Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er hjemme ja. Kom hjem i går. Er ikke lange liggetiden på sykehuset nå om dagen. Og for vår del passet det egentlig veldig bra.

Milla Sofie ser ut til å være en veldig snill baby med godt sovehjerte.

I natt hadde hun bæsjet skikkelig, så pappaen måtte opp og skifte alle klærne. Hun er så veldig liten, så nå må vi en tur i butikken og kjøpe litt nytt babytøy. Hun drukner jo i str 50 :o Må kjøpe et par bodyer og pysjer.

Gleder meg litt til det jeg. Er moro å vise baby :hjerte:

Tidligere i dag var vi på sykehuset og tok Føllingsprøve. Det er helt rutinemessig. Milla skrek såvidt når hun ble stukket i foten og så sovnet hun igjen. Herlig frøken :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk. Vi har det BRA :hjerter:

Jeg lekker som fy og brystene er ikke så innmari gode. Er visst ikke vant til å bli spist på :tunge1: Men det fine er jo at jeg ihvertfall later til å ha nok mat til henne. Når jeg først skal amme, kan det like gjerne gjøres skikkelig ;)

Natten har vært halvveis kavete og halvveis veldig bra. Milla Sofie kavet veldig når vi la oss. Ville ha mat hele tiden. Og så sovner hun og når vi legger henne i sengen, våkner hun og skal ha mer mat. Egentlig er det vel mest kosen hun vil ha tror jeg. Uansett litt vondt for meg.. Prøver å holde henne våken sånn at hun får i seg litt mer mat av gangen. Funker bare litt halvveis.

I halvtre-tiden sovnet både jeg og Milla under ammingen. Våknet igjen i sekstiden. Ammet og la henne tilbake i sengen. Da sov hun til 10. Det er jo veldig lenge. Tror det hjalp at jeg tok hennes dyne opp i sengen til meg sånn at den ble varmet opp. Da ble det ikke temperaturforandring når hun ble lagt over i egen seng. Får prøve det litt mer..

Nå har mannen kommet hjem fra huset vårt. Da blir det frokost..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, høres så fantastisk koselig ut :hjerter:

Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil..... :hoppe:

Ehh, har dere fått egeninnsats allerede? Eller har han bare vært på inspeksjon og tatt flere bilder?? Kan jeg kanskje få se? Så nysgjerrig at jeg ikke helt hva jeg skal finne på :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare se. Har lastet opp to nye bilder i galleriet vårt. Du har vel fortsatt passord og sånn kanskje?? Der er det forresten masse bilder av nurket også.

Men det var ikke noe spennende altså. Det var bare litt som måtte avtales med de som skulle støype gulvet. Vi skal jo ha et trinn på kjøkkenet og da ville mannen ut og vise hvor og hvor høyt og sånt.

Nå er isoporen lagt og på torsdag skal det trolig støypes gulv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hvor har jeg vært hen? Dette har jeg ikke fått med meg. GRATULERER, meta med lille jenta! Hun var helt nydelig. Så stas! Kos dere masse framover. Gleder meg til det blir min tur.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er forelsket. Og det er ikke i meg :hjerter2:

Eller jo.. Det er han nok også. Jeg får ihvertfall masse kos og oppmerksomhet.

Han susser og koser og titter på vesle Milla Sofie.

:hjerter:

Kipa og Jolie: Kan sende dere noen bilder senere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta!

Kommer det noe bilde i avisen her hjemme? Jeg venter nemlig i spenning på det...

Hvordan er formen din egentlig? Synes du at du har kommet deg greit etter fødselen?

Så herlig med en forelsket mann da, han er nok det i deg også tenker jeg :hjerte: Kjempe fin gave du fikk av han i allefall!

Kos dere alle tre! Kanskje vi kan treffes når dere kommer i november, hvis du har tid da?!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok bilde ja. Mamma og pappa mente nemlig at det måtte være et bilde i avisen. De kommer til helgen og ville ta bilde da.

Formen min er bra den :) Var mørbanket i musklene noen dager, men nå er jeg bra.

Stingene er ikke så behagelige, men det går nok snart over :)

I november tror jeg det blir litt knapp tid. Vi kommer torsdag kveld og reiser lørdag ettermiddag. Men når vi kommer og blir litt lenger kan vi nok få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...