Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

HUSJ, vekk med alle negative tanker!!!! BØØØØØØ :evil:

Her skal det nemlig bare være positive graviditetstanker frem til det motsatte er bevist :fy:

Gleder meg til Torsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, nå syns jeg det er på tide med litt oppdatering i dagboken din!!!

Er du der ute?

Er du på jobb i dag eller......... jeg vil ha mail nååååååååå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er huslånet bekreftet og vi er igang :hoppe: Vi skal bygge verdens fineste hus og jeg gleder meg noe så voldsomt! Dette blir veldig bra :tommel: Så nå gjenstår det bare å få meg gravid, så er alt i boks :)

Nå skal jeg hente Bizzy på jobb og så skal vi spise middag og så skal vi på Ballader og Grimacher etterpå. Gratisbilletter fra jobben er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det blir utrolig fint hus på dere ja!!!!!!!!!!!

Så da er det bare å stå på for fullt så dere får fyllt opp alle barnerommene :blunke:

Heia heia :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at husprosjektet er tatt et skritt videre! Kjempespennende! Vi holder på å pusse opp et rekkehus, og det er helt fantastisk å skape sitt eget hjem sammen! Også ganske så gøy når man har selskap - slik jeg hadde for jobbfolk i går, og får MASSE komplimenter! :blunke:

Og lykke til med ny syklus - med friskt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gleder oss altså så enormt!! Tenk at vi skal få vårt eget lille hus og hageflekk.. Det blir bra det :)

Nå irriterer jeg meg grenseløst over dumme kinoen.. Jeg får ikke bestille billetter over nettet. Noe er galt med systemet :evil: Jeg bare MÅ se Ringenes Herre før jeg reiser hjem til jul..

I morgen skal vi på Fame med svigers og broren til mannen min og damen hans. Svigers har 30 års bryllupsdag og skal feire det. Vi skal spise middag hos oss og så skal svigers overnatte. Jeg har meldt meg frivillig til å bake, så det må jeg gjøre i kveld.

Ellers har vi tenkt til å feire sånn bittelitt at vi skal få bygge hus i dag. Jeg har lyst på kyllingfilet og hvitvin og siden det nesten alltid er jeg som lager mat, så blir det nok det :sjarmor:

God helg til alle som er innom og beklager at jeg ikke har besøkt noen dagbøker.. Dette har vært en fryktelig hektisk uke.. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en riktig god helg da Meta!!

Og ikke minst GRATULERER MEG BYGGING AV HUS!

(Lurer selvsagt litt på hvor det er du skal bygge da, kanskje du har skrevet det, men jeg vet ikke...) :roll:

Mange klemmer

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Magnhild :D Vi skal bygge på Gaupås.. Har vel ikke sagt det før nei.. Anonymitet har jeg vel ikke her inne anyway siden jeg tidligere har lagt ut bryllupsbilder, så pytt 8) Det spiller vel ingen rolle om jeg avslører hvor vi skal bygge heller da.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære meta....Gratulerer med husbygging og håper spiren i magen kommer snart.Sender deg vibrasjoner og håper det klaffer snart.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter med husbygging... :D

Det er veldig moro.. dvs så langt har det vært det, men så har vi ikke kommet så langt at jeg har måttet gjøre noe ennå heller da.. :wink:

Deilig å tenke på at vi snart har vårt eget hus!!! :hoppe:

(Dvs banken har... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er kjempeheldige :D Føler meg litt priviligert faktisk.

Vi har jobbet endel vi da.. Kjøpte naturtomt, så vi måtte jobbe oss innover på tomten for å i det hele tatt kunne gå inn på den.. Men det har vært litt kjekt det også :)

Helgen har vært veldig fin. Svigers hadde 30 år bryllupsdag. Eller de har i dag faktisk. Så på lørdag var vi på Fame (veldig gøy) og så spiste vi fondue hjemme hos oss etterpå. Det er bare SÅ godt! Jeg lagde Minnies sjokolademoccakake og den var bare utrolig god!! Namme, nam..

Svigerinnen min er gravid, så det var ikke bare gøy da.. Det var en uke siden jeg begynte med blødninger på lørdag... Så når svigers spurte om det var mye liv og generelt snakket endel om babyer, ble det litt mye for meg.. Skulle virkelig ønske svigers visste om prøvingen... De overnattet til søndag og søndag formiddag snakket de om den og den som er gravide. Da sa jeg at jammen ALLE er jo gravide og fikk til svar jaja, men dere får jo hus. Da ble det litt sånn so??? Det gjør nemlig svigerinnen og broren til min mann også. På toppen av alt så kjøpte de hus (prosjektert liten enebolig) i begynnelsen av september og skal flytte inn 1. februar. Vi kjøpte tomt i begynnelsen av juli og er ikke i nærheten av en grunnmur engang :grine:

Hmmm.... Det var dagens dose frustrasjon... Egentlig har vi det jo veldig bra.. Men vi er nå inne i siste prøveperiode og det føles faktisk fryktelig frustrerende... Jaja.. Om noen år blir det småttiser på oss også..

Trodde forresten at jeg ikke tenkte så masse på babyer nå, men nei... Drømte at vi var hos legen for å sjekke dette her og da viste det seg at jeg ikke har egg, mens mannens sædceller var fullt operative.. Kommer nok av at jeg går med en følelse at det er meg det er noe galt med.. Sånne drømmer sitter litt i :cry:

Nei, nå skal jeg jobbe litt og slutte å syte. Jeg har en kjempegod mann og en deilig liten kattepus og snart får vi et fint lite hus også. Kan jo ikke klage da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...