Jinx Skrevet 14. januar 2004 #461 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det en Meta i Isfolket også?? Jeg heter Meta fordi jeg ikke klarte å si navnet mitt når jeg var liten og da ble det til Meta isteden. Heter egentlig Merethe.. Åh så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #462 Del Skrevet 14. januar 2004 Tihi :smilejenta: Det er altså bare på nettet jeg kaller meg Meta altså.. Så nesten ut som det var sånn fast greie.. Det er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. januar 2004 #463 Del Skrevet 15. januar 2004 En så koselig hemmelighet som du bærer på er jo bare koselig å dele med dem man er glad i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 16. januar 2004 #464 Del Skrevet 16. januar 2004 Fikk venninnen vite? Hva sa hun? Jeg får besøk av en venninne lørdag som skal få vite. Det er så koselig å kunne dele hurranyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #465 Del Skrevet 16. januar 2004 Hun hintet fryktelig masse. Vi har snakket litt om prøving før. Nevnte bekjente som er gravide og sånt og til slutt spurte hun bare rett ut Jeg innrømte jo da at det er ting på gang og hun fikk tårer i øynene. Klappet meg på kinnet og ble veldig rørt. Spurte om hun kunne fortelle mannen sin for hun måtte jo dele gleden med noen som hun sa. Hun er så skjønn I dag reiser vi på hytten. Skal gå på ski og kose oss uten tv, pc og alt av ytre faktorer. Gleder meg til det Bare kose og skravle og spise god mat. Pusen blir selvsagt med. Han liker seg ganske godt der. Mus og andre gøye ting skaper liv GOD HELG TIL ALLE SAMMEN!! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. januar 2004 #466 Del Skrevet 16. januar 2004 Åhh.. nå ble jeg misunnelig, jeg vil også på hyttetur!! Ta meg med? 8) God tur meta, ha en brillefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. januar 2004 #467 Del Skrevet 16. januar 2004 Skulle gjerne lånt den muse-glade katta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 16. januar 2004 Da vil jeg gjerne låne de fantastisk nydelige tvillingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. januar 2004 #469 Del Skrevet 16. januar 2004 God helg og god tur vennen!!!!! Nå må du la mannen varte deg opp litt da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. januar 2004 #470 Del Skrevet 16. januar 2004 Og jeg låner gjerne hm.. en.. vet ikke! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. januar 2004 #471 Del Skrevet 17. januar 2004 Tvillingene kan du få låne ja.. Sender dem til deg når de er kommet i trassalder... GOD HELG !! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. januar 2004 #472 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei hei! :D Håper du er på en flott hyttetur, og at formen er mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2004 #473 Del Skrevet 18. januar 2004 Velkommen tilbake fra hytteturen. Er overhodet ikke misunnelig nei... 8) Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #474 Del Skrevet 19. januar 2004 Vi hadde en kjempefin hyttetur i helgen. Romantisk og koselig. Skikkelig dårlig form i går, så det ble ingen skitur, men pytt san.. Gikk på ski på lørdag og det var deilig. 12 kuldegrader og sol. Vi er heldige som har hytten Det var så deilig å komme seg unna tv og pc og bare være oss to og et par bøker. Mannen leser Hakkespettbok for førstegangsfedre og koser seg. Og jeg koser meg over å se han engasjere seg sånn i Bim. Var helt kake i går. Mannen lagde middag til meg og kom med drikke og stresset på. Skjønningen min :D I dag skal vi besøke et vennepar. De venter barn veldig snart. Blir spennende å se om jeg klarer å holde vår nyhet for meg selv. Jeg syns det er så gøy å fortelle :D Nå: jobbe. Mye å gjøre egentlig, men jeg må jo innom :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 20. januar 2004 #475 Del Skrevet 20. januar 2004 Så koselig det hørtes ut med hyttetur! Vi hadde tenkt å dra i helga, men fant ut at vi bare har noen kilometer igjen før vi må utvide kjørelengden på forsikringen av bilen fra 8000 til 12 000 kilometer. Og det er ikke en enslig hyttetur verdt. Ny kvote fra 1. februar, så da venter vi til det! Egentlig liker jeg godt å ha helger hjemme også, for då får man gjort så mye, og da føles det ofte så deilig å starte uken igjen. Med god samvittighet, liksom. Men hytteturer må man ha innimellom, det er helt klart! Høres ut som dere er flinke til å kose dere med hverandre, det er bra! Mannen min liker også hakkespettboka. han ble også superfascinert av Lennart Nilssons bildebok. Den leser han i mer enn jeg gjør. (Masse tekniske bilder, vet du!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. januar 2004 #476 Del Skrevet 20. januar 2004 Tror jeg må gå til anskaffelse av den hakkespettboka en vakker dag jeg og... Menn kan være søte! Gleder meg å lese at dere har hatt det så fint! Håper du slipper å stresse så mye på jobb! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. januar 2004 #477 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja, det har jeg tenkt på å spørre om lenge.. har ikke hørt om denne hakkespettboka jeg? Er den morsom? Kjøpes i vanlig bokhandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #478 Del Skrevet 20. januar 2004 Takk for hilsner :D Boken heter Hakkespettbok for førstegangsfedre. Jeg syns den var artig og veldig informativ (har visst lest hele jeg.. Hysj ikke si det til mannen :blunke: ). Kjøpes i vanlig bokhandel. Koster ca 200 kr. Det fine med den er at den har praktiske eksempler og ikke inviklede greier. (sånn type: mat kan varmes i tevannet, hva skal tas med på trilletur, og info om hva som skjer underveis i graviditeten) Egentlig mye greiere enn mammaboken min ihvertfall (Gro Nylander - på vei (eller noe sånt..)) Går det an å ikke stresse på jobb?? I dag er jeg så sliten at jeg går rundt meg selv.. Tar på å være hektisk arbeidende, kvalm og gravid ja.. Puppene er utrolig vonde. De har vokst godt også.. Mannen er SÅ fornøyd. Eneste problemet er at det gjør vondt når han tar på de Nei.. Back to work... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2004 #479 Del Skrevet 20. januar 2004 Husk å ta det med ro på jobben nå da vennen!!! Ikke slite seg helt ut :fy: Klem hønepøne :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 20. januar 2004 #480 Del Skrevet 20. januar 2004 Heisan meta! Har visst ikkje fått gratulert deg eg! Kjekt at det er andre her inne som har komt omtrent like langt som meg. Og eg kan godt skrive under på at det ikkje er kjekt å vere på jobb når ein er kvalm! Forrige veke tilbrakte eg stortsett arbeidsdagen på toalettet. Heldigvis har eg ein ganske stillesittande jobb der eg styrer arbeidsdagen min sjølv. Så det går rimelig greit viss eg smugspiser litt tørre kjeks innimellom. Og eg skjønnar ikkje kvifor det heiter morgenkvalme, for det er ofte verst om kvelden. Høyrest koselig ut med hyttetur! Burde fått med meg mannen på noko sånt no som vi skal få oss bil. Men så er det det der med lange bilturar og kvalme då......Blir vel bedre om eit par veker. Eg har forresten tenkt på å kjøpe Finn Bjelke si pappabok ( Er det 'Pappa for første gang' den heiter??) til kjæresten. Men kanskje eg skal kjøpe den Hakkespettboka og? Kan kanskje vere informativ for meg og sidan eg er totalt grønn på babyar og barnestell. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå