meta Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #501 Del Skrevet 26. januar 2004 TUSEN TAKK Joda.. Ble sykemeldt frem til neste torsdag jeg. Legen mente at det er veldig viktig å slappe av og ta det med ro når jeg kaster opp så mye som jeg gjør. Dessuten likte hun ikke helt at jeg har sånne små "blackouts" av og til. Hun mente det at magen min (kolikk) sikkert også blir bedre hvis jeg får slappet av og prøvd å spise litt mer. Spiser jo mye mindre enn til vanlig nå og i tillegg kaster jeg mye opp, så det kan ikke være så veldig mye jeg får i meg.. I min jobb er det nesten umulig å holde seg unna stress uten å være sykemeldt, så det passer meg egentlig veldig bra akkurat nå.. Skal følge opp et par større prosjekter allikevel, men det kan jeg gjøre i mitt tempo og da regner jeg med at det går bra.. Nå skal jeg slappe av foran tven og kanskje jeg kommer sterkere tilbake i morgen. Da skal jeg bare innom jobb en liten tur, så da bør jeg jo ha igjen litt eergi til kg-tid :blunke: Klemmer fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. januar 2004 #502 Del Skrevet 26. januar 2004 Får håpe du snart blir bedre da. Slappe mye av disse dagene! :klem2: Klem fra Capricorn (skulle ønske jeg også kunne begynne å spy litt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 26. januar 2004 #503 Del Skrevet 26. januar 2004 Håper energinivået ditt er på vei opp nå! En sykmeldingsperiode vil nok gjøre deg übergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. januar 2004 #504 Del Skrevet 27. januar 2004 Heisann Metavennen!! Hvordan går det med deg? Savner deg jeg altså :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 27. januar 2004 #505 Del Skrevet 27. januar 2004 Huff - stakkars deg. Kan ikke være greit å være kvalm hele tiden. Du får bare trøste deg med grunnen til at du er kvalm er at du har en liten baby i magen, og at det mest sannsynlig går over om ikke så lenge! Slapp av fram til neste torsdag slik at du får ladet på batteriene igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #506 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Formen er bedre Kaster ikke opp så masse når jeg kan være hjemme og ta det med ro når jeg merker kvalmen kommer for fullt :D Jobbet halv dag i går og skal lede et møte hos en STOR kunde etterpå. Litt skummelt egentlig. Det kommer 11 stykker fra mitt firma og lille meg skal ha styringa :-? Jaja.. Det går vel sikkert greit. Skal jo være ganske så uformelt, så.. Fryktelig kvalm i dag, så jeg spiser salinas. Frister ikke med noe annet egentlig. Men salinas er godt I natt drømte jeg at alt gikk galt. Fikk store blødninger og hadde en SA Har ikke lyst til det! Kjøpte bladet gravid i går og der sto det at i min uke så er det normalt med endel menstruasjonsliknende smerter fordi livmoren utvider seg. Jeg har nemlig hatt endel sånne smerter, så det er vel gjerne derfor jeg drømte at det gikk galt.. Har ikke vært sanndrømt til nå, så... Hvis jeg er sanndrømt får jeg ihvertfall tvillinger. Har aldri drømt at jeg får en baby. Det er ALLTID to. Hehe.. Kunne jo vært spennende det.. Ihvertfall hvis de er like skjønne som Jinx sine Ellers skjer det ikke så mye her.. Mannen snakket med husmannen i går og han forventet svar på byggesøknaden any day.. DET blir spennende det. Hvis det går i den farten det er forventet, skal hus og baby være ferdige omtrent samtidig Nei, nå må jeg legge meg nedpå litt.. Kvalmen sniker seg inn Tata, så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 28. januar 2004 #507 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Meta! Får håpe at denne kvalmen gir seg snart. Det er ikke noe særlig,men hvis du sender noen blå vibber min vei,så kan jeg godt ta over litt av kvalmen din jeg(hvis bare jeg kunne bli gravid.....sukk) Kos deg hjemme! