Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Hei vennen :kose:

Idag skinner solen, deilig...iallefall etter nedbørsrekorden igår. Så nå skal jeg en tur ut og lufte vettet. To dager igjen så er det tilbake til jobb, og det skal bli bra, for ellers blir det pyntet til jul her :ler::ler: . Gleder meg så mye til jul og kjeder vettet av meg hjemme, men må vel vente litt til... iallefall få pyntet til advent først.

Pokker, tror du ikke det plutselig sludder ute nå??? urg...

I morgen kommer sjenken vår :hoppe::hoppe::hoppe: mellom klokken 9-11, hipp hurra!!!!! Til nå har benken og kjøkkenbordet vært okkupert av glass og annet styr som skal inn i den, skal bli deilig å få kjøkkenet tilbake.

Snart må vi ha en pepperkakebake dag, eller noe annet kakebakebarnekosejuledag, skal klare å vente til desember :sjarmor:

ha en super dag vennen, torsdag blir det tid for mail igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der kom tanta på besøk. Ikke akkurat den jeg hadde lyst til å se, men ikke veldig overrasket.

Dag 1 pp 3/4 da.. (skriver 3/4 fordi vi hadde en måned der vi ikke egentlig prøvde, men ikke unngikk noe heller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, er du på'an igjen..? det hadde jeg ikke fått med meg..!

Lykke til med prøvingen, håper det går litt raskere denne gangen da.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen,

Ville bare si tusen takk for en kjempe koselig shoppedag igår.

Har funnet ut at jeg kjøper et par rammer til lik den jeg kjøpte igår, printer ut et par koselig bilder jeg har av de to venninnene mine og gir det som julegave. Om de ikke liker bildene så kan de hive dem og sette inn noe annet, for rammen var kul, det synese nå iallefall jeg (har planer om å kjøpe et par til til meg selv... :sjarmor::sjenert: )

Ellers har vi bakt boller idag og hatt litt adventskos.

Håper min skjønne lille niese blir fort i farten igjen.

ha en koselig kveld

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

takk for sist.

Var veldig kjekt på treff hos deg.

Håper dere har hatt en fin helg (med bl.a. shopping).

Ønsker deg ellers en fin advendstid :gullengel:

Klem fra nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Salamandra :klem: Har det ikke så travelt ennå, men håper jo at det klaffer snart.. Hadde vært fin julegave ja.. Sist testet vi positivt på nyttårsaften..

Takk for kjempekoselig lørdag, Bollefisken! Koste meg masse jeg :kose: Fikk mannen til å bake bollene selv jeg, så det ble boller, kakao og film på oss :-D

Det var kjempekos å treffe dere, Maya og Ny Dag :Nikke: Håper ikke det blir så lenge til neste treff. Og da må Bizzy og Bizzy-babyen også være med :)

I dag er jeg hjemme med Milla Sofie. Fryktelig snørrete, hes og hoster. Var dårligere i natt, så da bestemte vi oss for at hun ikke hadde så godt av å tas med ut. Formen i dag tilsier at det er litt på grensen, men da får hun ihvertfall slappet skikkelig av i dag. Nå sover hun søtt, så det er tydelig at formen ikke er helt på topp. Hun sover jo vanligvis ikke så tidlig.. Tenkte jeg skulle få gjort litt mens hun sov, men ble visst sittende her..

Skal ha julefeiring med min familie hos oss i år, så snart må jeg komme igang med litt rydding og sånt.. Mamma stresser alltid så masse og jeg har ikke lyst til å være dønn sliten på julaften hvis jeg kan begynne forberedelsene før.. I teorien en god ide også gjenstår det bare å se om jeg er disiplinert nok til å få det til ;)

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Takk for sist. :klem:

Håper Milla Sofie blir bedre til neste lørdag.

Litt problemer med å sitte pga teite balanse og egen dumhet... ;)

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

He, hei... tiden flyr og plutselig var det en stund siden sist vi snakket sammen.

Håper dere har det bra :) At det går bra på jobben, med Milla Sofie og ellers i "heimen". Med oss går alt bra, men har selvføleglig altfor mye som står på på jobben - men det er jo vanlig (og hvem har ikke det).

Ellers ikke noe nytt på "bekkenfronten".

Håper din form er bedre enn sist vi traff hverandre - da vi begge satt med en "hånd i siden" :ler: Ikke bra i alle sammenhenger den stillingen der :ler:

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knksje vi bare er fruktbare på begynnelsen av år...?

Du har barn i september, jeg i november og desember...

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et fruktbart 2006. ;)

Juleklem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:gullengel:Hei Meta!

Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul

og alt det beste for det nye året! :gullengel:

Mange juleklemmer fra Hulderjenta :klem:

Lykke til i ny PP! ;) Krysser fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!

Endelig litt ledig tid til surfing. Går visst lenge mellom hver oppdatering..

Tusen takk for koselige julemeldinger Mayamor, Hulderjenta, Monja og reddelinnea :blomst:

Vi har hatt en kjempefin jul med besøk fra 22. til 28. Mamma, pappa, farfar, nevøen min (4 år) og broren min kom over fjellet for å feire med oss :)

Vi var ganske så klare til julefeiring når de kom, så vi fikk tid til litt shopping og kafetur lille julaften. Til middag ble det risgrøt med mandel i.

Julaften ble det endel matlaging for min del.. Skulle ha både pinnekjøttmiddag og ribbemiddag med riskrem og rød saus til dessert. Det ble skikkelig nammenam, så vi er fornøyde vi :) Var litt skummelt å lage pinnekjøtt for første gang en sånn dag, men..

1.juledag lagde jeg røkt lammelår med kålrotstappe og mandelpoteter.

2. juledag var vi på besøk hos svigers hele gjengen.

Ellers har vi vært ute på tur litt, lekt litt og bare slappet av.

Nå har jeg blitt veldig forkjølet igjen, så formen er ikke akkurat på topp.

Gleder meg til i morgen. Da skal vi feire nyttår med mannens bror med kone og barn :D

I går var vi på legevakten.. Milla Sofie satt i sofaen sammen med meg og trykket på en brannstasjonleke. Koste seg sånn og plutselig kastet hun seg til siden og traff salongbordet med et smell. Ble et ganske dypt kutt i panna, så hun ble limt. Heldigvis ingen fare for hjernerystelse, men det var ikke noe gøy gitt :( Milla Sofie tok seg til hodet og sa bang senere på kvelden, men hun tok det faktisk veldig bra. Nesten litt for bra, så vi ble bekymret for at hun ikke gråt mer enn hun gjorde..

Uansett er i vanlig form, så da gikk det igrunnen veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...