Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Synes ikke du klager, jeg! Du bare forklarer hva du tenker om emnet. Og jeg skjønner at det er frustrerende for deg! For alt ligger jo til rette for at dere kan ta i mot et velkomment barn. Da kan det virke litt urettferdig at ting ikke går som man har planlagt.

Håper virkelig at ting skjer denne syklusen, i og med at det er den siste dere skal forsøke på en stund.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for støtte, Havsulen :D Urettferdig tror jeg var rett ord ja.. Jeg har hørt at det ordner seg for snille jenter, så da spørs det om jeg rett og slett ikke er snill nok... Håper julenissen kommer på besøk allikevel da :blunke:

I dag skal jeg på date med mannen min. Vi skal se Love Actually. Han er ikke så veldig glad i å gå på kino, men jeg er litt deppa, så jeg tror han prøver å muntre meg opp.. Ikke så ofte han spør om jeg har lyst til å gå på kino nei..

Og så fikk vi til slutt billetter til Ringenes Herre :hoppe: Jeg gleder meg masse!!

Nå; jobbe. Litt travelt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å vil se Love Actually..

Men det blir vel en stund enda til jeg kan gå på kino

Spent på hva du syns om den :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe kino på oss. Fikk feber i løpet av gårsdagen og i løpet av natten har jeg blitt helt tett i nesen og halsen er slett ikke god.. Målte tempen i morges og den var på 38,9, så jeg holdt meg i sengen. Nettopp våknet nå, bare må få noe varm drikke ned i halsen.. Tror jeg har ligget helt rart i natt, for jeg er helt stiv i ryggen :klø:

De har ikke babykino i Trondheim da? Så du kan ta med knøttene? kanskje ikke så lett helt enda, men når de blir bittelitt større.. Her i Bergen er det babykino hver tirsdag. Syns det høres veldig koselig ut. Ta med det nydelige lille knøttet på kino og kose litt når det blir lei og mate litt innimellom. Og det er sikkert ikke så idyllisk som det høres ut i hodet mitt :ler:

Men jeg skal få sett Love Actually før den blir tatt av plakaten ihvertfall, må bare bli frisk først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takkar metavennen :trøste:

Nå må du bli fort bra igjen!!!! Vil jo gjerne at du skal være frisk nok, og aller helst ikke smittsom, til at vi kan holde pepperkakebakedag på søndag :Nikke:

God bedring!

Og tusen takk :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakebaking med Bizzy, høres ut som en kjempekoselig plan!

Håper du blir frisk fort! :trøste: Gå vekk, feber! :fy:

Tusen takk for hilsen, jeg følger med deg og krysser alt jeg har! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bedre i dag?

Ønsker deg fortsatt god bedring :tommelsmil:

Savner mailene jeg.... er såååå kjedelig her i dag, er ferdig med allt av julerushet, og nå er det nesten så man kan tro at telefonen er død her :roll:

BLI FORT FRISK!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD BEDRING!

Håper du er kvitt forkjølelsen, eller hva det var!

Jeg har sendt brev til julenissen nå, om et ønske fra alle oss som venter på mirakler...

Har du tenkt å begynne på p-piller, eller skal dere bare være "forsiktige"? Du har sikkert skrevet det før, men... :roll:

Jeg driter i når jeg blir gravid jeg! Selv om jeg ikke er på langt nær ferdig med utdannelse! Alt ordner seg, tenker jeg...

Det er babykino i Trondheim, og jeg har veldig lyst til å ta med Jinx på det en gang...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Hanni, Bizzy, Havsulen og Lillen :D

Jeg gleder meg masse til du kommer på besøk på søndag jeg, Bizzy :D Hørtes ut som en fin plan med gravidpepperkakedame :) Det kan jo være deg :D

Har ikke tenkt til å begynne på piller igjen. Forhåpentligvis blir prøvepausen kort. Dvs. jeg har gitt helt opp prøvingen egentlig, men regner med at den følelsen går over når jeg har fast jobb og slipper å stresse med det her. Har fått beskjed om jeg blir fast ansatt, men jeg vil ikke ta sjansen på noe før jeg har kontrakten i hånda. Utdannelse er jeg heldigvis ferdig med, selv om jeg kunne tenke meg å ta et fag eller to da :) Vi bygger jo hus (snart ihvertfall), så jeg tør ikke satse på noe som helst.. Tror jeg hadde fått totalt panikk hvis jeg ikke visste noe ordentlig..

Bedre form i dag. Har tilbrakt dagen i sengen og foran tv med et broderi og en kopp te. I morgen er det avdelingsmøte på jobben, så jeg må nesten komme meg dit i morgen. Dessuten har jeg aleneansvar for et anbud som skal inn 5. januar og siden jeg skal ha fri i hele julen, bør jeg bli ferdig med det før jul.. Dessuten har jeg endel annet som også bør være ferdig til jul.. Blir hektisk dette her :roll: Ordner seg nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var det endelig helg! I går var det avdelingsmøte på jobben og så julemiddag og kos. Var veldig koselig :D Så skulle vi møte resten av bedriften og da ble hele stemningen ødelagt, så jeg fikk snille mannen min til å hente meg :D

Dessuten var det rimelig frustrerende.. :frustrert: Jeg har en veldig god mannlig kollega og vi endte opp ved siden av hverandre og snakket sammen stort sett hele kvelden. Min svært barnslige sjef endte da opp med å sende oss rare og skulende blikk hele tiden. Sekretæren mente at han er i 40-årskrisen og ble sjalu fordi jeg fniste og lo med kollegaen min og ikke han :o Så da kom han med insinuasjoner isteden. Tåpelige mann :evil: Jaja.. Så lenge jeg og kollegaen min vet hva som foregår og er enige om det, så er det vel bare å blåse i resten.

Det som gjør meg lei meg, er hva sier det om deres tillit til meg som person?? De tror jo at jeg ville være utro mot snille gode mannen min :o Jeg ville jo ALDRI finne på noe så dumt :evil: Kollegaen min vet om prøvingen også, så alt er liksom åpent mellom oss. Det er egentlig veldig deilig! :D

I dag skalvi på fest til et vennepar. Blir koselig, men litt trist for et annet vennepar har nettopp gå¨tt fra hverandre etter ca fire år sammen :cry:

Nå fikk jeg kosete, malende godpus på fanget :hjerter:

Nei. tror jeg må komme meg igang. Må hente fotografbilder som vi skal gi i julepresang, kjøpe julegaver og ingredienser til pepperkakebaking med Bizzy.

God helg til alle som er innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte jo det viktigste :o Oppdaget for første gang skoleeksenplet på el-slim i går kveld :o så da er det jo bare å henge i :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du har el-slim.... ! (der har vi en setning jeg aldri hadde trodd jeg skulle si til noen.. Hihihihi... :ler: )

Da er det bare å brette opp armene da.. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på!

Endelig har jeg samkjørt syklusen min med noen! :ler:

Nå blir vi gravid! Det er helt sikkert...nesten!

Selv har vi hatt 1,5 hanky-panky, og det blir ikke mer på meg, for det er en her som ikke orker sex for befruktningens skyld... :oops: Vanskelig å forføre slike folk når de vet hvorfor :ler:

Men dere derimot, er vel like ivrige begge to!?

Og husk at det kan enda gå noen dager før el er på plass, så dere har muligheten til gardering!

God helg, Meta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Meta!

Vil bare ønske deg god helg! :D

Morsomt med EL-slim? Noe jeg aldri hadde hørt om og ihvertfall ikke trodde jeg var i besittelse av. Helt til jeg sjekka etter :ler:

Kos dere! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta

Nå er helgen snart over,så jeg håper at helgen har vært GOD.

Ble litt sint da jeg leste om sjefen din,men det er nok sikkert ikke noe og bry seg om.

Koldbruna :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere derimot' date= er vel like ivrige begge to!?

Altså.. Vi har vel eh.. ganske ofte sex til vanlig, så det er vel sånn sett ingen forandring om vi prøver å lage barn eller ei :rodme:

Ellers TUSEN TAKK for hilsner Kipa, Lillen, Murmeldyret, Jolie og Koldbruna. Så masse hilsner da gitt. Det var koselig :blomst_opp:

Jeg har hatt en veldig fin helg. Lørdag shoppet vi julegaver. Ble faktisk nesten ferdig :hoppe: og så var vi på kafe og koste oss etterpå. Det var sinnsyk masse folk i butikkene, så det var litt kav, men sånn må man vel regne med når man er litt sånn småseint ute med gavekjøpene..

I går kveld var vi på fest hos et vennepar. Lenge siden sist gjengen var samlet, så det var veldig gøy! :tommelsmil:

I dag har Bizzy vært på besøk. Vi drakk gløgg, hørte på julemusikk og bakte pepperkaker. Det var veldig koselig det også. Det snødde jo litt også, så det ble litt glimt av julestemning.

I kveld har mannen og jeg kost oss med taco, lagd et barn til og gått på tur. Nå er det vel snart sengetid. Det er nemlig en hektisk siste uke før jul som venter meg ja. Har masse jobb som jeg bare må få gjort før jeg reiser hjem lille julaften. Men jeg er bare SÅ klar for julefeiring. Mannen og jeg feirer jul sammen. I fjor var vi hos hans familie, så i år skal vi østover til min familie :hoppe: Skal feire med min skjønne lille nevø på to år, så det blir veldig koselig :klem2:

Nei, kose litt med mannen og sove nå :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...