Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Tjihi, var jo ikke helt meningen å presse deg til å si noe da...nesten i allefall, jeg snik forresten???? Du var vel ikke så mye bedre selv hvis jeg ikke husker helt feil :ler:

Jamen, du kan jo teste litt hver dag for å kontrollere at streken blir sterkere - syns det var en god grunn jeg :Nikke:

Gratulerer veldig forsiktig, sparer de store gratulasjonene til skikkelig positiv orntli test :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jo. Jeg var MYE bedre :briller:

Kanskje jeg skal teste i morgen.. Eller kanskje jeg skal vente til fredag.. Det er vel best egentlig.. Å Bizzy ikke si sånt da :ler: Jeg blir jo rent fristet :wink:

Det var veldig koselig i går forresten. Jeg vil gjerne gjøre det til en vane jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løpe og stikke av med CB-testen, forvandle meg til dodraug og ligge på lur i doskålen og teste meta uten at hun vet det*

Jeg er ikke nysgjerrig og utålmodig jeg vel!!! :ler::ler:

Håper du har grunn til å være spent!!

Ha en fin dag!

Mange klemmer og blå <<<<<<<<vibber>>>>>>>>

Magnhild

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Og jeg som egentlig er litt engstelig for at det skal dukke opp en slange og bite meg i rumpa.. :oops: Og ja jeg ER klar over at det er fullstendig idiotisk, men jeg er så redd slanger Men det er sikkert mye hyggeligere med Magnhild dodraug oppi toalettskålen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg da. Det var da voldsomt så nysgjerrige alle var :ler:

Kanskje teste onsdag. Eller kanskje i morgen

Jeg MÅ prøve å holde forhåpningene nede.. Ja for det er jo enkelt :roll:

Kjære snille graviditetsfe :engel: JEG VIL HA BABY, PLEASE :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også at du skal få bebis i magen nå! Eller, du har jo bebis i magen, men jeg ønsker at den skal være ekte. Skjønner? Men er det jo ny EL er det jo bare å kjøre på en gang til! Må ikke ta noen sjanser her - hiv deg over mannen etter jobb :sjarmor:

Dessuten fant jeg bryllupsdagboka di. Hyggelig å se deg, og så fint bryllup dere så ut til å ha! :hjerte: Det er slike bryllup som gjør at jeg får lyst til å råovertale sambo til å gifte seg 'stort'. Bryllup der settingen er fantastisk, klærne vanvittig fine og stemingen på topp. Det er de kanskje i alle bryllup, men marerittbryllupene finnes de og. Men det blir nok en liten bare-oss-to-vielse på oss. Mye pga at vi ikke vil ha all oppmerksomhet mot oss en hel dag (mest sambo kanskje for som alle jenter bærer jeg på drømmen om den hvite bruden) og fordi vi overhodet ikke har noen planer om å gifte oss i kirka. Bla bla. Jeg kunne lagt ut om det i evigheter, men er ikke sikker på om argumentene mine er noe gode engang :roll:

I alle fall: hyggelig å se deg! :vinke:

Og jeg skal ikke presse deg til testing jeg, altså. Testehysteri vett. Oppstår lett på disse sidene. Og jeg nører nok opp under det jeg og :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg skrive noe jeg aldri før har skrevet...

Vent med å teste!

Jeg er nok ikke helt meg selv idag nei... :ler:

Vil at du skal vente å se litt, og teste når du MÅ (altså fredag)!

Det er jo så kjipt med negativ test!

Særlig fordi Bizzy har testet falsk positiv på el-test nå nettopp,

og fordi du ikke er sikker på el denne perioden...

Men stemmer timingen med når du testet kanskje-positiv på el? Er det en uke siden nå?

Jeg krysser ALLE fingrene mine, og det er MANGE skal jeg si deg!

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Lillen. :) Jeg tenkt til å prøve hold meg så lenge jeg kan :) Det stemmer helt med timingen med når det kjentes ut som el og når testene gikk mot positiv i styrke. Hadde egentlig ikke tenkt til å si noe her inne heller.. Kjipt å hause opp stemningen hvis det ikke skulle bli noe av allikevel.. Jaja..

Takk for det Jolie :D Bryllupsdagen vår var virkelig utrolig flott. Vi kunne ikke tenke oss å feire vår dag uten familie og venner med, men jeg forstår godt at det sikkert er utrolig koselig og romantisk å bare være to også..

Takk Hanni :)

Nei, nå skal jeg legge meg.. Tror jeg.. Har nettopp bakt eplekake, så det ble litt senere leggetid enn det bør.. Nå skal det vel også nevnes at jeg flata ut og sov middag i halvannen time i dag også, så jeg skal vel ikke klage akkurat.. Jeg var så ekstremt trøtt :Gjesp: Småtrøtt nå også, så jeg sovner vel som en stein når jeg legger meg igjen.. :Gjesp: Dette er ikke likt meg altså.. Hender jeg og mannen "sover" middag, men da sover jeg jo ikke akkurat :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bare litt heiing :blunke:

pssst; jeg liker eplekake altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er lur som venter med testen.

Skjønner godt at det er litt merkelig å si fra, fordi stemningen kan opphauses her inne, av alle som følger med. Men vi vil jo bli opphauset! Vi vil jo vite! Det er derfor vi er her, og det er derfor det er godt å ha dagboki. Så kan man hause opp noen som vil det selv, og la resten av verden leve godt i sin uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det.. Sendte melding til mannen og han svarte: Jøss, så bra!! Føltes ikke så bra ut da men joda.. Dette blir skrekkelig spennende.. Kan jo vanligvis både bøye meg og bære esker uten å kaste opp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så masse "hurring" nå da.. Kanskje graviditetsfeen ombestemmer seg og det har jeg ikke så veldig lyst til... Kvalm i dag også, så i dag har jeg skaffet meg en farris og en cola. Vann er nemlig det aller ekleste.. :kvalm: Drakk et glass vann på styrten i morges og måtte ha en par minutter timeout før jeg klarte å pusse tennene.. Mannen bare lo av meg :roll:

I dag skal vi få kjøkkenet vårt tegnet. Gleder meg masse til å se hvordan det kan bli :D Så får vi besøk av et vennepar som kommer for å spise den eplekaken som jeg bakte på mandag. Blir koselig. Det er VELDIG lenge mellom hver gang vi treffes nemlig.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...