meta Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #1761 Del Skrevet 21. februar 2005 Her er det ihvertfall noen bilder av vesla http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...ad.php?t=246685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. februar 2005 #1762 Del Skrevet 21. februar 2005 *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. februar 2005 #1763 Del Skrevet 21. februar 2005 Åh, så skjønn hun er med de små lubne armene og søte armbånd på :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #1764 Del Skrevet 27. februar 2005 Nydelig jente. Håper at vi kan treffes til uken da... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1765 Del Skrevet 27. februar 2005 Det hadde vært utrolig koselig Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #1766 Del Skrevet 3. mars 2005 I dag er faktisk Milla Sofie 6 måneder :o Tiden har bare løpt forbi med lysets hastighet eller noe sånt.. Skulle virkelig ikke tro at det allerede er 6 måneder siden jeg fødte verdens søteste lille venn Milla Sofie blir stadig mer mobil og stadig litt mer krevende. Hun vil så gjerne bevege seg mer enn hun får til og da blir hun så sinna som bare det Løfter på rumpa og sette knærne under seg, men får ikke til å løfte på overkroppen samtidig. Går stort sett bakover istedenfor framover. På magen surrer hun rundt som bare det og rekker fram til bemerkelsesverdig mye. Her er det noen som må barnesikre huset om ikke så lenge Har blitt litt skeptisk overfor fremmede, men det går som oftest ikke så veldig lenge før hun smiler alt hun kan. Ellers er Milla Sofie en strålende blid frøken. Så lenge hun får mat og oppmerksomhet, så er hun i sitt ess. Men nå ligger hun i sengen og håper at mammaen snart kommer og henter henne, så da får jeg vel nesten gjøre det :D Det er nesten det aller beste.. Hente henne i sengen når hun har sovet. Det største smilet som finnes. Blir en smule øm i hjertet da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. mars 2005 #1767 Del Skrevet 3. mars 2005 Sendt deg pm... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #1768 Del Skrevet 3. mars 2005 Noen bilder av store lille jenta vår http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...ad.php?t=251091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. mars 2005 #1769 Del Skrevet 4. mars 2005 Vil veldig gjerne gå tur med dere en dag til uka Lenge siden jeg har vært barnevakt nå.... savner det jeg Håper dere har en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mars 2005 #1770 Del Skrevet 4. mars 2005 Er mer på NybaktMamma om dagen. Der kan jeg spørre om det jeg lurer på og dele erfaringer med mødre som har barn som er like gamle. Kjempekjekt syns jeg Enig med du! NM tar myyye av min fritid - som det ikke er så mye av i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mars 2005 #1771 Del Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk forHer er en tilbake! ----> God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1772 Del Skrevet 8. mars 2005 Da har vi vært på 6 månederskontroll. Milla Sofie er 6 måneder og fem dager. Vekt: 7840 g (5 mnd: 7100 g) Lengde: 67,5 cm (5 mnd: 67 cm) Tror målingen i dag er litt feil. At den nye helsesøsteren ikke strakk henne skikkelig ut. HO: 41,5 cm (40,5 cm) Ellers sto alt veldig bra til. Milla Sofie fikk masse skryt for bevegeligheten sin. Roterer rundt på magen i stor fart. Skikkelig morsomt å se hvordan hun reagerer på de andre babyene. Hun er SÅÅ interessert. Hopper (!) av fryd over å se dem. Strekker seg bort og skal hilse på. Lå mellom dem på gulvet og føyk fra den ene til den andre for å hilse på. Legen testet hofter, ører, øyne og hørsel. Alt er i sin skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. mars 2005 #1773 Del Skrevet 9. mars 2005 Heisann! Stooooor klem til Milla Sofie :klem2: Må nok desverre melde avbud til lørdag... vi får besøk av svigerfar. Gleder meg til i morgen!!!! Må gjerne komme med forslag til hva du ønsker til middag jeg har nemlig litt vanskelig for å finne på noe... har bare lyst på kebab akkurat nå :oops: Håper dere har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. mars 2005 #1774 Del Skrevet 9. mars 2005 heisann, gleder meg til i morgen. Skal bli kjekt å treffes igjen. NYDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 17. mars 2005 #1775 Del Skrevet 17. mars 2005 Heisann, veldig kjekt å være med dere i går. Håper du koste deg på middagen med bizzy også. Og at dere likte kylliggryten Milla Sofia var blitt så stor. Også er hun kjempesøt da Jeg er desverre blitt mye dårligere i bekkenet og ryggen i dag. Og det selvokm jeg var hos fysio i går (som var bekymret).Bra jeg har kiropraktortime i morgen. Ellers har jeg nå avtalt med mayamor; mandag kl. 12.00. Vi sms'er i helgen for nærmere avtale. Okidoki. Ha en fin uke og helg. Klem, klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. mars 2005 #1776 Del Skrevet 18. mars 2005 Gleder meg til mandag. Helgeklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. mars 2005 #1777 Del Skrevet 23. mars 2005 Heisann, håper dere har det bra. Det blir bursdagsfeiring her hos oss for Ingvild mandag 4. april, kl. 11.30 (ca.). Du og Milla Sofie er hjertelig velkommen. Send meg en sms om dere kommer, eller ring Kanskje vi også får sjans til å treffes før det Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. mars 2005 #1778 Del Skrevet 23. mars 2005 Det var synd det ikke ble noe av treffet på mandag. Men det var nok til det beste når jeg ser hvordan Andreas er nå. Mandag 4 sees vi sikkert hos ny dag. Ha en strålende påske. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2005 #1779 Del Skrevet 24. mars 2005 Ønsker hele metafamilien en riktig god påske! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2005 #1780 Del Skrevet 30. mars 2005 stoooor klem til meta :klem2: Og stoooooor klem til Milla Sofie også :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå