Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Glemte forresten at mannen og jeg har bestemt hva vi kan kalle den i magen. Begynner å bli litt vel optimistiske nå... Broren til mannen og dama har kalt babyen frøet hele tiden, så da må vi finne på noe nytt.. Så forhåpentligvis har vi en Mini meg i magen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er viktig å tenke ut kallenavn på forhånd uansett! Jeg har allerede tenkt på det jeg også. Det er nødvendig fordi du er litt i sjokktilstand når den positive testen kommer, og da kan du finne på å kalle den "hva som helst"...og da blir det gjerne "hva som helst"!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å tenke ut kallenavn på forhånd uansett!

Nuvel.. verdensproblem er det nå ikke akkurat. Blir det slik at jeg har en fjott i magen, ja så har jeg en fjott i magen. Min fjott :D

Men dere er da ikke alene om å tenke på 'navnevalg'.. :oops: :ler:

Når tester du da? På tide med en ny snart? Neida, jeg oppfordrer da ikke til noe testehysteri :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Testet faktisk i går kveld og testen var mer positiv :) Testet bare med persona da men... Så det ser lovende ut så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er juleverksted i helgen ja :) Men jeg vil veldig gjerne på gåturdate med deg altså! Men jeg ser at jeg er opptatt hver kveld fram til neste torsdag. Hva med å ta det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en date :blunke:

Skulle ønske vi hadde hatt en liten båt på jobben så kunne jeg rodd over og hatt lunsj med deg, det hadde vært en koselig avveksling fra lunsjrommet her det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper båten, så kan jeg kjøpe en liten motor så går det mye fortere :D Er jo ikke noe gøy å bruke opp hele lunsjen på å ro :ler:

Da gleder jeg meg til neste torsdag.. Fy søren så mye som skjer nå sånn rett før jul.. Jammen ikke mye tid til overs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da har du ikke sett meg ro :blunke:

Svosj, svosj, og vips så er jeg over :sjarmor:

Men siden du tilbyr deg så hadde det jo vært lettere med motor :ler:

Lykke til i dag, og husk ta det litt med ro da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Har vært vekke i helgen.. Juleverksted hos svigers. Veldig koselig :)

Nyheter?? Vel jeg vet faktisk ikke jeg..

Min verden falt sånn litt i grus i går, da jeg fikk blod på papiret når jeg var på do. Etter det har jeg ikke sett noe mer, men jeg regner med at det var det for denne gang.. :(

Fortsatt mye vondt i magen og mye kvalm. Men siden jeg hadde den blødningen (friskt blod) så jeg har ikke testet noe mer.. Regner med at mensen kommer i løpet av tirsdag onsdag.. Det er vel da jeg har IKM.. Har nemlig funnet ut at jeg ikke kan telle :oops: og dermed var litt kortere i syklusen enn jeg hadde regnet meg fram til.. Dag 25 i dag.

Så det jeg ikke forstår da er hvorfor jeg kastet opp etter å ha bært en eske. Hvorfor lunsjen flytter på seg av å springe 25 meter i øsende regn. Hvorfor jeg brakk meg når jeg bøyde meg på tomten forrige helg.. Jeg/vi velger å tolke det sånn at det var noe der (også pga testene), og at vi kan lage barn. Så da er det jo bare å fortsette å prøve så klarer vi den engang :)

Neste uke blir en superhektisk uke.

Kveldsjobbing mandag

Kjøkkentegning og juleverksted med svigerinnen min tirsdag

Konsert (Travis) onsdag

Middag og tur med Bizzy torsdag

Forberedelser til familieinvasjon fredag. Svigers har 30 års bryllupsdag og det skal feires hos oss neste helg. Først skal vi på Fame, så skal alle samles hos oss for middag og kos på kvelden lørdag. De overnatter vel til søndag også, så da må jeg få inn litt rydding og kakebakst i løpet av uken.. Fatter ikke helt når, men det må vel ordne seg.. Det pleier å gjøre det :D

Nå skal vi lage husbudsjett :)

Tata everyone :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at det mest sannsynlig at det har gått galt en eller annen plass under festing eller noe sånt..

Om det er et typisk mens aner jeg ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er det mulig!!! Dumme dumme tester. ja. Jeg var helt bomsikker på at du var gravid nå. Så leit at det ikke gikk... eller jeg håper mensen ikke kommer da...

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme kroppen min vil nå jeg si :roll: Hadde ganske store forhåpninger selv også ja.. Må innrømme at jeg håper litt jeg også, Havsulen.. Særlig siden jeg hver dag i halv elleve-elleve tiden får skrekkelig vondt i magen og blir kvalm... Men det skal vel gjerne bare være sånn, så jeg får forhåpninger og så kan kroppen min si: " :hoho: Jeg lurte deg" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...