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. januar 2004 #508 Del Skrevet 29. januar 2004 Så flott at du ble sykemeldt! Håper du får slappet av og blir i bedre form. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. januar 2004 #509 Del Skrevet 29. januar 2004 Heisan! Tusen takk for gratulasjoner! Leser at du sliter med kvalme, og at du er sykemeldt, og siden det hjalp var det jo det eneste riktige også!! Nå skal du bare ta vare på deg selv og pleie deg og den lille som vokser seg sterk og fin i magen din!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. januar 2004 #510 Del Skrevet 29. januar 2004 Fint at du har tid til å høre på kroppen din og følge signalene den gir deg. Salinas, ja... Jeg spiste Salinas på jobb, hjemme, på bussen overalt. Nå har jeg ikke så lyst på det lenger, og tror det kommer til å gå en stund før jeg kjøper det igjen... Det er noe med hva jeg assosierer det med... Vel, ta supervare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. januar 2004 #511 Del Skrevet 29. januar 2004 Heisann! Leit med turen i dag, men nå er det ikke vær torsdag jeg får uventet besøk fra nord :blunke: Vi får ta det igjen til helgen eller neste uke, gi meg et vink når det passer :blunke: Håper formen straks blir litt lettere nå som du har tid til å ta det helt med ro og bare tenke på deg selv!!! Skal prøve å la være å vekke deg så ofte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. januar 2004 #512 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvordan gikk det med møtet da? Selv om det er uformeldt - er det ikke noe kjekt dersom = foran alle de andre...? Da ser jeg for meg en liten Meta som kunne tenke seg å Sånn - nå var jeg ferdig å mobbe deg... 8) Mariekjeks, ritz, bixit ol. er greie alternativ som tørrmat... I tillegg til (ja jeg nevner det en gang til... :oops:) : URIZAL... Tusen takk for hilsen hos meg... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 30. januar 2004 #513 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei meta Takk for varme tanker og omtanke. Det var koselig med et innlegg fra deg inne hos meg. Håper du har en bra dag i dag. Salinas-kjeks er bra det mot kvalmen. Salt og tørt... ritz-kjeks duger vel også? Jeg syntes også det var godt med syrlige epler når jeg var kvalm (i begynnelsen av svangerskapet) + sitronte, kanel-og-eple-te (finnes i helsekost-butikker), samt ingefær-te (men da bør du ha spist litt først). Det beste synes jeg var å få litt akupunktur. Var to, tre ganger hos akpunktøren som satte en nål på innsiden av hver hånd (der med pulsen visst du skjønner). Ikke noe vondt, bare litt ubehagelig. Men da kom matlysten tilbake da :D og kvalmen dempet seg...ihvertfall for en liten stund. Håper du får en fin helg. Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 30. januar 2004 #514 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Sniker meg innom og sjekker hvordan det står til med deg. Håper det går bedre etter hvert som dagene går. Hils din bedre halvdel. ...sniker meg ut igjen.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. januar 2004 #515 Del Skrevet 30. januar 2004 Bare innom for å ønske god helg og takke for koselig hilsen i bokji mi.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. januar 2004 #516 Del Skrevet 30. januar 2004 GOD HELG VENNEN!!! Håper du får kost deg skikkelig og slappet godt av slik at du er klar for ny uke!! Klem Magnhild :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #517 Del Skrevet 31. januar 2004 Oi så masse hilsner :D Takk for det, Lilletrollet (((((((( BLÅ VIBBER ))))))) er oversendt og her fikk du jammen noen til :D Takk, Murmeldyret :D Klart at du skal få gratulasjoner med skjønningen din, Kipa Jeg håper Bim klamrer seg fast *krysser fingrene* Tid og tid fru Blom. Jeg har tatt meg tid, Havsulen. Henger sammen med at jobben min er uforenlig med mye oppkast. Enig i at det var dumt Bizzy, men sånn er det bare av og til. Men til uken er jeg klar :D Takk for det, Mayamor. Møtet gikk bra det :D Sånn puppedame passer godt om dagen.. Har aldri hatt så store pupper jeg Takk for tips, Ny Dag. Kanskje jeg får ta en tur i helsekosten. Hvis det er noe jeg kan drikke som ikke inneholder koffein og ikke får meg til å er jo det flott Koselig at du er innom, HMSP :D Hilsner er overbrakt! Klart du skal få hilsen i boken din, Salamandra Litt sløv på den fronten i det siste, men :oops: Jeg koser meg tusen takk, Magnhild :D I går hadde vi broren til mannen og damen (3-4 uker til termin) på middagsbesøk. Det ble kyllingfilet og ovnsbakte poteter på menyen. Jeg sliter jo litt med middagslagingen om dagen, men kylling er noe som stort sett frister litt :D I dag skal jeg på hybelvisninger for en god venninne. Blir litt vanskelig siden hun har HELT andre krav en meg.. Hun skal ha et rom og jeg drømmer om et hus liksom.. Jaja.. Forhåpentligvis tilgir hun meg vel uansett.. *skjelve i buksene* I kveld skal jeg på kinodate med mannen min Vi skal se Mona Lisa Smile. Blir sikkert koselig det Da skal jeg spise lakris Det er nemlig noe jeg får lyst på ganske så ofte I morgen skal vi på hotelllunsj i forbindelse med svigermormoren sin 75 årsdag. Det er meningen at lunsjen skal vare i tre timer og så skal vi hjem til henne og spise kaker.. Hjelp så slitsomt!!!! Jaja.. Jeg får sove litt ekstra lenge mandag morgen Eller sliter jeg skikkelig med mareritt. Drømmer hver eneste natt at jeg mister Bim på et eller annet vis I natt drømte jeg at h*n falt ut. Kunne se at det var en bittebitteliten baby inni en slimklump.. ÅÅÅÅÅÅÅÅ.. Har lyst til å sovne og våkne igjen når det har gått 20 uker og babyen sparker sånn at je vet at det er liv.. Nå kan jeg jo faktisk gå rundt og innbille meg at det er liv, mens Bim egentlig er død.. Og det finner jeg jo ikke ut før om en ti ukers tid når det er på tide med ul... Fokuserer på at det er 10 % sjanse for å miste istedenfor å tenke på at det er 90 % sjanse for at det skal gå bra Æsj.. Må ta meg sammen og slutte å tulle.. Handle mat isteden.. Later... God helg til alle som forviller seg inn :D Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. januar 2004 #518 Del Skrevet 31. januar 2004 Så flink mannen din er, som blir med på den type filmer på kino! :o Hadde aldri fått med meg Mannen min på Mona Lisa Smile jeg nei... :-? Flink Meta-mann ja! God helg til deg også, Meta! Håper du får det fint på lunsj imorgen Og kutt ut den drømmingen! Det høres ikke no særlig ut nei... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. januar 2004 #519 Del Skrevet 31. januar 2004 Gledesdreperen Jinx: Lakris er godt bare en ikke overdriver.. Lakris = høyt blodtrykk = ikke bra for gravide Spent på filmen der jeg ... Liker Julia.... Hotell lunsj = stort koldtbord ? Mhm..kooose seg Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #520 Del Skrevet 31. januar 2004 Vet at lakris ikke er så bra.. Prøver generelt og holde meg unna ting som ikke er sunt selv om jeg får lyst på det. Derav hoppingen.. Nå er det helg og kino og DA DA kan jeg spise lakris :D Takk for det, Lillen :D Jeg er også litt spent, Jinx. Liker Julia Roberts jeg også. Skjønn dame Filmen fikk ikke så god score på Imdb da men.. Nå middag Hamburger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå