Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Hei Meta! :D

Nyskjerrig som jeg er, stikker jeg bare innom en tur for å oppdatere meg om du har hellet med deg denne gangen. Enda noen dager til testing eller?

Jeg har EL i disse dager. Heldigvis at det er Jul sånn at man har litt annet å tenke på de neste 2 ukene

Ønsker deg ei riktig God Jul, helt uten mens og slike ekle greier :wink:

:nisse::nisse::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Takk for det Havsulen :D Likte filmen KJEMPEGODT!! Syns det var akkurat passende slutt på en fantastisk triologi..

Det håper jeg også Kipa men det er nok lite sjans for det :( Rett rundt el var vi på fest og da ble det endel :perebrus: og så ble mannen syk. Sikkert ikke så mange levende svømmere igjen etter det.

Kanskje jeg kan ta et bilde av bildet og sende deg i pm, Jinx?? Akkurat nå er det pakket fint inn og gjemt bort, men etter jul.. Skal se om jeg kanskje får til det :D

God jul til deg også, Jolie :nisse:

Det er nok noen dager til testing enda, Murmeldyret Jeg har bestemt meg for å teste på nyttårsaften om det ikke skjer noe innen den tid.. Det er dag 30. Er sannelig ikke helt sikker på hvor lang lutefase jeg har, så jeg bare tar sånn ca jeg.. I dag er jeg på dag *telle telle* 20 og har ingen symptomer.

Ja nå nærmer det seg jul :nisse: Jeg gleder meg kjempemasse til å reise hjem til familien min på Østlandet.. Vi reiser ikke før etter jobb på lillejulaften og skal kjøre over fjellet, så det blir en lang dag.. Så lenge jeg er hjemme til julaften og tre nøtter til askepott og disneys juleshow er jeg fornøyd :D Noen tradisjoner KAN jeg rett og slett IKKE være foruten :blunke: Vi skal være på Østlandet til 28. da reiser vi vestover igjen til mannen sin familie. Nyttårsaften skal vi feire i Bergen.

Vi ble helt ferdige med julepresanger i går, så i dag skal vi besøke mannens tante og levere presang og i morgen skal vi besøke mannens mormor og levere noen presanger der også. Dit kommer svigers og broren og damen også, så da blir det litt familiekos før jul :D

Så nå værguder er det bare å lage litt snø, for nå er jeg klar :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker huet innom for å ønske deg en riktig god jul og godt nyttår, jeg.. :nisse:

Det er kommet snø på østlandet, så det er bare å komme :D

(Krysser fingrene for deg denne måneden også.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg med familie idag...

Sier som Bizzy: Det er det beste ved jul...! :P:hjerte:

Ønsker deg en god jul! Og en knall nyttårsaften,

uten uvedkommende gjester... :wink:

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg nok ikke så veldig med familien enda, Lillen. Reiser ikke før i dag etter jobb. Skal slutte klokka 14, så vi kommer oss over fjellet før det er helt natt.. Men nå er vi klare. Alt er pakket og klart. Jeg har med meg sinnsykt mye som vanlig, men så lenge vi har stasjonsvogn, bryr jeg meg ikke om det blir en stappfull koffert, en sekk, to toalettvesker (!) og 7 par sko + de jeg har på meg.. Trengs HELT sikkert. Å nei.. Kom plutselig på at jeg har glemt de fine røde skoene mine :grine:

I går var vi hos svigermormoren min. Der var broren til mannen og damen og foreldrene til mannen. Spiste suppe og bløtkake og så hentet svigers katten og tok den med på juleferie. Syns jeg hørte mjauing og skraping i hele går kveld :ler: Må innrømme at det ikke var så gøy å stå opp i dag ja.. Ingen bløt pusemage å kose med :( Men han har det ihvertfall mye bedre hos de enn å måtte drasses frem og tilbake mange ganger. Også er han ikke så overbegeistret for min to år gamle nevø akkurat.. Nevøen derimot er VELDIG begeistret for katten :ler:

Merker litt stikking i magen og så kan vi tydeligvis ikke hanky pankye for det medfører småblødninger :o Det er kun da, aldri ellers.. Så enten rift eller noe annet merkelig.. Blir ikke helt klok på denne kroppen :roll:

Jeg trodde jeg var cool :briller: og avslappet denne gangen jeg siden jeg VET at det ikke har funket, men neida :klaske: Basket case :klaske:

Men nå er det jul og det gleder jeg meg veldig masse til!!! Skal kose meg masse med god mat, vin og kaker. I morgen skal jeg lage Minnies sjokoespresso kake igjen. Det blir desserten julaften :D Nam, nam

Vel da er det vel ikke så mye mer å si annet enn :nisse:GOD JUL :nisse: til alle som er innom. Jeg er nok ikke tilbake før ca nyttårsaften. Foreldrene mine er ikke online og foreldrene til mannen har isdn, så det blir vel ikke rare surfingen.. Jeg krysser alt jeg har for klaff på MANGE nå i jula og så snakkes vi snart :vinke:

Stor juleklem fra Meta :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble helt ferdige med julepresanger i går' date= så i dag skal vi besøke mannens tante og levere presang og i morgen skal vi besøke mannens mormor og levere noen presanger der også. Dit kommer svigers og broren og damen også, så da blir det litt familiekos før jul :D

Selv om det står skrevet med gult, så så jeg det nok, skjønner du! Du slipper ikke unna! :wink: Du har hatt førjuls-kos med familie! :P

Ok, du ser ikke dette før til nyttår, men jeg måtte påpeke det! :ler:

Tror du har litt skodilla...!?

Krysser fingrene mine for deg!

Håper vi får en hyggelig oppdatering fra deg i januar (eller kanskje du ringer Bizzy, i all iver...!? :wink: )

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back :)

Jammen deilig og være online igjen ja :)

Skodilla?? Moi?? Hehe.. Joda.. Jeg er den stolte eier av 28 par sko.. Og kan liksom ALDRI få nok :lol:

Jeg har hatt en utrolig koselig jul :) Fått overveldende masse gaver og spist fryktelig masse god mat. Var hos foreldrene mine på østlandet til 28 og reiste til vestlandet og var hos svigers til i dag. Nå har jeg pakket ut alle julegavene og mannen har støvsuget og skiftet på sengene våre. Blir deilig å legge seg i egen ren seng i kveld :)

I morgen skal vi feire nyttår hos et vennepar. Vi blir seks stykker. Skal spise kalkun og kose oss.

Har ikke fått mensen i jula, så det er mulig jeg tar en test i morgen siden det er nyttårsaften og drikking.. Ingen symptomer på hverken tanter eller babyer.. Tror ikke jeg er gravid, men det hadde jo selvsagt vært hyggelig :)

Meta - dag 29 :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du har hatt en fin jul, meta.. :D

Tiden flyr jammen, er det på tide med testing igjen..? :o

Krysser det jeg har og følger ivrig med i dagboken som vanlig jeg vettu.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i morges.. Testet egentlig bare for å være sikker siden det er nyttårsaften og drikking, men jammen har det ikke funket allikevel :hoppe: Og jeg som var så bombesikker på at det ikke hadde klaffet :ler:

Nyttårsaften.. Vi skal feire med noen venner og jeg skal lage waldorfsalat. Har aldri lagd det før men det blir vel bra.. Må egentlig komme igang og dra i butikken snart.. Sikkert ikke oppe så lenge i dag..

I går hadde jeg en skikkelig ryddedag.. Pakket ut all julepynten (5 bananesker!!) og kastet det jeg ikke ville ha mer og pakket det i riktig rekkefølge og skrev på eskene. Skikkelig prektig systematisk dame :ler: Gjør jo vanligvis ikke sånt da, men jeg kjøpte masse juletrepynt på salg. Gleder meg enormt til neste år for da skal nye huset være ferdig og da skal jeg ha juletre uansett om jeg må sette det opp 14. desember :briller:

Nei.. Kanskje kle på og gå i butikken.. Snart skal jeg besøke flere dagbøker også. Litt dårlig samvittighet for det ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, her har jeg omtrent hele dagen sittet og leita etter nye innlegg, også har jeg oversett dette :o

GRATULERER så mye, veldig glad på dine vegne, og nå popper det jo fram den ene og den andre med positiv test. Kjempe morsomt!! :lol:

-godt nyttår!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Kipa og Jolie :D

Testet i morges også og fortsatt positiv test :D Har vondt i magen og er småkvalm. I går gikk vi fra nyttårsfesten kvart over ett fordi jeg hadde så vondt i magen og var så kvalm at jeg ikke orket mer.. Men vi hadde en veldig hyggelig fest fram til det :D

Jeg var sjåfør i går ;) Fikk bemerkelsesverdig lite spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk.. En venninne spurte litt og jeg klarte bare ikke å slutte å smile.. Måtte se vekk :ler: Lurer på om hun forsto noe og at det var derfor vi ikke fikk flere spørsmål eller om de bare slo seg til ro med at jeg var sjåfør.. Drakk ikke sist jeg var hos de heller, men det var fordi jeg var småsyk.. Huff.. Glad de ikke spurte direkte ihvertfall.. Jeg kan IKKE lyve..

Nå frokost.. Litt kvalm, så det er nok greit å få litt mat i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER!!! :hoppe:

Så utrolig morsomt!! :D :klem:

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Håper det blir et fantastisk år for dere alle!!

:klem:

Mange nyttårsklemmer fra

Magnhild og Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææææ...... :o

Endelig ble det klaff... :hoppe:

Gratulerer så mye med det lille frøet, så moro... :D

Har du regnet ut hvor mange uker du er på vei? Termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ;)

4+2 i dag.

Lommelegen (eller noe sånt) beregnet termin til 9. september. Sundhed.dk beregnet den til 7. september. Vet ikke hvordan jeg beregner den selv?? Eller er det forresten 40 uker som er svangerskapet?? Da kan jeg jo telle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: De aller fleste (jordmødre og leger osv) teller termin 40 uker + 2 dager fra første dag av siste mens...

September er en veldig fin mnd å få barn i tror jeg. Du er ikke høygravid i sommer, men det blir nok varmt nok uansett... :roll:

Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...