Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Så flott! 12 uker er flott!

Friends er flott!

Det vet jeg fordi jeg har smugsett

langt uti sesongen... :oops:

Men 12 uker...skal ikke kvalmen begynne

å gi seg snart da?

JO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har pustet lettere etter at jeg hørte hjertelyd jeg, Havsulen :)Sjekker fortsatt papiret etter blodspor når jeg er på toalettet, men..

Det ble en lang dag på jobb, men det gikk greit nok.. Måtte sove når jeg kom hjem, men.. Ble fryktelig kvalm av Peppe's pizzaen.. Da vet vi ihvertfall at jeg ikke skal spise det på en stund.. Takk for omtanken, Ny Dag :kysse:

Jeg gleder meg som bare det jeg, Bizzy :) Magen vokser og jeg er i bedre form, så dette begynner å bli veldig bra :enig:

Kanskje det var det jeg skulle tjent litt ekstra penger på?? :klø: Rekruttering av seere til TV2.. Tja.. :ler:

Lille snik :) Har vært på nippet selv også, men jeg visst faktisk ikke hvilken sesong vi har sett og sånt, så da ble det så tungvint.. Det fine er jo at da har jeg noe å se fram til hver tirsdag :enig: Gleder meg faktisk ganske masse til denne episoden.. Kommer vel til å skje endel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prioriterte yoga og å legge meg tidlig i går, i stedet for Friends. Visste jo at dagen i dagn kom til å bli bedre hvis jeg gjorde det slik, og slik ble det!

Men jeg er en idiot, for jeg har jo video! Kunne jo tatt opp Friends og sett den før min leggetid i ti-tiden i kveld. :ler:

Håper kvalmen gir seg helt snart. :tunge1:

Nå synes jeg at du skal begynne å bli en utstyrfreak snart, så jeg har noen å diskutere med! :-) Jeg blir helt svimmel av å tenke på at vi skal velge vogn og bilsete og alt det der, også vet jeg så lite om de forskjellige merkene. Kan ikke du skaffe deg en oversikt over det totale markedet og komme med noen begrunnede anbefalinger snart? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Metavennen!

Nå må vi snart møtes slik at jeg kan se den voksende magen din annet enn på avateren!!!!!! Gi meg et hint om når det kan passe for deg da!!

Mannen jobber jo bare hele tiden alikevel, så han er vel bare glad til dersom jeg finner på noe, så slipper han å ha så dårlig samvittighet :ler:

Skal på trening for første gang på evigheter i dag.... grugleder meg.... Trening er sikkert ikke negativt for fruktbarheten heller, velger i allefall å tro det så har jeg enda en motivasjonsfaktor annet enn bikinisesongen :ler:

Venter spent på referat fra byggemøtet ditt altså!!!! Er du ikke snart tilbake??????

Kanskje du kommer raskere hvis jeg gjør som da vi var små og var på juletrefest...

Vi vil ha META!!!!!!!

META!!!!! META!!!!!! META!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da fælt til roping på dere, Bizzy og Magnhild :ler:

Blir visst ikke lei av Friends jeg heller, Mayamor. Sikkert derfor den har vært populær så lenge.. Siden de har "vokst" med oss seerne..

Syns det hørtes ut som en fornuftig prioritering Havsulen. Kjipt å gå glipp av Friends da men.. Det er jo bare en tv-serie :roll: Tør ikke begynne å kikke på så masse utstyr enda.. Har ikke engang kjøpt sånt gravide bilbelte vi :oops: Men når jeg etterhvert kan kjenne bevegelser, da regner jeg med at jeg har vært på ul også, DA kan jeg kikke på utstyr.. Jeg er også sånn som ikke tar det første og beste, så noen "begrunnede" valg må vi vel ta etterhvert..

Men da har vi jo en avtale på tirsdag, Bizzy. Da er sikkert magen min enda større også siden jeg skal hjem i helgen.. Mamma har vel planlagt middager til meg i et par uker sånn at jeg skal få noe jeg liker :ler: Det ble forresten litt feil.. Noe jeg liker NÅ.. Det er forsåvidt ikke det samme.. :tunge1:

Nå har vi møtt et vennepar av mannen. Spiste sundae på Friday's, så nå er jeg egentlig veldig :kvalm::roll::roll:

Er ikke helt sikker på hva vi fant ut på byggemøtet jeg.. Er fryktelig susete i dag.. Og så er jeg egentlig sur og lei. Uten grunn :roll: Mannen ga ihvertfall opp å spøke med meg.. Spurte: er det fordi du er gravid dette her eller?? Hvordan skal liksom jeg vite det??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, morsom mann du har. Skjønner ikke han at han skal gå litt stille i dørene når damen er gravid da? Og i alle fall ikke spørre så intrikate spørsmål! Makan! :ler:

Gratulerer med 12 uker forresten! :hoppe:

Jeg har allerede tatt utstyrsvalg jeg altså.. :roll: Litt sånn 'det liker jeg - det liker jeg ikke'. Går stort sett på utseende, men også tekniske finesser. Sånn er det å jobbe i barnehage - får prøvekjørt en del vogner på forhånd :wink:

Nå legger jeg meg - god natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst: Jeg har et sånt gravidebelte til bil om du ikke vil betale 300 kr for det. Jeg har ikke tenkt å bruke det den nærmeste tiden...

Friends= MORO!! Jeg har alle episodene frem til den vi så på tirsdag på dvd jeg. Og jeg har sett de noen ganger. Så på tirsdag så ladet vi opp til nye episoder med å se de fire siste fra sist sesong. Måtte ha alt friskt i minne!!! :kul:

Og du? Har du hørt om preammetåke? Jeg hadde det ganske så masse fra uke ti tror jeg. SÅ det er nok derfor du er så susete og svimete... Mannen må vel skjønne dette vel... :wink:

Ha en fin dag!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Høres litt bitchy ut jeg :oops: Er ikke det egentlig altså.. Dårlig dag i går.. Bedre dag i dag :)

Det høres jo helt SUPERT ut, Magnhild!! Jeg kjøper gjerne bilbeltet ditt jeg :)Da får vi jo enda en unnskyldning til å ta en kafetur også :wink:

Kanskje det er preammetåken som er over meg.. Susete er jeg ihvertfall.. I natt drømte jeg at jeg handlet masse mat, betalte og gikk.. Så begynte jeg å lure på hvor Toblerone-sjokoladene var og fant ut at jeg hadde glemt å ta med meg maten fra butikken.. Lurer på hva underbevisstheten min driver å jobber med :klø: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... bare lynkjapt innom for å gratulere med 12-uker'n.. :danse:

.. skal prøve å holde meg fra å si "hva var det jeg sa".. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg handlet masse mat' date= betalte og gikk..

Det er det faktisk veldig mange som faktisk gjør...har alltid lurt på hvorfor... :klø: :ler2:

Gratulerer med 12 uker :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare si det, Salamandra :) Det er HELT greit for meg :enig_animasjon:

Tusen takk, Capricorn :) Lurer på hva underbevisstheten min driver og suser med :ler: Absurd drøm ihvertfall :ler:

:kvalm: Veldig spent på om flyturen går bra :-?

I ettermiddag reiser jeg hjem til østlandet. Skal feire mammas bursdag og møte venninner. GLEDER MEG!!! :)

God helg til alle!! Jeg er tilbake sent søndag kveld!

Klem Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Allerede 12 uker, oi som tiden flyr- og det vet jeg jo egentlig at den gjør. Tenk her sitter jeg med en sønn som er 6 uker i morgen..! :o

Gratulerer i hvertfall, herfra blir det bare bedre og bedre helt til det blir BEST!! :wink:

Ønsker deg en god helg!!

KLEM! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Grattis tante meta... :klem:

Men du ble vel ikke tante på skuddårsdagen vel...?

Da er det jo bare hvert 4 år jenten har skikkelig bursdag... :trøste:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...