Gjest Mayamor Skrevet 3. januar 2006 #1881 Del Skrevet 3. januar 2006 Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Milla er en liten aktiv krabat ja. Godt det endte bra. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1882 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Takk for nyttårshilsner Monja, April og Maya Håper dere får et supert år dere også Milla Sofie er nå på bedringens vei etter å ha hatt nesten 40 (og over 40) i feber siden onsdag. I dag har hun 38, så nå begynner det å bli bra :juhu: Har vært forkjøla veldig lenge, siden begynnelsen av desember, så det hadde vært fint om hun ble ordentlig bra nå. Merker at hun begynner å bli lei av å bare være inne, så i dag skal vi ta henne med en liten tur på møbeltitting.. Trenger en hylle til å ha i stuen, så jeg gleder meg Ellers har det vært en travel start på det nye året på jobb, men nå er det roligere.. Varer vel neppe lenge, men det er ok med litt pustepauser innimellom Nå sover Milla Sofie så jeg skal lage meg en kopp te og bare kose meg litt. Er jo LITT deilig å være hjemme fra jobb Endret 10. januar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. januar 2006 #1883 Del Skrevet 11. januar 2006 Gleder meg til søndag Håper Milla Sofie er bra igjen!!! Blir noen spennende dager fremover, håper på supre nyheter den femtende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1884 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det gjør jeg også Bizzy! Blir SÅÅ kos å se dere igjen! Spesielt lille Jørgen. Altfor lenge siden jeg har sett han ja Huff.. Skulle liksom ikke stresse med prøvingen, men det går jo ikke!! Denne gangen har jeg virkelig klart å "overtale" meg selv om at jeg er gravid Klarer nesten ikke å tenke på noe annet.. Drømte til og med om positiv test natt til i går. MÅTTE bare teste på morgenen selv om det var på dag 26. Var jo selvsagt negativ. Tror mensen kommer om et par dager, men KLARER IKKE å la være å tenke på det Endret 12. januar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. januar 2006 #1885 Del Skrevet 12. januar 2006 Huff, så leit, meta Håper du klarer å slappe av, for da sitter sikkert spiren som et skudd. Men jeg kan jo forstå at du stresser litt sånn som de i klubben vår yngler. Håper det klaffer snart, for det unner jeg deg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1886 Del Skrevet 12. januar 2006 Monja: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 13. januar 2006 #1887 Del Skrevet 13. januar 2006 Heisann meta og riktig godt nytt år! Nå må vi treffes snart. Gjerne sammen med jentene våre De må bare bli friske først... er så kjedelig når de ikke er helt på topp. Ingvild har også vært mye på og av en stund, med tett og rennene nese, hoste og feber. Nå er hun feberfri og i barnehagen. De er ikke mange barna sder om dagene for det går mye sykdom. Vi had bl.a. vært igjennom omgangssyke - skikkelig kjipt. Også er jeg dårlig. Bekken, arm og skulder. Er så lei av den kroppen... Men det positive; jeg begynner å trene idag! Jada - hos fysioterapeut ... ikke vår felles Også er det "utredning" på Haukeland 19 denne mnd. Vår neste runde med prøving får vente, sikkert ganske lenge også. Forstpr godt at de harlyst at det skal klaffe NÅ. Jeg var akkurat på samme måte når vi prøvde. Ble helt besatt på det å bli gravid - ville ikke vente og se osv.... Har ingen gode råd - bare at jeg ville prøvd å vente med å ta test(er) til etter forventet mens.... Det gode er jo at du vet at dere akn bli gravid - at dette fikser kroppen din og at mannen sine svømmere funker. Da går det til slutt Tenker på deg og håper vi kan treffes snart. Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1888 Del Skrevet 15. januar 2006 Heisann vennen!! Så kjekt med besøk i dagboken Enda kjekkere var det å møte dere på kafè Joda.. Jeg VET jo at det er tåpelig å teste så tidlig, men jeg bare måtte etter en svært så livaktig drøm Vi har hatt en kjempeflott helg Fredag hadde jeg besøk av en god venninne til middag. Lørdag var vi på bytur og der traff vi Ny Dag med familie på kafè På kvelden kom svigers for å passe Milla Sofie. Hun har hatt nesten 40 i feber i halvannen uke, så de formelig kastet oss.. Ble vorspiel og ut på byen. Utrolig kjekt. Vi gjør jo aldri sånt lenger.. I dag kommer Bizzy, Bizzymannen og vesle Jørgen på middagsbesøk. Gleder meg SÅNN til å se vesle Jørgen igjen. Altfor lenge siden sist.. Ellers kom mensen i går kveld/natt.. Så da er vi i PP6.. Men nå skal vi ut på tur. Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 15. januar 2006 #1889 Del Skrevet 15. januar 2006 Heisann meta Ja, det var kjempekjekt å møte dere. Det er jo så kjekt på ERA - omtrent som en barnehagen..men med foreldrene (på slep) og servering (!) Veldig bra. Bør repeteres. Jentene våre var jo ikke helt i form - men nok til at de koste seg. Milla Sofie er virkelig blitt stor. Mye større enn sist jeg så henne synes jeg. Håper vi kan treffes snart igjen (mest sannsynlig uten mann og barn). Håper du får avtalt noe med bizzy i dag Og at dere koser dere masse Fint å høre at dere har hatt en fin helg og en strålende by-tur Kjipt med mensen.... Skjer nok snart skal du se Klem herfra PS: Ingvild er forresten blitt dårligere i dag. Feber nå i ettermiddag. Og hoster mye. Håper ikke det blir værre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 #1890 Del Skrevet 15. januar 2006 Huff, så dumt med mensen. Men det må da klaffe snart? Hvor mange PP brukte dere på Milla Sofie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. januar 2006 #1891 Del Skrevet 15. januar 2006 Tusen takk for i dag!!! Kejmpekoselig og masse nydelig mat!!! Spesielt imponert over desserten Jørgen strever med magen i dag, og har hatt et par skriketokter siden vi kom hjem stakkar Men sover søtt nå, så jeg håper det siste magebulderet var de siste restene!! Milla Sofie er søt som alltid og veldig snill!! Utrolig sjarmerende hvordan hun koste med Jørgen og viste han bøkene sine Kjipt at det ikke klaffet denne gangen, men kommer nok snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1892 Del Skrevet 16. januar 2006 Stakkars Ingvild!! Håper hun blir fort bra igjen Er forresten ikke rart Milla Sofie ikke har spist. Hun har jo fått to jeksler oppe.. Har ikke fått det med oss vi Ja det var kjipt, Monja, men men.. Vi HAR jo verdens fineste lille skatt allerede :-D Vi brukte 9 pp på å lage henne. Stakkars liten Jørgen! Men guri så nydelig han er da!! Smiler og smiler. Smelter helt jeg. Helskjønn altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 #1893 Del Skrevet 16. januar 2006 Alle gode ting er PP6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1894 Del Skrevet 27. januar 2006 Det får vi satse på Monja. Det skal ihvertfall ikke stå på innsatsen Det har vært vanvittig travelt på jobb i det siste. Tre dager på reise i forrige uke "ødela" jo hele planen min. Men vi hadde det utrolig gøy da. Var på kick off.. Tom Jones, litt kurs, hinderløyper og diverse i skog og mark. Joda absolutt vellykket :nikker: Har jobbet overtid hele uken. I går dro jeg imidlertid hjem 1500. Fikk kastet over meg det kraftigste migrene anfallet ever.. Fy så ekkelt. På 20 minutter så var synet nesten borte, hodet banket og jeg kastet opp som bare det. Måtte få mannen til å komme til jobben min (jeg hadde bilen) i taxi sånn at han kunne få meg hjem. Turen hjem var jo SÅÅÅ lang. Det var rett og slett grusomt å måtte holde seg oppreist. Måtte stoppe tre ganger på motorveien så jeg kunne kaste opp også. Artig.. Henger i, så jeg har vondt i hodet i dag også, men det er MYE bedre I morgen skal vi levere veslefrøkna til svigers. De skal nemlig passe henne lørdag til søndag sånn at vi kan fuge badet i 2. etasje. Har nemlig litt lyst til å begynne å bruke det etterhvert. Har jo to bad, men det oppe er liksom hovedbadet. Også er det boblekar der og det gleder jeg meg til å ta i bruk :-) Søndagen skal vi på kake til svigerinne (som nettopp har hatt bursdag), svoger og vesle niese. Det gleder jeg meg til Neste uke blir det kafetur med en venninne, treff med noen koselige kg-jenter, årsfest med jobben lørdag til søndag og søndagen får vi besøk av vennepar med to små. Helgen etter det skal vi østover på besøk til mamma, pappa og nevøen min. Det er jo litt kjekt å ha planer å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1895 Del Skrevet 30. januar 2006 Huff.. Dette ble en kjedelig dagbok med lite innhold og lite oppdateringer.. Har liksom ingenting å skravle om tror jeg. Jaja.. I går var vi i bursdagsbesøk hos svigerinnen med familie. SÅÅ koselig. Jeg har fått meg en liten kaketyv.. Svigerinnen hadde laget deilig nøttekake med gul krem og det fikk ikke Milla Sofie smake. Jeg tåler ikke nøtter og kommer til å holde henne unna lenge. Men hun hadde visst andre planer. Når vi var ute i gangen og sa hadet til svigers gikk hun på stuen. En kvart kake på gulvet, en i hånden og resten i munnen. SÅÅ fornøyd da. Jeg skulle være streng, men svigerinnen syns visst Milla Sofie var så søt at hun bare lo, så da så Hun begynner jo å bli så stor. Skravler utrolig masse, men ikke alt er like forståelig. Men hun forstår ganske mye. I dag hjalp hun meg å dekke bordet :-) Også forstår hun det visst alltid om vi spør om hun vil bade. Hehe. Lurer på om jeg husker denne følelsen.. Hun er jo bare så fantastisk. Når hun danser, synger (nynner heter det vel), smiler, lager grimaser, ler (for en latter) eller bare er her. Vi bare mååå jo få flere barn når de blir så utrolig fantastisk nydelige som dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1896 Del Skrevet 30. januar 2006 Er forresten på dag 16 og tror el er overstått. Har det uansett utrolig bra sammen om dagen så el eller ikke el spiller igrunnen SVÆRT liten rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #1897 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Trodde du fant inspirasjon i dagboka mi jeg Så herlig å lese om Milla Sofie. Hun er jo sånn en nydelig liten frøken. De er så utrolig skjønne i denne alderen og. Torstein prater som en foss, men det er jo for det meste babling da - og han elsker å danse. I barnehagen har de diskotek innimellom og da er han i sitt ess Jeg er enig med deg i at man absolutt skulle hatt flere barn når de viser seg å bli så herlige som våre to Og om dette med å forstå. Han forstår når vi sier at vi skal skifte bleie eller kle på klær for da gjemmer han seg med en gang Høres ut som om du har litt av hvert å se fram til. Herlig. Endret 31. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1898 Del Skrevet 31. januar 2006 Joda.. Men så våknet Milla Sofie når jeg var innom henne og dro dyna over henne. Ble sinna gitt.. Så da tok jeg henne til slutt med meg opp i sengen min og lå ved siden av henne og hørte på tung sovepust og småsnorking isteden Mannen la seg litt etter meg og da bar han henne tilbake i egen seng. Det er jo bare best da.. Hun våknet jo selvsagt og var litt sinna over å bli lagt i egen seng. SÅÅ vanvittig koselig å ligge i sengen og høre mannen synge lavt for henne og koseprate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1899 Del Skrevet 3. februar 2006 Helg igjen Ukene flyr jo bare fort avsted og snart er det vår og så sommer I morgen drar vi innover i Hardanger på hotelltur med jobben. Vi har ikke julebord, men vi har årsfest isteden. Denne gangen har de slått på stortromma så det blir overnatting og greier. Uteaktiviteter skal visst skvises inn i morgen. Har overhodet IKKE lyst til å dra, men det blir sikkert veldig kjekt På søndag får vi besøk av et vennepar med to små, så det blir en aktiv helg. I dag har jeg igrunnen mest lyst til å dumpe ned i sofaen med chips og cola og film Er i kosekveldhumør jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. februar 2006 #1900 Del Skrevet 3. februar 2006 Høres jo koselig ut med hotelltur. Det blir nok fint uansett om du ikke har lyst Heldige dere som har en jobb som gjør noe for de ansatte. Er ikke akkurat bortskjemte med det nei. Og søndagen høres ut til å bli fartsfyllt. Koselig med besøk da. Kos på sofaen høres fortreffelig ut. Tror jammen jeg har noe cola i kjøleskapet jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå