Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

hei vennen,

synd jeg gikk glipp av besøket lørdag. Håper dere koste dere.

Du kler brillene dine veldig godt. Veldig bra kjøp!

Håper dere alle er i fin form og får en fin uke.

Og som sagt sist; jeg stikker gjerne ut en kveld for å treffe deg/dere!!!

Klem :) nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tuuusen takk for kjempefin kveld ja!!

Det var utrolig koselig!

Tiden fløy jo bare avgårde!!!

håper vi kan få til en kveld snart...

Men ikke torsdag da...

Jeg er alene med erik denne uken... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi her går det unna, sover hele natten rundt, reiser seg og får tann, alt nesten samtidig!!! Å så stor og fin Milla sofie har blitt, god jenta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en koselig lørdagskveld med ost, kjeks, vin og masse godt selskap. Jeg trenger forresten oppskrift på kakebunnen (selv om jeg er den eneste i mils omkrets som liker kokos her..hehe)

:kose:

:-? Jeg tror jeg også liker kokos og jeg befinner meg innenfor milen... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Skal til fotograf med Andreas på mandag.

Jeg som alltid er hjemme om mandagen er plutselig blitt skikkelig opptatt... :oops:

En liten stund nå har vi 2,5 bil.

Så jeg kunne jo tatt turen til deg en dag dersom det passer...

I mellomtiden har jeg funnet en dato for neste allemannalle treff - håper jeg...:

Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet.

Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte.

Håper det passer for deg å komme.:klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil på mandagen heller, Mayamor. Det er bare å komme hit. Kjempekoselig med besøk :D Er stort sett hjemme jeg, så :D

Treff høres veldig koselig ut. I'm in :D

Ionaa: Jeg kan befinne meg innen mils omkrets ganske fort altså :ler:

Takk for det, Heffalompen :) Blir spennende å se hvor populært det er med tannpuss. Har lest en bok om en bamse og der pusser mammaen tennene, så jeg synger puss puss hver gang vi er på den siden.. Ser rart på meg da :ler:

Joda, tante Bollefisk, hun vokser så fint så :D :kose:

Takk takk, Magnhild :blomst: Godt at dere koste dere :D Det gjorde jeg!

Tusen takk skjønne Ny Dag :kose: Vil veldig gjerne treffe deg snart :)

På onsdag var vi på helsestasjonen. Milla Sofie er nå 8130 gram og 71 cm. Og fortsatt foran de andre to småjentene sånn utviklingsmessig.. Jevner seg nok ut snart, men jeg blir jo litt stolt da :oops:

Hun åler og åler og åler om dagen. Blitt veldig flink til det. Kommer seg dit hun vil og det er stort sett fram til "leker" hun ikke får lov til å leke med.. Sånn type ledninger, pc'er og sånt...

Nå skal jeg snart på jobb for å hilse på, så jeg må gjøre meg klar.. 8. august begynner jeg i jobb igjen. Går fort fram til det :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både i går og i dag har Milla Sofie satt seg opp selv :) Ligger på magen og vips så sitter hun.

Ellers er alt bra med oss. Milla Sofie har fått to tenner og det har gått veldig greit egentlig. Hylskreik i en time i natt, men ellers har hun sovet og bare vært bittelitt sutrete på dagtid. Skal ikke klage på det ;)

Jeg sliter med bekkenet om dagen. Ekstratimen hos fysioterapeuten i går hjalp.

I helgen var vi på besøk hos mannens bror og samboeren. Feiret bursdagen til mannens bror. Veldig koselig :D Jeg måtte reise hjem tidligere enn jeg ville fordi jeg hadde så vondt i magen, men det gikk nå greit.

Svigers passet Milla Sofie og kusinen her hos oss. Søndagen sto mannen opp tidlig og jeg sov. Våknet 1030. Aner ikke når jeg gjorde det sist. Deilig!! Når jeg kom ned var svigers og mannen på vei ut på trilletur. Jeg dusjet og spiste frokost og drakk te mens jeg leste. Utrolig deilig morgen :D

Mandag var vi på besøk hos ei av jentene fra barselgruppen. Koselig :) Milla Sofie er den eneste som beveger seg og det er visst litt småskummelt. Ihvertfall syns ei av de andre småjentene det.

I går var jeg på besøk hos en venninne med en baby på 6 uker. SÅÅÅ liten da! Milla Sofie var jo mye mindre når hun var 7 uker. Merkelig hvor fort jeg har glemt det.. Heldigvis var det mindre skummelt å holde Milla Sofie enn denne lille jenten.

Planlegger hage og terrasse/veranda/platting om dagen.. Mannen og jeg er ikke helt enige om hvordan vi skal løse "problemet". Det eneste vi er enige om er at vi aller først skal sette opp gjerde.. For å gjøre det må vi støype, så det er ikke bare enkelt. Er jammen ikke sikker på hvordan, men vi har ihvertfall lyst til å komme igang ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for kryssing inne hos meg. :klem:

Tok to nye tester i morges.

Begge negative.

Så nå er det bare å stå opp igjen... :wink:

Vi mammaer er skapt slik at vi synes vårt barn er det mest fantastiske på denne jord.:hjerte:

Og da blir vi ekstra stolte når de ligger "foran" andre i utviklingen.

Da får jo de andre også se hvor fantastisk barn en har... :Hehe:

Jeg vet enda ikke når jeg skal være dagmamma og ikke.

Men vi har to biler en stund framover.

Så jeg skal nok få tid til et besøk en dag. :Nikke:

*løper opp og tar fatt på dagen*

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel uke for oss :) Deilig med litt planer altså!

Fredag: Prøvde (og fant :) ) selskapskjole sammen med bollefisk :)

Lørdag: Utdrikningslag for Magnhild

Søndag: Deilig lammestek hos Bollefisk og familie.

Mandag: Fysio og bare rolig trilletur. Malte litt gjerde. Sinnsykt kjedelig :roll:

Tirsdag: Trilletur med venninne og treff med mange supre kg-jenter :blomst:

Onsdag: Lunsjbesøk av Mayamor og nydelig trollegutt :hjerte: og Bizzy og nydelig gravidmage :hjerter2: Kino og cafe med venninne på kvelden.

Torsdag: Planlegge utdrikningslag til en god venninne her hos meg. Kake og kos.

Til helgen kommer svigers innom.

Milla Sofie er egentlig ganske rastløs (likner muligens på mammaen) og trives godt med at det skjer litt. Til tider er det nesten så hun kjeder seg hvis det blir for mange dager med bare henne og meg. Selv om vi er ute og går tur eller i butikken.

Jeg er også sånn.. Liker at det skjer ting og blir tiltaksløs om det er for mange helt rolige dager.

Ellers er Milla Sofie ganske så forkjølet. Tett i nesen men ikke syk. Blir litt mer mammadalt, men ellers går det veldig greit :)

Men nå våkner hun visst.. Og innlegget mitt ble kort.. Jaja.. Var i det minste innom. Er jo ikke så ofte det akkurat :oops:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Så flink Milla Sofie er som har begynt å sette seg opp selv. Her er det ikke antydning til å sitte en gang her. Men det kommer sikkert.

Høres ut som om du har det travelt om dagene. Men det er godt å fylle dagene med noe og da. Nå for tiden koser jeg meg ute sammen med Torstein. Han ligger i vogna og pludrer og jeg rydder og ordner litt i hagen. Skal straks til å plante litt, men dessverre er det nattefrost enda så det blir kun det mest hardføre som kommer i jorden foreløpig.

Hva slags gjerde er det dere har satt opp? Vi skal gjerde inn tomten til smurfen begynner å gå på egen hånd, men vi har ikke helt bestemt oss for hva slags gjerde vi skal ha.

Håper du får en flott dag (til tross for at jeg er litt slem :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok adskillig mer til for å ødelegge dagen min altså, Monja :ler: Bare moro jo!

Vi har et ganske så standard stakittgjerde vi.. Har et litt gammeldags enkelt hus, så da syns vi det passet greit. Har nemlig bygget tomten opp fordi det er en vei på nedsiden. Det betyr at vi har et to meter høyt stup rett utenfor husveggen. Må ha gjerde da ja!! Så jeg maler faktisk gjerdet før det er satt opp. Fordi det sikkert ikke er så moro å stå på stige i veien å male etterpå.. Skal ha hekk på innsiden en gang. Tror det kan bli koselig :)

Jobbing ute mens Milla Sofie er våken er umulig. Hun har overhodet ikke tålmodighet til å ligge/sitte stille. Syns ikke hun skal krype rundt ute enda. Får ta ut lekegrinda og se om det går en dag kanskje.

Når Milla Sofie var 6 måneder skulle vi ha "fotosession" her hjemme. Prøvde da om hun kunne sitte og jammen kunne hun ikke det :o Har ikke øvd heller for jeg er redd for ryggen, men nå er det jo ikke noe å gjøre så lenge hun kommer seg opp selv. Innimellom kommer hun seg opp på knærne. Så hun sitter på knærne. Ser så stor ut plutselig :-) Torstein lærer nok å sitte når han er klar for det. Virker som Milla Sofie har vært litt tidlig ute på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem og et "takk for sist".

Veldig koselig å treffe deg igjen.

Mannen, Ingvild og jeg kommer gjerne på besøk neste søndag om det passer....

Vi kan sms'es eller ringes :)

Klem ny.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var koselig å treffe deg igjen, og tyte i evigheter i parkeringshuset :ler: Så flink Milla Sofie er som kan sitt allerede. Vi har en kar som liker best litt action vi også...som står klar med bøtte og spade på dørmatta, i bare body, kl.6.30 om morran :lol:

Ha en strålendehelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for at jeg fikk komme på besøk til deg med min lille apekatt...:Hehe:

Så flink du er å bake: horn og kokoskake. :sikle:

Nydelig hjem dere har.

Misunner dere ikke i det hele tatt her i huset vårt fra 1972... :tunge1:

Håper vi sees snart.:klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem, Bollefisk. Her har du en tilbake :kose:

Så flott, Ny Dag :D Kjempekoselig at dere vil komme :D

Ja det var veldig koselig, Ionaa :blomst: Ble visst ganske sent hjem gitt :ler: Er SÅÅ glad for at Milla Sofie i det minste sover LITT lengre enn din knert da..

Er stort sett oppe 0700-0730.

Det var veldig koselig at dere ville komme, Maya. Takk for husskryt. Trives her altså, men det er fortsatt nok å gjøre. Blir nok bra til slutt :D

I dag har mannen og jeg vært gift i 2 år :o Gått fort ja.. Og Milla Sofie er 8 måneder :hjerter: Store jenta!

I går krabbet hun litt ordentlig, så kanskje hun snart skjønner systemet helt :) Er bare litt for glatt på parketten da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:Gratulerer med 2 års bryllupsdag!!!:blomst:

Skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid tror at dere giftet dere i juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...