lillen Skrevet 22. august 2004 #1361 Del Skrevet 22. august 2004 Du er helt nydelig gravid, så det er sagt Har ikke magen blitt litt lavere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. august 2004 #1362 Del Skrevet 22. august 2004 Du er helt nydelig gravid, så det er sagt Har ikke magen blitt litt lavere? til metamoren!! Ps! Jeg har VONDT i kroppen... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 22. august 2004 #1363 Del Skrevet 22. august 2004 Takk for sist. Så kos å treffe deg Håper du har en strålende helg metamoren og at du har fått tatt deg en tur på tomten deres i dag. Snart er allting på plass; deres lille datter og dere tre i nytt, fint hus Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. august 2004 #1364 Del Skrevet 22. august 2004 Nydelig mage! Du er jo til og med brun! :-D Ikke lenge igjen nei. Jeg må vel følge med deg hver dag fremover nå fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2004 #1365 Del Skrevet 23. august 2004 Hurra for ikke-prematur Milla Det er ikke lenge igjen nå, meta. Gleder meg voldsomt til å hilse på den lille i magen nå jeg. Så snill du er som lager snekkerkake da. Sikker på at snekkeren deres aldri kommer til å ville dra fra huset. Kanskje du må leie ut et rom til han? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. august 2004 Forfatter #1366 Del Skrevet 23. august 2004 Tusen takk Lillen, Magnhild og Murmel :bukke: :oops: Jeg tror også magen har sunket litt, men bare bittelitt.. Du kan tro jeg gleder meg, Ny Dag Jeg er jo fantastisk heldig. VI er heldige Ps.. Pusen skal også bo med oss, så vi blir 4 i det nye huset Nei, nå kan Milla Sofie få lov til å komme når hun vil, Monja Deilig å vite at hun er så godt som ferdig Nettopp tilbake fra kontroll.. Legen likte ikke at blodtrykket mitt hadde steget såpass som det har på en uke. Og så likte hun ikke at jeg går så dårlig og noterte seg økende bekkenløsning og nevnte krykker igjen.. Er ikke så flink til å bruke de jeg.. Er jo så tungvint. Forrige ukes tall i parentes.. 37+3 (36+3) BT 130/85 (110/80) Hb 12,9 (13,4) Urin Neg (L+4) Ødem 1 (0-1) Leie HF (HF) Hjertelyd 132 (144) Og nå har jeg faktisk permisjon Bare de siste tre ukene (+overtid) igjen I dag skal jeg ta med meg lunsj og besøke svigerinne og vesle niese. Koselig dag da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. august 2004 #1367 Del Skrevet 23. august 2004 Herlig, meta!! Tenk at du er i permisjon og termin er om bare 3 uker.. :-) Det må være en veldig rar følelse!! Håper ikke bekkenløsningen plager deg så altfor mye, men det høres ikke ut som om du har det så veldig godt!? En god klem fra meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. august 2004 #1368 Del Skrevet 23. august 2004 Håper du har kost deg på lunsjen Tenker på deg og plagene dine. Kanskje du kan hvile middag? Det er ihvertfall viktig å ta noen hvilepauser i løpet av dagen. Pass på deg selv vennen Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2004 #1369 Del Skrevet 23. august 2004 Så flotte tall, meta. Jeg har også vært på kontroll idag, men mitt blodtrykk er så ustabilt at jeg blir helt svett altså. Og nå er jeg så stressa framfor hver måling at jeg ikke klarer å slappe av - blir jo ikke noe bedre av den grunn Herlig med permisjon. Går ut i permisjon om to uker jeg - 7. september - fikk vedtaket fra TK idag Gleder meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. august 2004 Forfatter #1370 Del Skrevet 23. august 2004 Håper ikke bekkenløsningen plager deg så altfor mye' date=' men det høres ikke ut som om du har det så veldig godt!?[/quote'] Egentlig har jeg vel ikke det.. Men det kommer noe godt ut av det, så da går det liksom greit allikevel Dessuten kunne jeg jo vært enda verre. Lunsj hos svigerinne og niese var kjempekos. Jeg matet niesen (6 måneder førstkommende søndag) med grøt og etterpå sov hun litt og så koste vi. Hun var forøvrig skikkelig søt med grøt fra topp til tå Jeg sover ganske ofte en gang i løpet av dagen. Sliter med nattesøvnen fordi det gjør vondt i bekkenet. I dag ble det LANG middagshvil. Litt deilig det Permisjon er godt ja Ikke mere sykemeldt. Nå har jeg faktisk "lov" til å være hjemme Være hjemme og lade opp til babyen vår kommer. Snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. august 2004 #1371 Del Skrevet 24. august 2004 Glad i deg vennen!!!! Tusen takk for all trøst og støtte!!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. august 2004 Forfatter #1372 Del Skrevet 24. august 2004 Skulle bare mangle Bizzy I dag har jeg vært hos fysio for siste gang før fødsel. Har tenkt til å bytte fysio etterpå. Har fått telefonnummer av Ny Dag til hennes fysio. Skulle ringe de i går og sette meg opp på venteliste, men det glemte jeg.. Gjøre det i morgen da. Etter fysioen kjøpte jeg meg en genser og et tørkle som jeg har pakket ned i sykehusbagen min. Litt godt å kunne ta på nye klær når jeg får besøk etter å ha født. Vil jo ikke se ut som før, men allikevel.. Ellers har jeg bakt og forberedt til morgendagens kranselag. Blir enkelt og greit. Snitter (hjemmelagd) med karbonader, eggerøre og spekeskinke, italiensk salat og skinke og garnityr. Og marsipankake og kaffe. Jada.. Håper de syns det er greit. Regner med at vi kjører innom og kjøper en flaske vin til hver av snekkerne også. Til å ta med hjem.. Nå har jeg bakt horn som vi skal spise til kvelds. Litt sent, men sånn er det når jeg sover middag og sånt Har fått helt dilla på hjemmebakte horn og har det i fryseren hele tiden nå. Er så godt Har faktisk hatt to hviler i dag. Merker at kroppen og jeg ikke er helt på lag. Hadde masse kynnere og sånt i morges. Men de forsvant når jeg sov litt. I kveld har vi sett en fødselsfilm. Har en til som vi skal se. Kanskje ikke rett underholdning til mat, så i morgen kanskje Får jo forresten besøk av en venninne i morgen kveld. Forloveren min. Hun er i Bergen et par dager i forbindelse med skolestart. Snart er hun tilbake for en stund Ja.. Da får jeg sjekke baksten som står i ovnen Meta 37+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2004 #1373 Del Skrevet 24. august 2004 Så flink du er til å bake. Blir helt imponert - og sulten - jeg Ligger ikke for meg å være på kjøkkenet, så det overlater jeg til mannen :oops: Fint å høre at alt er bra med deg før fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 25. august 2004 #1374 Del Skrevet 25. august 2004 Heisann Er like spennende hver gang jeg er innom her, om det har skjedd noe nytt Tror jaggu redebyggerinstinktet har tatt deg jeg Baker horn og står på, syns du er kjempeflink. Og du ? Send meg en PM med oppskriften på de hornene, jeg og vil HA !!! Ikke lenge igjen til du får treffe jenta di nå, men jeg tror nok Hermione får før deg, har det bare på følelsen..... Sitter og ser på den små kulen min, og tenker at jeg er vel heldig på en måte, som har hele den fine tiden av svangerskapet igjen, men samtidig vil jeg ha baby NÅ !! Ble helt varm om hjertet da vi så ei 5 uker gammel jente på Ikea, hun var bare så bedårende. Sånn vil jeg også ha !! Men jeg har jo 27 uker igjen jeg Jaja, skal bli spennende å gå gravid om vinteren, det har jeg aldri gjort før. Tror nok at julegaveinnkjøpene blir forskjøvet litt dette året, jeg akter ikke å vagge rundt høygravid rundt juletider for å kjøpe gaver, nei, da tar jeg det heller i oktober Vil ønske deg masse lykke til, følger spent med på deg nå..... Masse klemmer fra Pludre 12+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 25. august 2004 #1375 Del Skrevet 25. august 2004 I dag har jeg vært hos fysio for siste gang før fødsel. Har tenkt til å bytte fysio etterpå. Har fått telefonnummer av Ny Dag til hennes fysio. Skulle ringe de i går og sette meg opp på venteliste, men det glemte jeg.. Gjøre det i morgen da. Kjempeflott hvis du får komme til der jeg går Hvis du får snakke med han mannen som jeg går til (det jobber en mann og en dame der) så an du si at jeg anbfalte deeg å ringe - om du vil).Jeg skal ned der selv i dag - kl. to. Har bilen i dag, så da skal jeg bare ta et teppe med til Ingvild som hun kan ligge/leke på når jeg er til behandling og trener. Da slipper jeg å stresse med den tunge vognen. Håper det vil gå bra. Alltid spent på om Ingvild vil være "snill pike"...Nå ligger hun ved siden av meg og pludrer ivei Og snur sdeg fra side til side. Er så søt atte. Ikke lenge til du har din egen skjønne datter. Helt fantastisk er det Masse klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. august 2004 #1376 Del Skrevet 25. august 2004 Håper du har kost deg med snekkere, mann, mage, deilig mat, hvile og forlover-venninne idag, Meta!! Snart 38 uker... Merkelig... Testet ikke du positivt for en uke siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. august 2004 #1377 Del Skrevet 26. august 2004 Lykkelig i dag jeg, bare innom å smitter deg med litt ekstra lykkefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. august 2004 Forfatter #1378 Del Skrevet 26. august 2004 Er ikke så mye å bli imponert av altså, Monja Men i grunnen liker jeg å bake og pusle. Men bare når jeg kan velge det selv. Liker ikke "tvangsbaking" Jeg tror også Hermione får sin lille datter før meg. Hun er jo kommet noen uker lenger også, så det skulle bare mangle Skal sende deg oppskriften jeg, Pludre Jeg håper også jeg får time der etterhvert, Ny Dag Snakket litt med legen min om fysioterapeut på kontrollen på mandag. Hun hadde hørt om de og at de skulle være veldig dyktige. Tiden går merkelig fort, Lillen Jeg ble nettopp gravid, men samtidig har jeg vært det i en hel evighet.. Endelig lykkelig Bizzy. Så utrolig GODT :klem2: Kranselaget i går var egentlig ganske mislykket.. Altså de var veldig koselige og skjønne, men de spiste jo nesten ingenting.. Jaja.. Nå har ihvertfall vi gjort vår bit. Maten var god den, så.. Marsipankaken spiste vi når forlovervenninnen min kom på besøk. Godt hun, mannen og jeg har vett på å spise kake Ellers var vi innom en murer i går og nå ser det ut som det løser seg med fliselegging av badene våre Det ser ut som vi får akkurat de flisene vi vil ha og at de gjør den jobben vi vil at de skal gjøre og ikke mer. Fikk et pristilbud som vi kan leve med I dag har jeg ingen planer. Har nettopp spist frokost og skal snart dusje. Skikkelig slaraffendag. Jaja.. Jeg har jo permisjon Bekkenet blir av en eller annen grunn stadig dårligere. Vet ikke hvorfor, men.. Hadde en dårlig periode og så ble det veldig bra og nå er det skikkelig dårlig igjen. Sliter med å komme meg ut av sengen og i natt ble mannen vekket fordi jeg var nødt til å snu meg. Jaja.. Ikke lenge igjen til Milla Sofie flytter ut nå Meta 37+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. august 2004 Forfatter #1379 Del Skrevet 26. august 2004 Og i sted ringte mamma.. Vognen vår har kommet nå Vi får den ikke før etter fødsel siden mamma og pappa må ta den med fra Østlandet, men vi slipper ihvertfall å lete etter ny vogn sånn på sparket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. august 2004 #1380 Del Skrevet 26. august 2004 Du høres ut som den perfekte husmor! Kanskje du skal ta krykkene på alvor så du ihvertfall ikke blir værre? Jeg trodde bekkenløsningen (rettere sagt symfyseløsningen min) automatisk ville gå over rett etter fødselen. Ha-ha, så naiv var jeg :oops: Det tok lang tid. Flott hvis du finner en dyktig fysioterapaut! Kos deg videre! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå