Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

:kyss: Tusen takk for i går!!!!! Storkoste eg, og skravlet vel kanskje hull i hodet på deg.. Tenkte over det på vei hjem.. ooups har skravla så fælt at jeg tror jeg nesten glemte å spise snacks :overrasket: Det skjer ikke ofte altså :ler:

Mannen ble jo nesten bekymret når jeg "aldri" kom hjem :ler: Er blitt litt hønefar de siste ukene, liker å vite hvor han har meg og at alt er fint ;)

Håper dere koser dere og får en kjempefin helg :klem1:

Må ikke stresse så altfor mye fremover da!! Hørtes ut som om du har litt av et program *svett*

Skal hilse så masse fra mannen også.

*knuse-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann meta,

pratet såvidt med deg i tlf. men nå som jeg er innom her ville jeg jo innom her og lese og si HEI! :)

Synd det ikke passet for deg med tur i dag. Da må vi nok vente til eneste uke for å få det til ... (er så kjekt å gå tur og prate...)

Fredag morgen reiser jeg til Oslo.

På det utdrikkingslaget jeg fortalte om. Vi har fått vite program og pris nå... og forloveren er ikke å rikke... merkelig...

Men det blir nok utrolig morsomt. Gleder meg.

Hvordan gikk Oslo-turen din?

Håper dere har det bra og at helgen med bursdag og besøk blir veldig hyggelig.

Gleder meg til neste helg. Da er det "fest" ;)

Klemmer fra NYDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdag allerede? :overrasket:

:gratulerer: Gratulerer med småfrøknas aller første bursdag! :gratulerer:

Jammen får man si at tida går fort! ... sånn gammelmannsfrase det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Heisann!

Takk for sist... + koselig å endelig kunne maile hverandre også ;)

Flott at du oppdaterer om bizzy.

Håper fødselen vil gå bra.

Tenkte å spørre deg om du vil treffes på kg-treff når mayamor er blitt frisk?

Har meldet mayamor og magnhild.

Og så må selvfølgelig du, Ioona, Hermione, Hulderjenta og BIZZY OG BABYEN komme. hvis dere kan...

Men hva sier du?

Får vente til Mayamor er frisk iallefall - synes no jeg.

Håper ellers at alt står bra til. Ikke lenge til det blir helg.. og da blir det vel barselbesøk for deg - heldiggris ;)

Klem NYDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Skriver ikke så masse på kg om dagen nei.. Har hatt det utrolig travelt både på jobb og privat i høst, så det har blitt lite tid. Når jeg har hatt tid har det ikke blitt prioritert.. Er innom og leser i et par dagbøker innimellom og det er igrunnen det..

Tusen takk for bursdagshilsner Monja, Jolie og April :)

Vi hadde en kjempekoselig familiebursdag på selve dagen og helgen etter hadde vi barneselskap. Morsomt :)

Takk for kryss, Bizzy. Kommer ikke til å flytte dagboken foreløpig. Har ikke lyst til å stresse med denne prøvingen og vet med meg selv at det blir mye mer pes om jeg flytter. Har lyst til å tenke minst mulig og bare plutselig bli gravid igjen :)

Vi har hatt en uforsiktig måned og en prøvemåned og er nå inne i en ny prøvemåned. Kommer ikke til å telle dager og sånt foreløpig heller.. Vet bare at neste ikm er i slutten av måneden. Tror jeg skal la det være med det foreløpig ;)

Har veldig lyst på treff, Ny Dag. Tenkte å invitere til kaketreff hos meg torsdag 24. november. Skriver noen pm'er og håper det blir noe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal "alle" prøve å få flere unger nå :overrasket::sjenert:

Jaja...jeg får hive meg på deres nr.3 eller noe...thihi. Kaketreff høres kos ut, og mannen har tom fri...hurra!! Da kan han vært barnevakt og jeg spise kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ionaa og Bizzy: Hysj.. Er ikke helt offisielt liksom. Var jo fryktelig teit som skrev det på kg når jeg tross alt kjenner så mange her..

Tror mannen blir sur på meg om han får høre det når vi treffes liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så spennende!!! :hoppe: Enig i ikke-stresse-holdningen! :Nikke:

Og takk for hilsener i dagboken min, Meta, veldig kos at du stikker innom av og til og legger igjen noen ord!

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at dere tenker på nr.2.. Alltid stas med en liten en!

Husker du skrev til meg mens jeg var gravid, at det var veldig fint å være gravid, men samtidig helt herlig å ha en 7mnd gammel baby. Og tenkt nå sitter jeg her med en 7mnd gammel baby selv og er super forelsket!!

Håper du har det bra, meta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderjenta :klem: Må jo følge med deg vet du :Nikke:

Så flott Mayamor :klem:

Ionaa :klem:

Tror hver alder har sin sjarm er passende, April :Nikke: Det er fantastisk å ha en datter på 14 måneder også :) Håper du har det bra også :klem:

Forkjølet :( Vondt i halsen og føler meg elendig.. Jaja.. Går nok snart over.

Hadde en kjempekoselig cafetur med Ny Dag i går :) Alltid koselig å skravle litt og det klarer vi i aller høyeste grad :ler:

Men jeg må jobbe litt.. Hastesak på pulten min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Heisann!

Og så må selvfølgelig du, Ioona, Hermione, Hulderjenta og BIZZY OG BABYEN komme. hvis dere kan...

Skulle gjerne vært med jeg, men jeg bor i Elverum nå, så det er liksom ikke bare å stikke på Fridays lenger... :sjenert: Koooos dere! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som er så trist, Huldra. Skulle så gjerne hatt deg med på treff også :klem:

Vi har hatt en flott helg :)

Milla Sofie var våken en times tid i natt til lørdag (det er hun aldri ellers) og våknet ikke før 1020!!

Var en tur på shopping og fikk faktisk ordnet 3 julegaver :) Godt å være igang. Har prøvd å starte tidlig før, men endt med å gi bort alle gavene før jul. Blir dyrt gitt :fnis:

Ellers ble det bare litt pusling på Milla Sofie sitt rom. Hang opp en lampe og noen bilder. Planene ble snudd litt på hodet siden Milla Sofie sov så lenge i morges. Da ble det ingen formiddagsdupp og litt småsur jente som var våken veldig lenge i strekk..

Lørdag kveld koste vi oss med deilig middag og rødvin til etter at snuppa var lagt.

I dag våknet jeg kl 9. Milla Sofie og pappaen sov, så da malte jeg vinduet og noen karmer på badet. Milla Sofie våknet kl 10. Skikkelig murmeldyr gitt..

Mannen fikk nystekte rundstykker, bacon og egg til frokost

Etterpå blir det kake som nå står i ovnen og dufter fristende og til middag skal vi ha kyllingfilet.

Begge fedrene våre bor langt unna, så det blir ikke noe besøk. Sendte de noen små pakker på torsdag, så da får de ihvertfall litt oppmerksomhet..

Også har vi vært ute på tur i solskinn. Er ikke SÅÅ ofte vi har det i Bergen om dag, så da måtte vi benytte anledningen. Husets far ville gjerne ut på tur nemlig :)

Milla Sofie gikk stort sett selv. Du verden så mye spennende det er å titte på og ta på underveis ;) Og hver gang vi gikk forbi en bil sier hun bi og lager sånn billyd :ler: Og pippip og dæ og dæ og.... Det er jo så koselig!! :hjerter_rundt:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann meeta.

Kjempekos å være på Fridays med deg sist ;)

Skravle det klarer vi godt ja :ler:

Kjekt å treffe dere på senteret i går også.

Vi var litt stressa på tid som du sikkert merket.

Vi kom litt for sent til avtalen vår på ERA - men, men.

Fikk kjøpt slips i farsdagspresang til mannen, men ellers er det vanskelig med shopping når Ingvild er med.

Men hun storkoste seg heldigvis på ERA. Deilig.

Høres virkelig ut som et murmeldyr Milla Sofie so sover så elnge om morningen.

Det er jo ganske ofte at Ingvild har våketimer på natten... men det lengste hun har sovet er ve. 07.30 - og det er ikke vanlig...

Nå er forresten jeg blitt forkjølet. Vondt i halsen... kjipt og veldig upassende.

Skal på konferanse til uken og holde innlegg....

Håper ikke jeg blir dårligere.

Gleder meg ellers til kakebesøk neste uke :)

Snakkes,

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...