meta Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #1621 Del Skrevet 3. oktober 2004 NUK smokker funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2004 #1622 Del Skrevet 4. oktober 2004 NUK smokker er populære her i heimen også Tenk at vesla er 1 mnd allerede. Og på lørdag følger vår lille venn etter og blir 1 mnd. Synes ikke det er lenge siden vi gikk rundt med stor mage jeg. Og snart er de konfirmanter..... Det bryllupet hørtes litt treigt ut ja, men så lenge brudeparet er fornøyde er jo alt perfekt..... Håper du får en fin mandag! Likte søvnmønsteret til vesla di. Gleder meg til vår forstår at på natta skal vi sove, men gud bedre meg vi skal ikke klage akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. oktober 2004 #1623 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. oktober 2004 #1624 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tenk at det har gått en måned alt! for NUKsmokker Så nettopp bildet av kjolen din fra bryllupet inne på albumet. Må si du var lekker Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1625 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk, Sandra :bukke: Nå har Milla Sofie brutt litt med det fine sovemønstret. De siste to nettene har det vært litt kaving.. I natt gikk mannen og la seg på gjesterommet for å sove litt. Jeg fikk Vesla til å sove til slutt I dag har vi vært på besøk hos tantebarnet mitt på 7 måneder og mammaen. Spiste lunsj og sludret. Veldig koselig :D I morgen skal vi være hjemme og bare kose. Trenger avslappingsdag innimellom tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. oktober 2004 #1626 Del Skrevet 5. oktober 2004 Heisann!!! Satt nettopp å tenkte på at jeg gjerne ville treffe dere igjen snart, tok litt tid før jeg kom på at jeg skal jo se deg i morgen allt :D Håper nettene kommer tilbake til hvordan de har vært, og at dere koser dere massevis med "fridagen" deres Tenker masse på dere og titter innom hver dag selv om jeg kanskje ikke er like flink til å legge igjen ord hver gang. Store -er til dere begge fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. oktober 2004 #1627 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fetteren min giftet seg oppe i Bodø for noen år siden. Han er kristen - og bryllupet var en lang, seig ting... Vielsen varte i 2 timer og 32 minutter (fortalte min onkel med klokken under nøye oppsikt meg... ) Det føltes enda lenger... De hadde ikke musikk. Ikke alkohol. De leste utdrag fra bibelen og sang lovsalmer... Vi led den dagen... Gleder meg til å se deg i morgen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. oktober 2004 #1628 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kjempekoselig å titte i dagboken din meta!! Ser ut til at dere har det helt vidundelig. Pass på å slappe av litt mellom all fartingen, det er klart dere blir slitne. Åååå som jeg gleder meg til å se nurket mitt når jeg leser dette her. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #1629 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi har det virkelig bra, XSiljeX :D Snill liten frøken og snill mann Huff, Maya Glad jeg bare var kaffegjest jeg Sånn er det med meg også, Bizzy. Er ikke så flink til å skrive i andre bøker jeg :oops: I dag har jeg hatt svigermor og en venn av familien på lunsj. Veldig koselig! Milla Sofie fikk mer klær. Vennen hadde strikket kjole og jakke og kjøpt klær i tillegg. Hun er så flink til å strikke, så det antrekket gleder jeg meg til å pynte Milla Sofie i. Hun må bare vokse litt til først Fikk sengesett og sokker i pakke i posten fra et vennepar av svigers i dag også.. Er helt overveldende hvor mye ting man får når man får barn.. Folk er jo så snille!! I dag er det kg-treff.. Det gleder vi oss til. Milla Sofie sover og samler krefter til treffet nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #1630 Del Skrevet 6. oktober 2004 Glemte jo helt.. I går var vesla litt urolig når hun skulle sove. Trengte litt hjelp til å sovne. Vi prøver å få henne til å sove av seg selv i sengen sin og det går stort sett veldig bra. I går gikk det ikke, så jeg sang henne i søvn. Syns det var innmari koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. oktober 2004 #1631 Del Skrevet 6. oktober 2004 :hjerter2: Håper dere koser dere, alle sammen, på treff idag :-) Boken din er så nydelig...alt er bare kos Tusen takk for gratulasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 7. oktober 2004 #1632 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heisan og takk for i går! :-) Var veldig koselig sjølv om eg ikkje fekk vere der så lenge. Neste gang trur eg mannen kan få passe Malin sånn at eg kan vere litt lengre. Må berre få litt meir sving på pumpinga først. Får det ikkje heilt til endå. Var nesten litt komisk at det var så enorm forskjell på størrelsen mellom Malin og Milla Sofie! Eg har jo gigant-baby! Kor får du tak i NUK-smokkane forresten? Må prøve å få Malin til å ta smokk i staden for å bruke meg til å sutte på. Har sett etter NUK på matvarebutikkar og på apoteket, men eg finn berre MAM og Avent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #1633 Del Skrevet 7. oktober 2004 Joda.. Malin var nok litt større en Milla Sofie, men snart skal nok Milla Sofie ta henne igjen Jeg kjøpte NUK-smokkene på lekebutikken på Lagunen, men jeg tror Ny Dag kjøpte NUK-smokker på Arken. Butikken på Lagunen er en Brio-butikk. Kanskje det er tilsvarende på Arken? Får du ikke tak i, kan jeg hjelpe Treff i går var som alltid koselig :D Var moro å hilse på Hermione sin skjønne baby for første gang Min baby bare sov hele tiden Når vi skulle hjem derimot.. Da var det hysterisk gråt på henne. Megasulten. Hjalp når vi fikk kommet hjem og gitt mat. Da var alt bra igjen Trodde hun hadde laget kaos av nattesøvnen siden hun sov så masse på kvelden i går, men det gikk bra. La henne i 12-tiden så fikk hun mat kl fire og så igjen halv ni. Kan ikke klage på det :D Når jeg dusjer pleier Milla Sofie å ligge på et teppe på badegulvet under babygymmen sin. I dag var det visst fryktelig slitsomt, så nå sover hun Varer nok ikke lenge, så jeg bør vel lage frokost i mellomtiden. Er vel snart tid for å mate vesla igjen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. oktober 2004 #1634 Del Skrevet 7. oktober 2004 Smile-avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #1635 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jepp Tror vesla har vondt i magen i dag Er IKKE fornøyd. Nå har jeg vugget henne i søvn. Håper det går over og at hun får gått på do.. I går gikk Milla Sofie og jeg tur med Ionaa og Konrad. Veldig koselig å skravle :D Bør komme meg ut i dag også kanskje.. Får se an vesla når hun våkner. Var i bursdagsselskap i går hos lørdagens brudepar. Koselig. Milla Sofie var urolig da også faktisk.. Hmm.. I kveld skal jeg på kino med en venninne. Mannen ville så gjerne være alene med Milla Sofie en kveld. Syns det er litt koselig jeg Oi.. Våken baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. oktober 2004 #1636 Del Skrevet 8. oktober 2004 God helg! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. oktober 2004 #1637 Del Skrevet 8. oktober 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #1638 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvor mange barnevogner er det plass til på TGIF? Tusen takk for gratulasjoner! Håper du får en koselig kveld sammen med venninne, og at helgen blir strålende! God bedring til lille Milla... Jeg liker det bilde med kjolen så godt! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #1639 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk takk :bukke: Har planer om en rolig og fin helg Jeg liker også Milla Sofie med kjole på Gleder meg til hun blir str 62 og kan bruke alle de fine kjolene vi har Dille-mamma? Jeg?? Hehe I dag var jeg borte fra Milla Sofie fra kl 17 til kl 2215 :o Utrolig rart og egentlig veldig deilig. Bare være meg :D Så Ikke Naken på kino. Søt film om ungdomsforelskelse. Skulle være 12 år en gang til Etterpå var vi på kafe. Skravlet og koste oss Milla Sofie og pappaen koste seg også. Milla Sofie fikk 100 ml mme 2 ganger og litt mm og masse kos av meg når jeg kom hjem. Nå sover hun søtt i vuggen sin Fikk gått på do rett etter jeg hadde gått.. Bestemte seg nok å være snill og grei med pappaen i dag I morgen må vi lete etter tapet til stuen og kanskje strie. Er ikke lenge til egeninnsatsen nå.. Neste helg har vi planlagt å besøke svigers. De "klagde" på at Milla Sofie ikke hadde kommet på besøk før.. Skrev nemlig i kort med babysokker i til de (når vi fortalte at vi var gravide) at Milla Sofie skulle hente sokkene i september. Nå er det oktober og sokkene hadde fortsatt ikke blitt hentet.. Fant ut at vi ikke har tid til å besøke de før jul hvis vi ikke gjør det neste helg, så da.. Hmm.. Lang "digresjon".. Altså neste helg skal vi til svigers og helgen etter det kan vi begynne med egeninnsats.. Da er det veldig greit å ha tatt de fleste forberedelser før det Moro :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2004 #1640 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja kjempemoro!!! Det er gøy å finne ting, men herregud så mye greier det er å se på!!! Jeg blir nesten litt svimmel jeg... Men sån er det bare! Nå skal jeg på jobb og det er alltid like kjedelig på en lørdag!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå