Lilletrollet Skrevet 10. februar 2004 #561 Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for koselig hilsen i boka mi Meta! Jeg håper også at jeg "hermer" etter deg he he!! Jeg er også gift med en data mann,men i det siste har jeg måttet fikse det meste selv....Han har vært så opptatt med å fikse andre ting Ja ja,jeg lærer iallefall!! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 11. februar 2004 #562 Del Skrevet 11. februar 2004 Gleder meg sånn til tirsdag. Da skal vi halvgale og helgale kg'ere i Bergen - verdens navle - kose oss glugg i hel. Stakkars dem som bor på andre steder - de går virkelig glipp av noe, ikke sant? Fint magebilde - jeg har ikke vært så tøff ennå at jeg har kommet så langt. Nettvenninne-treff er et stort steg for meg, så det får bli med det foreløpig. Jeg var også på UL (på KK) når jeg var 20 fullgåtte uker - akkurat på dagen faktisk. Syntes også det var lenge til, men tiden vil gå fortere og fortere den... Også er det så kjekt når man begynner å kjenne bevegelser. Nå sparker den lille i magen min nesten konstant. Er så aktiv atte. Veldig kjekt :D Ha en fin dag og uke videre NYDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #563 Del Skrevet 11. februar 2004 Ja, herm etter meg, Lilletrollet så får du et lite frø i magen også :D I dag har jeg funnet ut at Bim veier like mye som 15 ukokte pastasløyfer Jeg gleder meg også veldig til tirsdag, Ny Dag :D Litt skummelt ja, men jeg blir vel ikke skikkelig nervøs før tirsdagen kan jeg tenke meg. Magebilde var ikke så skummelt, det er jo ingen som kan se at det er meg ut fra det I dag er jeg mye bedre enn i går. Går litt trått på jobb, men det virker som sjefen min har forståelse ihvertfall.. Fredag skal det være et arrangement etter arbeidstid som jeg MÅ være med på. Har gruet meg veldig for jeg klarer rett og slett ikke så lange dager akkurat nå (0800 -2200). Tok mot til meg og snakket med sjefen min og da ble vi enige om at jeg kunne jobbe halv dag og så reise hjem og slappe av og sove litt og så komme ned igjen til arrangementet. Syns det var en veldig god løsning Skal ha tilsvarende arrangement neste fredag også, så vi får se om det går bedre da. I morgen skal jeg besøke en venninne. Fredag jobbarrangement, lørdag valentine's middag ute med mannen min , søndag besøke en annen venninne og mandag skal jeg lade opp til kg treff Har vært mindre aktiv en stund nå, så det blir spennende å se hvordan kroppen min reagerer på mitt vanlige tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. februar 2004 #564 Del Skrevet 11. februar 2004 Så fin mage du har Meta :D Regner med at bildet blir oppdatert etterhvert som den vokser Tusen takk for koselige hilsner i dagboka mi! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2004 #565 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei Meta! Så du venter også september baby? Kanskje vi skal ta den laaaange ventetiden sammen? Har ikke en gang fått time til fastlegen min enda jeg, men jeg har sett småttisen på UL idag :D Det var stort, men ettersom h*n er bare 7 fullgåtte uker enda krysser vi fingre for de 12 første (og nervepirrende) ukene :-? . Sånn rundt 11. mars er den verste tiden over, og jeg skal ha fri til den 7. mars, så jeg skal ta livet med knusende ro. Gjør jo alt for den lille vet du Skal på ny UL om to uker, og jeg kan jo ikke si annet enn at jeg gleder meg masse til det da. Helt utrolig å se det lille hjerte pulsere i denne lille "klumpen". Gled deg til uke 20 sier jeg bare. Skal absolutt følge utviklingen din framover. :klem2: fra monja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #566 Del Skrevet 11. februar 2004 Tusen takk for koselig hilsen, Monja :D Septemberbaby er helt perfekt syns jeg Takk for det Murmel :D Sakset denne fra babyverden: Du er nå 10 uker og 1 dag på vei. Antatt termindato: 7. september, 2004 Fosteret beveger seg: 6. januar, 2004 Barnet reagerer på berøring fra ca.: 20. januar, 2004 Indre organer som nyrer, lunger og hjerte er dannet ca: 27. januar, 2004 Risikoen for spontanabort avtar fra ca. 24. februar, 2004 Kvalmen begynner å avta ca: 9. mars, 2004 Kjønnet kan avgjøres ca 9. mars, 2004 Øynene til barnet er følsomme for lys fra ca: 23. mars, 2004 Du kan kjenne fosterbevegelser fra ca. 23. mars, 2004 Tid for ultralydundersøkelse ca. 30. mars, 2004 Barnet ditt kan høre stemmen din fra ca. 13. april, 2004 Barnet kan overleve utenfor livmoren! Fra ca. 22. juni, 2004 Mange barn legger seg med hodet ned fra ca. 13. juli, 2004 Svangerskapspermisjonen begynner ca. 17. august Spennende Gleder meg til mars/april jeg, da jeg egentlig skal kunne kjenne Bim'en min :D Må forresten fortelle.. Føler meg litt "gal".. Noen her inne snakket om netthandel.no og da måtte jeg jo kikke.. Så i dag har vi kjøpt mørk brasiliansk skifer til kjøkkengulvet i nye huset :o SKIKKELIG SKUMMELT!!!!!!!! Men det ble halv pris i forhold til det vi har budsjettert med, så da passet det jo veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #567 Del Skrevet 12. februar 2004 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: BYGGESØKNADEN VÅR ER FERDIG BEHANDLET I KOMMUNEN OG TILTAKET ER GODKJENT :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. februar 2004 #568 Del Skrevet 12. februar 2004 JIPPIIII!!! GRATULERER!! Så moro! Gleder meg til å høre enda mer på tirsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 13. februar 2004 #569 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei Meta, du er oppe ser jeg?! :-) Må bare få gi mine komplimenter på den smekre magen din, den kommer til å bli skikkelig fin! Jeg har ikke tatt første magebilde enda, men må se å få gjort det til helga. har bare en liten dolp enda, men vet du hva jeg har oppdaget nå? Navlen begynner liksom å bli presset utover fra innsida. Det er litt stas da - lille Bønna vil ha det romsligere inni der etterhvert tenker jeg... God helg, og lykke til med byggetillatelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. februar 2004 #570 Del Skrevet 13. februar 2004 Grattis med byggetillatelsen meta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. februar 2004 #571 Del Skrevet 13. februar 2004 GRATULERER MED BYGGETILLATELSEN Tusen takk for hilsen i boka mi, alltid kjempekoselig GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. februar 2004 #572 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei Meta! :D Ønsker deg ei fin helg, og gratulerer med byggetillatelse! Er formen din bedre nå? Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. februar 2004 #573 Del Skrevet 14. februar 2004 Så herlig! Nå er det vel bare å begynne å bygge...!? Håper du har en god lørdag, Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. februar 2004 #574 Del Skrevet 14. februar 2004 Gratulerer med byggetillatelsen. Nå kan vi kanskje utveksle ideer og interiør tips da...? Sluker alt jeg kommer over for tiden... :oops: Gleder meg til tirsdag... Du kommer - sant...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 14. februar 2004 Klart jeg kommer :D Feirer valentine's day uten nett i dag Back tomorrow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #576 Del Skrevet 15. februar 2004 Takk for hilsner :bukke: Hva skal jeg fortelle om nå tro?? :klø: Fredag var det arrangement med jobb på kvelden. Jeg fikk lov til å jobbe halv dag, siden formen er litt dårlig. Fikk allikevel en skikkelig dårlig dag i går.. Ble nok litt for sent for meg I går var jeg på Ikea med en venninne. på morgenen og hadde generelt en elendig dag, så jeg var nok litt sløv og treig. På kvelden skulle mannen og jeg på restaurant date, men jeg hadde rett og slett ikke mer energi igjen, så mannen lagde favorittbiffen sin hjemme isteden (biff bruschetta). Litt dumt egentlig, men det tar visst på å lage baby.. Vi får ta vår egen valentine-feiring en annen dag isteden I dag har jeg ingen planer før i kveld. Da skal jeg besøke en venninne som endelig har flyttet tilbake til Bergen igjen Det er fint vær her i dag, så kanskje jeg får med meg mannen ut på tur. Er nødt til å vaske masse klær i dag også.. Det er så lite energi igjen til huslige sysler etter endt arbeidsdag i ukene :oops: Og så skal jeg steke en kylling. Kjøpte rå kyllinger på tilbud en gang. Det blir så godt når man steker de i leirgryte med masse deilig krydder på Nå tenker jeg at jeg skal lure med meg mannen min i dusjen og så blir det frokost på oss etterpå Håper alle har en FIN søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. februar 2004 #577 Del Skrevet 15. februar 2004 Mmm, deilig med en felles dusj..det er en stund siden ja... Ønsker deg en fin dag, håper kvalmen gir seg snart!!!!! - jeg skal skremme den; BØ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. februar 2004 #578 Del Skrevet 15. februar 2004 BØ!! Sånn, nå har jeg også skremt kvalmen, for du skal jo på Fridays på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 16. februar 2004 Takk for skremslene :bukke: Jeg er bedre, så kanskje det hjalp Eller så er det fordi jeg begynner å nærme meg de magiske 12 ukene.. Faktisk har tiden gått fort.. Jeg er jo "allerede" 10+6 :-) Vi skal til jordmor i morgen. Er vanvittig spent og nervøs!! Kjenner magen er litt i opprør og fikk frysninger nå når Bizzy minnet meg på timen.. Huff... Tenk om det er noe galt.... Tenkte på det i morges.. Nå har jeg liksom gått her i 6,5 uker og trodd at det er en liten Bim i magen min og så er det ikke det allikevel eller noe.. Huff.. Nei.. Nå skal jeg prøve å bare tenke på jobben resten av dagen. For det går sikkert bra.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 16. februar 2004 #580 Del Skrevet 16. februar 2004 Gratulerer med byggetillatelsen. Håper jordmortimen i morgen går bra. Det er koselig å snakke med jordmor, synes jeg. Hun har mye bedre tid enn legen, og forteller om den lille i magen og ulike graviditetsplager osv. Ikke noe å være nervøs for. Også skal vi treffes i morgen Gleder meg Klem NyDag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå