Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Så flott bilde det var av dere i avisen i dag! Fin liten familie :-)

Høres deilig ut med det badekiaret, håper jeg får det også når vi skal ordne oss bad etterhvert!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sur: Jeg har ikke sett det heller!! :sur:

Det har ikke jeg heller :ler:

Takk for det, Juni. Lurer litt på hvordan det ser ut selv da, men.. Hehe..

Dere får ta dere en tur hit, eller vi kan komme på besøk til dere, så skal mannen din endelig få lov til å hilse på og holde Milla Sofie så lenge han bare vil, Bizzy :) Koselig å treffe deg også ja :Nikke:

Kjedelig at Malin også holder på med sånt da, Hemione :( Milla Sofie har heldigvis ikke gjort det igjen ihvertfall *krysser fingrene* Håper det var et engangstilfelle for Malin også :)

I går var jeg hos fysio. Hadde en dårlig kveld etter det.. I dag er det ikke så ille foreløpig, men jeg har ikke beveget meg så fryktelig enda ;) Har baby som ikke vil sove for seg selv i dag.. Akkurat nå er hun i ferd med å våkne igjen, så det blir ikke rare nettingen på meg nei.. Rakk Mayamors og min dagbok.. Jaja :D

Var hos Ny Dag på lunsj i går etter fysiotimen. Kjempekoselig :D Ingvild er jo så blid og koselig :hjerte:

Hmm.. Milla Sofie ble stille igjen..

Kjøpte forresten masse maling i går.. Så nå har vi farger klart til kjøkken, hall, loftstue, soverommet til Milla Sofie, gjesterom og kontor :D Håper det blir bra når vi får fargene på veggen også :-?

Og der må jeg kose baby :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nå ble jeg nysgjerrig nå!!!!

Kan jo ikke bare skrive at du har kjøpt farger til så mange rom og ikke skrive noe om hvilke farger vel? :tunge1:

Skulle gjerne kommet løpende og kost litt med Milla Sofie akkurat nå jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har fått hogget ut blindkjelleren - om et par år da vel og merke - skal vi ha stort bad i første etage - da først kommer steamdusj og boblebadekar.

I tillegg til tubbyen vi skal ha ute...

Drømmer er vel gratis... :ler:

Hadde vært koselig å treffes...

Kunne jo tatt et lite et på TGI-Friday en sen ettermiddag

- eks. neste onsdag (6 oktober) - kl.18.00. ?

*Lodde stemningen*

Så tenkte jeg på et lite treff her i huset over høtferien...

Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Hva passer best:

* Torsdag 14 oktober kl.18.00.

* Tirsdag 19 oktober kl.18.00.

* Torsdag 21 oktober kl.18.00.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loftstue: varm gul

Milla Sofies rom: Vårgrønt

Kjøkken: Lin

Hallen: Latte

Soverom og kontor: Due

Regner med at det blir latte eller caffelatte eller noe liknende på vårt soverom.

I stuen blir det tapet i lyse farger

Så da blir det litt farger i 2. etasje og lyst i 1. etasje sånn som vi hadde planlagt :D Spent på hvordan det blir..

Alle dagene passer for meg, Mayamor :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I første omgang: skal vi si at da satse på at flere kan neste uke...? :hoppe:

Så kommer vi tilbake til treff her i huset etterpå når flere har svart...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som sagt gjerne med på treff vi :D Må jo ha med veslefrøkna sånn at hun kan få mat..

I går kjøpte vi baby-gym til Milla Sofie. Ser faktisk ut til at hun syns det er kjekt :) Ligger og titter alt hun kan :D

I dag har jeg vært på besøk på jobben. Milla Sofie oppførte seg som en liten engel. Kom ikke en lyd. Bare tittet på alle kollegaene mine som syns hun var liten og skjønn.. Gikk bra hos fysioterapeuten også i dag faktisk. Hun pleier å hyle hver gang vi er der. Rart egentlig, for hun er jo stort sett snill..

Har vært skikkelig grinete siden vi kom hjem i 1730-tiden.. Nå koser hun pappaen. Ville plutselig ha smokken sin i dag :o Mistet den og ville absolutt ha den igjen.. Skal se vi får smokkejente allikevel..

I dag hadde de begynt å isolere huset :) Var ferdig i 1. etasje. Gleder meg til å se vegger innvendig jeg :D

Nå skal jeg kose mann og barn :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla Sofie er mye våken i løpet av dagen og kvelden ja. Hun er ofte våken opptil tre timer i strekk.

Derfor det er litt lite tid for meg å besøke dagbøkene ;)

Hun er våken fra rundt 10 til 14-15-tiden (med liten lur innimellom) og så fra 17-18-tiden til rundt 23 (med en til tre lurer innimellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må få bursdagshilsen :Nikke::klem:

Vi skal ikke døpe, så nå har jeg ordnet tid for navnefest til vesla.. Blir lenge til da men. 12. februar kl 14. Da er hun 5,5 måneder faktisk. Kan jo bli ekstra moro da :D

Skulle på lunsj med en venninne i dag, men hun måtte plutselig noe skolegreier, så da ble det utsatt til i morgen. Er litt usikker på om Milla Sofie er sliten, så det er egentlig greit. Hun har ihvertfall vært sutrete de siste to kveldene. Kanskje fint for oss begge med en avslappingsdag :D Fryktelig synd at mannen har vognen i bilen for det er veldig fint vær i dag :(

Har faktisk vært ute på ting hver dag siden fredag.. Og før det var det mye besøk.

Milla Sofie har faktisk sovet et par timer nå, men jeg tror hun er iferd med å våkne. Får gå å titte på vesle vidunderet mitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde rett jeg.. Veslefrøkna var rett og slett litt sliten. Hun sov i nesten hele går og sov alikevel i natt. Matet en gang i løpet av natten og igjen når mannen dro på jobb. Når hun våknet kl 9 matet vi i sengen og så lå vi bare der og pludret. Hun er veldig opptatt av et teppe som mamma har sydd som henger over sengen. Tittet og tittet. Og jeg tittet på henne :hjerter:

Lunsjet og tuslet på trilletur med venninnen min i dag. Kjempekoselig :D Været var jo så digg, så vi satt i parken en stund. Milla Sofie fikk faktisk mat i parken.

Nå har vi spist middag og dessert. Milla Sofie koser pappaen nå :hjerte: Og så er det helg :D Har kjøpt blomster og skal kose oss. I morgen skal vi i bryllup på kvelden og søndag skal vi hilse på svigers som har kjøpt seg ny hytte. Spennende å se hvordan det er der :)

Prøvde forresten MME på Milla Sofie i går. Mannen syns det er litt leit at Milla Sofie er så veldig mamma-jente. Det kommer nok av at det er jeg som har mat til henne. Han ville gjerne at jeg skulle finne på noe en kveld sånn at han kunne passe henne alene. Skal nok prøve på det, for MME gikk ned på høykant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg :danse:

I natt sov vesla fra 2330 til 0430, fikk mat og sov til 0830! Hun er utrolig flink syns jeg :hjerte:

Nå skal vi snart handle litt.. Og så blir det kanskje kafetur med Magnhild og familien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er! :klappe:

Dere har fortjent en sånn natt nå!

Kanskje hun er så flink, fordi hun skjønner at det er helg? Ikke umulig :-)

Kos deg på kafe! :klem:

Og så håper jeg mannen får viljen sin snart, og får ha datteren sin for seg selv en dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter2: Milla Sofie er bare utrolig søt!! :hjerter:

Helt utrolig at hun er så liten.

Og nå som hun er 4 uker gammel, så er hun like stor som da Erik ble født. Og han var jo kjempeliten han også!!! Gleder meg til å treffe henne igjen! Det var godt å gå rundt med bitteliten baby på armen igjen. Veide jo ingenting jo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Milla Sofie 1 måned :gratulerer:

Vi har på besøk hos svigers på den nye hytten deres i dag. Koselig hytte i fint tur- og skiterreng. Der får vi nok mange fine besøk etterhvert :Nikke:

Var koselig, men egentlig fryktelig kjedelig i bryllup i går.. Milla Sofie reddet dagen. Det var et kristent bryllup uten alkohol, dans eller musikk.. Brudeparet var kjempeflotte og veldig lykkelige :hjerte:

Nå skal jeg kose familien min.. Lage litt god kvelds og kose oss før det er hverdag igjen.. Men først koke smokker. Må prøve enda et merke før vi gir opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 1 mnd dagen, lille venn! :klappe:

Hihi, godt å høre at det ikke bare er jeg som syns alkoholfrie bryllup er litt trege.. :wink:

Kos deg med familien din du.. koser meg med KG jeg.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...