havsulen Skrevet 21. november 2003 #221 Del Skrevet 21. november 2003 Ville bare rapportere at det virker som EL-tester som jeg kjøpte gjennom ossimellom, ser ut til å fungere. Har ikke testet positivt med den enda, men den viser i hvert fall negativt resultat. Lykke til med testingen, håper du får svar snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. november 2003 #222 Del Skrevet 21. november 2003 Du din :o Fikk jo helt hakeslepp av hilsenen i boka mi, også litt beskjedne meta da... Eller har jeg forstått helt feil :blunke: Jaja, da skjønner du vel hva jeg mener med dette ; :enig_animasjon: - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. november 2003 Forfatter #223 Del Skrevet 21. november 2003 Og du kaller meg pervo ???? :o :o Jo takk, jeg er visst pervo nok til at jeg forsto den ja :rødme: Da vet jeg hva du tenker på i dag Men såvidt jeg forstår er det visst sånt det blir barn av, så da får man vel bare ta på seg den tunge :-? oppgaven og skride til verks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. november 2003 #224 Del Skrevet 21. november 2003 GOD HELG!!! Mange klemmer fra Magnhild i stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. november 2003 #225 Del Skrevet 21. november 2003 såvidt jeg forstår er det visst sånt det blir barn av, så da får man vel bare ta på seg den tunge oppgaven og skride til verks.. Eller heter det skreve?? Tror du trygt kan bruke begge deler, men det siste er vel kanskje den som er mest ordrett Hmm, tror jeg har fått helgesyken jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. november 2003 Forfatter #226 Del Skrevet 21. november 2003 Du altså.. Jeg blir rent het i toppen her jeg sitter på jobb Jammen glad ingen fra jobb vet om denne dagboken Tusen takk Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. november 2003 #227 Del Skrevet 21. november 2003 Mission accomplished! Har hatt det gøy i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. november 2003 #228 Del Skrevet 21. november 2003 Bare så du vet det din "frekkis" så er jeg hjelpsomheten selv altså Men noen ting må du jo klare selv da....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. november 2003 #229 Del Skrevet 21. november 2003 GOD HELG!!!! (det lyse grønne er symbol for en ny start - ergo et lite mirakel :blunke: ) Hmm, lurer på om du kan ha hatt "dårlig innflytelse" på meg i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. november 2003 #230 Del Skrevet 21. november 2003 Men du skal vel gjerne :enig_animasjon: hele helgen, så kanskje du ikke har tid?? Hvor mye kan du egentlig om befruktning? Tror jeg vet hvorfor det ikke har klaffet for dere enda. DOGGY STYLE ER IKKE TINGEN! :fy: Ok, man kan bruke d-style, men husk å treffe riktig hull da ihvertfall! Sånn! Nå har vi oppklart dette! Skal se det klaffer nå!! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. november 2003 #231 Del Skrevet 21. november 2003 Lillen har skjønt poenget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. november 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 22. november 2003 Å nei :o Kanskje det er derfor det aldri funker for oss GOD HELG TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. november 2003 #233 Del Skrevet 24. november 2003 Takk for turen i går, skikkelig koselig altså, burde nesten bli fast rituale ja :blunke: Jeg vet no som bare du vet trallalalalla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 24. november 2003 #234 Del Skrevet 24. november 2003 Hva da, Bizzy? Hva da, Meta? Hva da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. november 2003 Forfatter #235 Del Skrevet 24. november 2003 Du din snik!! Jeg hadde jo ikke tenkt til å si noe.. vel altså.. Jeg testet svaaakt positivt med el-test i går kveld.. Bare MÅTTE teste fordi jeg har vært kvalm siden fredag og fordi jeg i går hadde så vondt i magen at jeg trodde jeg skulle dø. Eller jeg trodde vel ikke det da, men det var ihvertfall så ille at jeg måtte ligge.. Jeg er veldig vant til å ha vondt i magen, men ikke sånn.. Uansett så er det fredag som er testdag for da skal vi på julebord, så inntil da er det bare å vente i spenning... :-? Sitter her på jobb og har vondt i magen og er småkvalm og har STORE konsentrasjonsproblemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. november 2003 #236 Del Skrevet 24. november 2003 Hæ? Hva? Hm? Kan man teste for graviditet på EL-tester? Eller testa du for EL? Og hvorfor er du kvalm? Og hvilke tester bruker du? Og er du gravid eller? Hææ? Nå snurrer det for meg! Er du? Er du? ER DU?! En liten forvirret formiddagsklem fra lille forvirrede meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. november 2003 Forfatter #237 Del Skrevet 24. november 2003 Ja man kan teste for graviditet med el-tester. Det er noe av de samme hormonene.. Jeg bruker Persona. Ifølge testen så kan det se ut som at det trolig er noe på gang ja.. Testet svakt positivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 24. november 2003 #238 Del Skrevet 24. november 2003 Åhhhhh???!!!!???? Test mer!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. november 2003 #239 Del Skrevet 24. november 2003 Hæ? Jeg bruker også Persona! Få vite! Hvordan? Hvordan ser den ut da? For det er jo myyye billigere enn CB. Også er de jo allerede i hus - nok en måte å sløse tester på Også det jeg glemte isted; GRATULERER! Her er det barn på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. november 2003 Forfatter #240 Del Skrevet 24. november 2003 Stjal dette fra Bizzys dagbok: Bruke eggløsningstest (LH) som graviditetstest (hCG) LH og hCG er praktisk talt identiske hormoner. Forskjellen mellom dem er at hCG i tillegg har en såkalt beta-kjede. Graviditetstester slår ut på denne beta-kjeden som finnes i hCG, og det er derfor graviditetstester slår positivt ut KUN ved svangerskap. De slår ikke ut på LH-toppen som kommer før eggløsning, pga. at LH mangler denne beta-kjeden. Eggløsningstester slår ut på LH, og siden hCG har likedan struktur (bortsett fra beta-kjeden) så slår begge disse hormonene ut positivt på eggløsningstester. Man kan derfor bruke eggløsningstester som graviditetstester, men man bør da være obs på at en positiv test også kan bety (forsinket) eggløsning, og ikke nødvendigvis graviditet. Får man positiv eggløsningstest utenom forventet eggløsningstidspunkt, så bør dette kun ses på som en indikasjon - IKKE bekreftelse - på svangerskap, og som et tegn på at man bør ta en graviditetstest. Joda skal teste mer.. Men ikke før på fredag Så da blir det bare å sitte fint på hendene som godt vet hvor cb'en ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå