monja Skrevet 26. oktober 2004 #1681 Del Skrevet 26. oktober 2004 For et utrolig flott hus dere får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. oktober 2004 #1682 Del Skrevet 26. oktober 2004 Helt innmari enig med Monja altså :hjerter2: Koselig med hilsen hos meg Det går greit altså, bare litt vanskelig å se bare det positive til tider, men masse bedre nå enn tidligere i dag Og jeg vil veldig gjerne trene litt med Milla Sofie til vi får vår egen lille krabat etterhvert Bare si i fra når og hvor du og jeg stiller i løpet av kort tid Er forresten mellomste søsteren som kommer i morgen Hun vil sikkert også være barnevakt altså... Bare noen dager igjen til egeninnsats nå!!!! Er så spent på å få se huset helt ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. oktober 2004 #1683 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tenkte på det her om dagen.. Hatten av for dere som driver med husbygging midt oppe i babygreier.. Det blir nok kanskje litt tøft fremover nå som dere skal begynne med egeninnsatsen, men tenk så deilig det blir å komme i hus!!! Har dere tenkt å gjøre mye selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1684 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for hilsner Monja, Ny Dag og Bizzy :klem2: Milla Sofie hadde litt feber i går og var ikke i form. Sov masse og sutret endel. I natt har hun faktisk sovet fra 0015 til 0820. Da fikk hun mat og sover fortsatt :o Er hun ikke i form vil jeg ikke mase henne opp. Bedre om hun får sove det av seg. Hun er jo bare helt fantastisk god.. I forrige uke sleit hun voldsomt med magen, men innimellom smilte hun til oss allikevel. Sånn var det i går også. Får flere smil til dagen selv om hun ikke er bra Alt er jo glemt når hun smiler sånn. I helgen var hun så utrolig blid. Smilte med armer og bein og bare var kos. Fikk helt tårer i øynene jeg. Da stoppet hun opp og tittet rart på meg Nå tror jeg at jeg skal skynde meg å spise før hun våkner. Hadde jo vært kjekt å få litt VARM te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1685 Del Skrevet 27. oktober 2004 Og der skrev du mens jeg skrev, Salamandra Takk Vi må gjøre endel selv ja.. Skal sparkle tak og vegger, legge alle gulver (limparkett i stue og spisestue, skifer på kjøkkenet, skiferfliser i hallen, klikklaminat i 2. etasje (dessverre )), male, tapetsere, fliselegge veggene på to bad, male lister. Huset er ferdig grunnet, så det slipper vi heldigvis Kjøkkenleverandøren skal montere opp kjøkkenet. Tror vi skulle ha nok å henge fingrene i allikevel.. Er glad for at Milla Sofie er såpass liten at hun sover endel. Tror det hadde vært vanskeligere om vi hadde hatt en treåring som sprang i veien Egentlig skulle jo huset vært ferdig før Milla Sofie kom, men nå ble det ikke sånn, så da får vi bare innrette oss deretter. Blir utrolig deilig når vi kan flytte inn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 27. oktober 2004 #1686 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ser ut til at både Malin og Milla Sofie har sove-dag i dag :-) . Malin har nettopp sovna IGJEN etter først å ha sove 8,5 timar i natt og deretter to timar til. Men Malin har ikkje feber. Trur eg då..... :-? Ho er berre litt småforkjøla og sliten. Får håpe at det berre var sånn ein-dags feber Milla Sofie hadde i går og at ho er heilt frisk igjen etter å ha sove så lenge! Ser ut til at du får det travelt framover med eigeninnsatsen på huset. Trur rett og slett eg er for lat til sånt eg. Må bli rik sånn at eg kan kjøpe eit fiks ferdig nytt hus Mamma og pappa bygde hus då eg var baby og gjorde veldig mykje sjølv. I følge mamma var eg snill som ein engel. Låg på ryggen i leikegrinda mi med beina oppetter veggen og las pappa sine 'Vi menn' -blad mens dei tapeteserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1687 Del Skrevet 27. oktober 2004 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...ad.php?t=197687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2004 #1688 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror dere har det veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #1689 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror dere har det veldig bra! JAAAAAAA :-D :D Vi er så stolte begge to at vi nesten holder på å gå i spinn Fattet ikke at det gikk an å bli SÅÅ glad i et lite menneske før jeg fikk henne. Du har virkelig noe å glede deg til, Lillen. Og så dobbelt opp da :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #1690 Del Skrevet 31. oktober 2004 På fredag begynte vi på egeninnsatsen i huset, så her blir det lite tid til noe annet. Vi har det kjempebra og jobber til den store gullmedalje :D Fikk sparklet hele 1. etasje to ganger og taket en gang i løpet av fredag kveld og lørdag formiddag. Godt med hjelp Foreldrene til mannen hjalp oss og broren til mannen var der i går Bizzy passet Milla Sofie, så da var det bare å jobbe på :D TUSEN TAKK, Bizzy I går kveld var vi på Halloween-fest. Jeg hadde sydd kostyme til veslefrøkna. Hun var englebaby hele kvelden, så jeg vet ikke helt om kostymet passet http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...ad.php?t=198371 Men nå er det frokost og så blir det husjobbing på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. oktober 2004 #1691 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hun er så skjønn i kostymet sitt! Herlig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. november 2004 #1692 Del Skrevet 1. november 2004 Tusen takk for lånet!!!!! Storkoste meg med Milla Sofie på lørdag og låner veldig gjerne igjen Hun var forresten englebaby hele dagen også Ehhh, glemte å lete etter pussedingsen jeg.... skal prøve å huske det i dag! Håper dere koser dere og har en fin og effektiv dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. november 2004 Forfatter #1693 Del Skrevet 2. november 2004 Godt at hun vet å oppføre seg Er jo stort sett veldig rolig og grei ja Var på helsestasjonen i går.. Nå veier Milla Sofie 5100 gram og er 57,5 cm. Da har hun vokst ganske mye: 2280 gram og 8,5 cm Ellers er alt bare bra. Vi sparkler og pusser. Det går nå framover ihvertfall :D Milla Sofie sover mye på dagtid, så det fungerer ganske greit egentlig. Hun sover fortsatt rundt og det er veldig deilig :D Sover fra ca 2330 til 6-7 tiden og får mat og sover til rundt 10. Har slitt med magen noen dager nå etter at hun fikk MME på lørdag. Fikk ikke gått på do før i kveld faktisk, så det var masse hylskriking i går kveld og i ettermiddag. Etter at hun fikk gått på do har hun "ledd" og skravlet og smilt masse. Nå sover hun søtt.. Hun blir sliten av å skrike sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1694 Del Skrevet 3. november 2004 Milla Sofie er nå to måneder Har gått utrolig fort :o Nå har vi sparklet hele 1. etasje to ganger og pusset endel. Har sparklet 3 strøk endel steder der det var nødvendig og skal pusse ned.. Håper på å male tak og grunne vegger denne uken. Sparklingen har tatt innmari lang tid, men det er jo veldig viktig at grunnlaget blir bra. Ellers står alt bra til. Magen til Milla Sofie har ikke ordnet seg helt ennå, men det ser ut til å gå bedre. Hun smiler, pludrer og ler på dagtid ihvertfall, så SÅÅ ille kan hun ikke ha det Det morsomste som finnes er alle de rare lydene mamma kan lage. Og så er det veldig moro med sang. Roer seg hvis hun er litt oppkavet av Lille Petter Edderkopp eller Vi har ei tulle Hun er så FIIIIN :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #1695 Del Skrevet 4. november 2004 Guri malla, er hun 2 mnd alt :o Hvor blir tiden av :klø: Jeg er alt for sjeldent inne og skriver i de generelle dagbøkene Godt å høre at dere har det bra Tusen takk for hilsner i min dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. november 2004 #1696 Del Skrevet 4. november 2004 Åh, det er så koselig å lese om deres babylykke! Håper det blir like fint for oss.. Så spennende det blir med nytt hus. Jeg har også kjempe lyst til å bygge, men vi skal jo overta en gård og der er det et hus fra før. Jeg vil gjerne rive det og bygge nytt, men vi er jo ikke millionærer heller da!! Men huset skal i allefall pusses opp til de grader og det blir kjempe gøy! Det blir jo nesten som nytt.. Det er moro å lese om dere og jeg følger med selvom jeg ikke alltid legger igjen hilsen! Ha en kjempe fin torsdag og helg :-) Tusen takk for oppmuntrende hilsen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. november 2004 Forfatter #1697 Del Skrevet 5. november 2004 I går kveld og i dag har jeg malt Kjempegøy etter den dønn kjedelige sparklingen Er stort sett ferdig med sparkling og pussing i 1. etg. Tok forferdelig lang tid. Men jeg tror det blir veldig bra I morgen kommer svigers for å hjelpe. Siden det er maling som er neste jobb passer det fint med hjelp for Milla Sofie kan jo ikke være i huset da.. Går litt fortere også med hjelp. Mine foreldre og nevøen min (3 år) kommer på onsdag. Godt at de kommer hele den lange veien for å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 5. november 2004 #1698 Del Skrevet 5. november 2004 Håper du får en fin-fin helg meta Koselig å snakke med deg forleden dag. Ser jeg deg på mandag? Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 6. november 2004 #1699 Del Skrevet 6. november 2004 Hei på deg! Høyrest ut som om du har det travelt for tida! Håpar du har tid til å komme på besøk hos meg på mandag når ny dag skal komme. Så bra at Milla Sofie har begynt å sove så lenge om natta! Malin har gjort det ei stund no, og eg merkar at eg har mykje meir energi når eg får sove samanhengande. Men senga blir klissvåt av morsmelk når det går så lang tid uten amming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. november 2004 Forfatter #1700 Del Skrevet 8. november 2004 Er en smule travelt om dagen ja Fikk gjort mye i helgen med god hjelp av mannens foreldre. Nå har vi sparklet og pusset 1. etasje, malt taket i kjøkkenet tre ganger, grunnet veggene og tapetsert og malt 2 vegger. Hallen er ferdig grunnet i tak og vegger. Boden er malt ferdig både tak og vegger og tatt i bruk som lagringsplass. Tror vi skal klare å komme i mål. På torsdag skal pappa og mannen legge skifer på kjøkkengulvet. Gleder meg til å se det ferdig. Kjøkkenet blir levert og montert til uken Må bli ferdig med 1. etasje denne uken for å rekke å bli ferdig med alt innen fristen vi har satt oss som er 25. november :-? Det som gjenstår er å legge parkett på stuen og spisedelen av kjøkkenet. Legge skifer på kjøkkenet, legge fliser i hallen, grunne og tapetsere stuen, legge fliser på veggen på badene, sparkle, pusse, grunne, tapetsere og male 2. etasje samt legge gulv der oppe. Puh.. Blir ikke arbeidsledige med det første Milla Sofie har sluttet helt å bæsje.. Sliter veldig. Ser hun presser og presser, men får ikke til. Blir naturlig nok veldig sint Ellers har vi det veldig bra. Hun er stort sett blid og koselig I dag har Milla Sofie og jeg vært på besøk hos Hermione og Malin sammen med Ny Dag og Invild. Veldig kjekt å treffe dem :D I kveld har jeg vært på party hos en annen venninne. Kjøpte en stenramme og en telysestake til å ha på kjøkkenet. Matcher skifergulvet Men nå må jeg hoppe i loppekassen.. Vekkerklokken ringer kl 7 i morgen også. Dessuten skal jeg til fysio 0830, så vi MÅÅ komme oss tidlig opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå