Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hellandussen så søt hun er meta... :D

Får håpe du får time hos fysio snart, og at det hjelper.. ikke noe ålreit å ha vondt når man har en liten snupp å ta seg av..

Er heldigvis nesten 100% bra igjen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen overstått og mannen er tilbake i jobb etter pappapermisjonen. Rart å være alene med veslefrøkna, men det skal nok gå bra :) I dag er hun veldig rolig og grei ihvertfall. Dagens høydepunkt kom isted.. Milla Sofie lå på sofaen mens jeg lagde frokost. Var borte fra henne litt og når jeg kom bort til henne lå hun der og tittet og sprellet. Jeg lente meg over henne og smilte og snakket med henne og da så hun på meg og SMILTE :hoppe::hjerter:

Milla er veldig oppmerksom til vanlig også. I helgen skiftet pappaen på henne og så gikk han forbi henne og til den andre delen av rommet. Hele ungen fulgte med og vridde hele kroppen etter pappaen. Ingen tvil om at hun fulgte med på han. Flinke skatten vår :hjerter:

Koselig og rolig helg. Lørdag handlet vi litt, så film på kvelden og ellers bare koste oss. Søndag sto vi sent opp. Milla Sofie kavet veldig natt til søndag. Ble litt flaut da en venninne av meg kom på overraskende besøk i 1230-13-tiden og vi fortsatt bare hadde badekåper på :oops: På kvelden fikk vi besøk av et vennepar og sønnen på 6,5 måneder. Veldig koselig :D

Har fått utrolig masse pakker til Milla. MASSE klær! Blir helt rørt jeg..

I dag øsregner det. Igjen!! Blir ikke mye turen på meg da :( Dessuten er det jo litt kjipt.. Vi bor på toppen av en "haug" og har altså uansett oppoverbakker på vei hjem. Og jeg kan ikke trille i oppoverbakker for det gjør utrolig vondt :( Tenkte kanskje jeg kunne time turen sånn at mannen plukker oss opp på vei hjem.. Får se om været letter litt etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle nok hatt fri på dagtid, så kunne jeg vært med og trillet vognen for deg i oppoverbakkene jeg :Nikke:

Håper bekkenet blir bedre og at du får time hos fysioterapauten fort!

Nydelig bilde av Milla altså :hjerter2:

Håper på å se dere om ikke så lenge :wink:

Stoooor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at Milla har det bra, hun høres ut som en oppvakt liten pike.

Det smilet varmet sikkert :hjerter:

Høres ut som en god idé å time turen din, så slipper du å trille opp igjen. Det er godt å komme seg ut litt i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte fysioen. De hadde fått en avbestilling, så jeg fikk time allerede i morgen :hoppe:

Ble litt stress, for jeg måtte ringe legen og få henvisning. Fikk legetime en time senere, mannen hadde bilen og måtte kjøre hjem for å kjøre meg til legen og passe Milla Sofie. Men det gikk FINT :) Tror jeg var hos Ionaa sin lege i dag faktisk. Fikk henvisning :)

Så morgendagen blir litt spennende.. Fysiotime kl 0900 og helsestasjonen kl 1130. Blir interessant å se hvordan det går å ha planer med liten baby :)

Nå skal jeg koke flasker.. Når jeg skulle til legen isted var Milla Sofie litt sutrete. Egentlig skulle jeg bare ta bilen og mannen være hjemme med henne, men det er ikke så kult for han når han ikke har mat, så vi måtte ta henne med. Hun sovner nemlig alltid i bilen. Vi har morsmelkerstatning, så da kan mannen være alene med henne om det skulle være noe en dag. Får prøve ut om hun liker det også..

Fri på dagtid for å trille vogn hørtes ut som en fin plan, Bizzy :ler: Mulig det blir litt ensformig, men ;) Ta en trilletur på kveldstid en dag kanskje? Går fint det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gjerne med på trilletur på kveldstid jeg ja, må vel kanskje innrømme at jeg fisket litt :oops: :ler:

Det er så koselig å lese om dagene deres! Kos dere masse!!!!!!!

Håper bekkenet bedrer seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann meta.

Kjempekos å få besøk av dere i går. Milla var jo såååå utrolig søt, og liten da. Men som hun har vokst da. Kjempeflott!

Du så jo utrolig bra ut selv også. Er jo ikke lenge siden du fødte. Så jo at du gikk vondt fremdeles - men nå er du heldigvis begynt hos en dyktig fysio :wink:

Håper du kommer deg snart.

Gleder meg til vi trffes neste gang. Alltid kjekt å være sammen med deg,

Klem

ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en nydelig datter du har, meta!! Skulle ønske du bodde her!!! Håper vi kan treffes en gang i allefall!

Ha en fin dag! Og hvis du avslutter denne dagboken, håper jeg virkelig du starter en på generell!! Det er jo så gøy å følge med dere :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, Ny Dag :klem:

I natt har vi hatt en kjempeflott natt :D Har slitt endel med å få Milla Sofie til å sove i egen seng og så har jeg vært så trøtt at jeg litt for ofte bare har latt henne sove i vår seng (hun er jo så liten ;) )

I går la jeg henne i egen seng etter mating ca 0030. Hun var våken og ikke fornøyd med å havne i sin seng. Lot henne ligge. Hun skrek. Jeg snakket med henne og lot henne ligge. Etter fire-fem "samtaler" ble det stille og hun sovnet :hjerter: Ammet i 0400-tiden og i 0730-tiden og så sto vi opp og matet kl 1000. Det er jo helt supert!! Og hun har sovet i egen seng hele natten :D Da er det altså å bare være litt tøffere med henne og la henne skrike litt.. Vi har til nå tatt henne opp hver gang hun har skreke såvidt. Kanskje litt tidlig å trekke konklusjoner basert på en natt, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det innlegg fra Juni04 mens jeg skrev mitt.. Tusen takk :bukke:

Kommer nok til å fortsette å skrive dagbok. Men ikke her på gravid nei.. Skal åpne ny en dag.. Snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare flytte denne dagboka over til generell da? Orket ikke å skille meg av med bryllups og gravid dagboka så jeg slo dem like godt sammen på generell. Smart :Nikke:

Så flott at Milla endelig sover i egen seng. Det er ikke så lett å være streng mot småtrollene heller, men av og til må man bare. Holder på og kjemper for å få smurfen til å sove om natta vi. Han våkner alltid i 12 tiden og er lys våken i flere timer :grine:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...