Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Så flink du er som både har juleshoppet og laget barn i helgen. :sjarmor:

Fint at du gleder deg til juleferien, også! Vi skal til min manns familie, det blir annerledes! Og fint, sikkert - men annerledes! Håper min søknad om riktig dessert går gjennom, for eksempel! :wink:

Din sjefs reaksjon synes du rett og slett skal heve deg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DEN SATT!

Der! Egget ditt ble vel befruktet for en liten stund siden,

tenker jeg! :P

Nå er det bare å vente... Vi er flere med samkjørt syklus nå!

Blir spennende! Noen må da vel få det til... Er du noen?

Jeg er noen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta kan godt være noen

Lillen kan godt være noen,

men da vil jeg også være noen altså!!!!!!

Pepperkakene fallt veldig i smak hjemme også :blunke: Så nå har eg gjemt de vekk, vil jo gjerne at det skal være igjen noen til julen også :sjarmor: Til neste år så får jeg ta meg av deigen (kan jo godt få oppskriften din) og lokalitetene da, så kan du ta med gløggen :D

Ikke stress deg helt i stykker på jobben nå da!!!! Husk må være litt i avslappet også slik at alle hopperene mine klarer å hjelpe til med å feste det befruktede egget ditt ekstra godt på plass!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ps: Gleder meg til i kveld! Får bare håper snøen holder seg i høyden, for her utenfor jobben er den straks borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er noen vet jeg vel ikke, men jeg vil veldig gjerne... Og jeg er helt enig NOEN må det jo funke for :tommelsmil:

Det skal ihvertfall ikke mangle på vår innsats :rodme: I dag kom vi litt sent på jobb (men vi har fleksitid) fordi vi måtte lage barn først :rodme::sjarmor: :sjarmor: :kul:

I dag er jeg på dag *telle telle* 15 hvis jeg ikke skal telle med den første lille blødningen. Om den teller er jeg på dag... hmmm... 18. Jeg går ut fra at jeg er på dag 15 jeg.. Det stemmer nok best med tanke på stikking i magen og el slim. Da blir nyttårsaften dag 30 og det er vel det jeg velger å bruke som ikm.. Hadde vært sinnsykt gøy å gå inn i det nye året med tanker om at det er året da vi skal bli fire.. *drømme* *drømme*

Var på date med mannen min i går :hjerter: Vi så Love Actually. Den var så FIN!! Skikkelig god-følelse-film for å sitere Bizzy.

Nå skal jeg reise hjem og lage mat og så skal jeg jobbe litt.. Greit å jobbe hjemmefra. Lettere å konsentrere seg et sted der det ikke sitter masse folk rundt og telefonen ikke ringer hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Ikke bra!!!! Må ikke skli på isen og slå seg!!!

*Blåser vekk vonten!!!!*

Håper det går bra! All snø og is hadde regnet vekk til i dag tidlig så du skulle nok blitt litt lenger :blunke:

God bedringshilsen til mannen, og jeg håper vi satt langt nok unna deg til å ikke få influensabaselusker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme sjefer - i denne søte juletid... :roll:

Kos deg og fortsett med hanky-panky du...

Har hørt at det hjelper... :ler:

Vi ble helt oppsatt på dette med å ha masse sex slik at ingen egg skulle klare å unnslippe her i gården...

Løp tom. hjem i lunsjen... :oops: :ler:

Lykke-lykke til...

En førjulesklem fra Mayamor :kyss::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det virker jo som det hjalp også Mayamor :ler: Kanskje det var det mannen og jeg skulle begynne med?? Lunsjdater.. :ler:

Var ute og kjøpte julegaver i går.. Trodde jeg skulle bli ferdig da, men det er jammen ikke lett med alle.. Mangler to presanger og det er de vanskeligste.. Mannen og en GOD venninne som jeg vet er innom her av og til, men ikke etterlater seg spor (hørte du det frøken?? Det er vanskelig å kjøpe presang til deg!! Men jeg er nå glad i deg for det :hjerte: )

Dessuten har mannen smittet meg. Sitter her og hoster og snufser.. Stakkars mannen har feber og er VELDIG forkjølet.. Og så er det så vanskelig å holde seg helt unna han, så da har jeg vel bare meg selv å skylde på for "basilloverføringen" :lol:

Nei..Travel på jobb i dag egentlig.. Jobbejobbe..

Tata everyone :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååååååååååå... provosert!!!! :frustrert: :frustrert:

Det er bare noen som aldri gir seg.... Sjefen min er håpløs!!! I dag hadde

jeg med en boks pepperkaker på jobb og da presterte han å si at du kan

sikkert få lov til å komme til xx (min mannlige gode kollega) og bake også og så så han på meg med et rart blikk og lo.

Så spiste xx en pepperkakedame og følgende kommentar kom med et blikk på meg. Xx spiser damer han..

Fatter ikke at det er nødvendig!!!!!!!!!!!!! Det er jo så vanvittig barnslig!! Også xx som bare er snill og jeg som er nygift og... :frustrert: :frustrert:

Heldigvis er det snart jul!! :D Og etter jul begynner xx i ny jobb i samme firma og kommer ikke til å sitte her mer. Da slutter sikkert kommentarene.. Men det blir jo selvsagt trist å ikke ha noe å fnise med.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?

For noen latterlige kommentarer! Skulle nesten tro han var sjalu! Merkelig hvordan noen har vanskelig for å fatte at jenter kan ha gode guttevenner og omvendt!

Lykke til med å holde ut helt til jul! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der ja, hvor rare sjefer det faktisk kan være på en jobb!

Lurer på hvor de finner dem hen! Bare se på samlingen vi har her hos meg :o Jaja, like barn leker best, og sjefene her leker veldig bra sammen med hverandre, men veldig lite bra sammen med de "vanlige" ansatte... ikke rart det er gjennomtrekk her :roll:

Men nå er det bare 12mnd til jeg skal tilbake på skolebenken :hoppe:

Ta godt vare på deg selv og mannen da Metavennen!!!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare få deg litt oppover på sidene jeg :blunke:

Må ikke jobbe så hart at du ikke rekker å oppdatere kg :blunke:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

En liten hoppe-F slik at festingen skal gå som en drøm denne gangen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy er kjempegod :lol: Festetid?? Hmmm.. Kanskje det.. Jeg vet sannelig ikke jeg..

Men det har helt sikkert ikke klaffet. Vi var på fest midt i perioden og da ble det litt :perebrus: på oss. Så ble mannen syk, så det ble vel neppe noen levende sædceller igjen etter det... Vel, vel.. Vi får jo hus, så det er vel ikke noe å tenke på at det ikke funker..

Ellers er jeg fryktelig forkjølet. Kan ikke puste og spise samtidig, så det er ikke så veldig gøy å spise akkurat... :(

I dag skal vi se Ringenes Herre :hoppe::hoppe: Det gleder jeg meg MASSE til! :hoppe:

Ble ferdig med julepresangene i går kveld også. Fant et dødsstilig bilde (oljemaling på lerret) som mannen min skal få. Det kommer til å bli perfekt i det nye huset med beige/eggeskallfargete vegger og rød sofa. Bildet er rødt med mye gult på (abstrakt). Det bare skrek "ta meg med. Ta meg med". Håper bare mannen blir like fornøyd som meg.. Tviler vel kanskje litt... :-?

Nei.. Jobbe litt til nå da.. Snart skal jeg hjem og hente mannen så vi kan gå på kino :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du får verdens beste nyttårsaften uten alkohyler fordi du bærer på et lite under... :wink:

Ønsker deg en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Gjett om jeg er nysgjerrig på det bildet da ?

JA !! :P :D :P

Sambo så også RH i går kveld og var i hundre da han kom hjem

+ litt trist for at det hele var over..

God bedring !!

Klem Jinx :kyss:

:nisse: God Jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...