meta Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1781 Del Skrevet 30. mars 2005 Oi så flink jeg er til å skrive her :oops: Med oss er alt bare bra Jeg hadde magevirus i 14 dager og var rimelig slått ut, men nå er magen tilbake til normalt. Endte faktisk opp på legevakten på min manns 30-årsdag.. Eller ikke på selve dagen, men den dagen vi skulle feire med familien. Hadde laget koldtbord opg greier og når vi satte oss til bords fikk jeg skikkelig kramper i magen og prikker overalt og måtte legge meg. Da ble mannen bekymret og sendte meg på legevakten. Men det var bare virus som måtte gå over av seg selv.. Helgen før hadde vi bursdagsfest med venner. Koselig :D Huff.. Er så lenge siden jeg skrev at jeg jammen ikke vet hvor jeg skal begynne.. Milla Sofie har blitt nesten 7 måneder og stor jente Åler, står på alle fire og gynger, skravler og smiler. Hun er superenkel å legge, enkel å få i mat og stort sett bare blid. Har fått en skikkelig premieunge med LITT dårlig tålmodighet Tar det nok igjen når trassalderen kommer :-? I går kjøpte vi Kiddo-stol til henne.. Har sittet i vippestol til nå, men nå sitter hun selv, så da går det ikke i vippestolen. Er redd hele greia skal tippe sånn som hun beveger seg. Så SÅÅÅ stolt ut oppi stolen da "se på meg, se så stor jeg har blitt" :-) Og så fikk hun trille Måtte bare ha en enklere trille til handleturer og sånt. Er superfornøyd med vognen vår (Emmaljunga Cerox) men den er tung ut og inn av bilen for en med bekkenplager. Trillen har svingbare framhjul. Har aldri tenkt over hvor praktisk det er jeg. Er jo helt genialt jo :o Ellers går dagene til leking (må få nye leker nå.. Har blitt litt mer avansert etterhvert gitt ), kosing, trilleturer, babysang hver onsdag.. Ja.. Skjer ikke så veldig mye spennende. I går var vi på bytur med Ny Dag og Ingvild og i dag traff vi dem på sangen og tittet litt i butikker etterpå. Jeg må ha nye briller. Kjempekjekt med litt kyndig assistanse Ny Dag fant noen skikkelig fine noen som jeg har med hjem. Håper bare mannen liker dem også :-? Har litt opphold i husjobbing om dagen. Luften gikk liksom litt ut av oss når vi flyttet inn. Er vel et vanlig problem Tar et tak nå og da, men vi har liksom ikke noe problem med å bo her i det hele tatt, så da tar det tid. Jeg malte to vinduer og listene rundt og en dørkarm i påsken. Det ble med det :oops: Ellers var vi en tur på hytten til foreldrene til mannen i påsken. Bare fra en dag til neste. Er ikke så stor mulighet til å gjøre så mye med såpass liten frøken. Jeg tør ikke ha henne i pulk ennå. Kanskje neste år.. Nei.. Kanskje jeg skal prøve å gjøre bittelitt mens veslefrøkna sover.. Ser bombet ut her etter mange dager med NYDELIG vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 31. mars 2005 #1782 Del Skrevet 31. mars 2005 Og så fikk hun trille Måtte bare ha en enklere trille til handleturer og sånt. Er superfornøyd med vognen vår (Emmaljunga Cerox) men den er tung ut og inn av bilen for en med bekkenplager. Trillen har svingbare framhjul. Har aldri tenkt over hvor praktisk det er jeg. Er jo helt genialt jo :o Småtten fikk trille av mine foreldre da de var her i påsken (1-årspresang)...med svingbare forhjul. Helt fantastisk genialt Og så er det jo ekstremt kjekt med en liten trille for de som kjører rundt i et blåbær...nå har vi tom plass til en passasjer Var kjempekoselig å være på besøk hos dere. Nyyyydelig hus *kos og klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 1. april 2005 #1783 Del Skrevet 1. april 2005 I går var vi på bytur med Ny Dag og Ingvild og i dag traff vi dem på sangen og tittet litt i butikker etterpå. Jeg må ha nye briller. Kjempekjekt med litt kyndig assistanse Ny Dag fant noen skikkelig fine noen som jeg har med hjem. Håper bare mannen liker dem også :-? Heisann og takk for sist Koselig. Håper mannen din likte brillene. Skikkelige stilige. Kanskje mer snertne/stilige enn de forrige vi så. Mer spesielle på en måte. Og veldig friske Du kledde dem veldig godt. Men så er det jo også sånn da at alt kler den smukke, så du kunne vel ha kjøpt hele butikken... Gleder meg til mandag. Sees da Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #1784 Del Skrevet 4. april 2005 Heisann! Innom med en Gleder meg til Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #1785 Del Skrevet 4. april 2005 Heisann! Innom med en Gleder meg til Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 4. april 2005 #1786 Del Skrevet 4. april 2005 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!!! Kos deg masse idag, og suss til lille/store skjønne Milla Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #1787 Del Skrevet 4. april 2005 GRATULERER MED DAGEN Håper du får en fantastisk dag, og at mannen og Milla Sofie skjemmer deg skikkelig vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 4. april 2005 #1788 Del Skrevet 4. april 2005 Hæppi børsdai tu ju, Hæppi børsdai tu ju, Hæppi børsdai dear META. Hæppi børsdai tu ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. april 2005 #1789 Del Skrevet 4. april 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2005 #1790 Del Skrevet 4. april 2005 GRATULERER MED DAGEN VENNEN!! Tenk at jeg glemte det da... Ganske teit egentlig. Håper Milla Sofie og mannen har tatt godt vare på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. april 2005 #1791 Del Skrevet 4. april 2005 HÆPPI BURSDAG TU JU!!!!!! Håper du har hatt en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. april 2005 #1792 Del Skrevet 4. april 2005 Takk for sist. Og atter en gang gratulerer med dagen. Eller overstått blir det vel nå... Kvelden forsvant fort som et blaff. Det var koselig å treffes i dag. Det kan hende vi skal reise en tur til Stavanger fra fredag til mandag kveld. Jeg gir deg nærmere beskjed ang mandagen. Masse klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. april 2005 #1793 Del Skrevet 6. april 2005 Tusen takk for i går!!!! Kjempekoselig som alltid :klem2: Ble veldig glad for magekommentaren din, og kan leve lenge på den Mannen ble glad og litt skremt av gaven, så nå blir det nok ikke mer handling før etter ul... Håper dere har det fint i dag! Stor klem til deg og Milla Sofie :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2005 #1794 Del Skrevet 7. april 2005 Tusen takk for bursdagshilsen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. april 2005 Forfatter #1795 Del Skrevet 7. april 2005 Ionaa: Tusen takk for husskryt :bukke: Mangler fortsatt å gjøre masse, men det går fint an å bo her sånn som det er. Ny Dag: Mannen likte faktisk ikke brillene.. Men jeg kjøpte de allikevel. Hans smak var bare way off syns jeg (og damen i butikken), så da overstyrte jeg han litt Tusen takk for at du var med og tittet. Kjempekoselig! Og så var det veldig kjekt å få komme i barneselskap til skjønne lille jenten din Bizzy: Takk for klem og bursdagshilsen :bukke: Klart du skal få mageskryt. Det var vel fortjent! Er jo så FIN den lille gravidemagen din Og så var det veldig kos å treffe deg igjen Bollefisk (fantastisk nick altså ) : Tusen takk, vennen Suss er overbrakt Mayamor: Var kjempekoselig å treffe dere også! Andreas er en nydelig liten sjarmør. Fikk imidlertid et skikkelig skrikebilde av han. Og så han som bare så ut hele tiden da. Skikkelig fant ja :nikker: Bare gi beskjed om det passer med besøk du. Hadde vært koselig å se hvordan dere har det Tusen takk for bursdagshilsner Bizzy, Ionaa, Jolie, Magnhild, Heffalompen og Mayamor :bukke: Hadde en fin bursdag. Mannen lagde middag og kake og jeg fikk vin og jordbær (heldigvis ikke sammen ) og så bare koste vi oss. Her har jeg lagt ut et bilde av store jenta vår Men nå må jeg visst gå. Milla Sofie er våken og på fanget nå. Så da får vi leke litt istedenfor å sitte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #1796 Del Skrevet 8. april 2005 Milla Sofie reiste seg opp :o Hadde henne med meg på vaskerommet og satte henne oppi klesbaljen. Det syns hun var kjempekjekt Og så tok hun tak i en side på baljen og reiste seg opp :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. april 2005 #1797 Del Skrevet 8. april 2005 Så kjempemorsomt, også så flink da Stor klem til lille store Milla Sofie fra Tante Bizzu :klem2: Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 8. april 2005 #1798 Del Skrevet 8. april 2005 Flinke jenta!!!!! stor klem fra tante bollefisk (bare jeg ikke blir hetende tante bollefisk i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. april 2005 Forfatter #1799 Del Skrevet 8. april 2005 stor klem fra tante bollefisk (bare jeg ikke blir hetende tante bollefisk i fremtiden Jeg har en bitteliten kompis og faren hans klare å lære han å kalle broren til faren for Onkel Popp (sopp). Så da har du jo valgt hva vi skal få vesla vår til å kalle deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 11. april 2005 #1800 Del Skrevet 11. april 2005 Takk for en koselig lørdagskveld med ost, kjeks, vin og masse godt selskap. Jeg trenger forresten oppskrift på kakebunnen (selv om jeg er den eneste i mils omkrets som liker kokos her..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå