bizzy Skrevet 3. august 2004 #1281 Del Skrevet 3. august 2004 Wow effektiv i dag du :o Kos deg på båttur :D Hadde det kjempekoselig i går altså!!!!! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. august 2004 #1282 Del Skrevet 3. august 2004 Håper du koser deg på båttur og at formen er bra! Du er så driftig om dagen, blir så imponert jeg! Baker og styrer, og du..glemme kan vi alle. I går glemte jeg både kontroll for Lukas og veterinær- time til Ludde...skylder på ferien jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. august 2004 Forfatter #1283 Del Skrevet 4. august 2004 Båttur.. Møtte kolleger 1530 og dro ut til båten. På vei tilbake fra Austevoll fikk båten motorstopp.. Var i seng til 0330 i natt.. Knust i bekkenet og sovet skikkelig dårlig.. Så nå skal jeg sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. august 2004 #1284 Del Skrevet 4. august 2004 Det må jeg si var en solid båttur du. Sikkert godt å tenke på at du slipper å slite deg på jobben idag da. Sov godt, meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2004 #1285 Del Skrevet 4. august 2004 Sov godt, meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. august 2004 #1286 Del Skrevet 4. august 2004 Hei Meta! Motorstopp på båttur hørtes slitsomt ut.... :-x Håper du har fått sove ut snart nå da Ville bare innom og si fortsatt god sommer, for i morgen reiser jeg og Mannen på ferie! Blir vekke et par uker. Regner med at Milla Sofie har tenkt å holde seg i magen den tiden også..? Ta vare på deg selv, magen og Mannen! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. august 2004 #1287 Del Skrevet 4. august 2004 Våken snart? Venter jo spent på dagens store oppdatering jeg Håper du koser deg, og at bekkenet er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. august 2004 Forfatter #1288 Del Skrevet 4. august 2004 Driver å knoter litt bare :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. august 2004 Forfatter #1289 Del Skrevet 4. august 2004 Hektisk dag.. Sto opp igjen 1230. Katten var ut og inn, så jeg sov ikke fullt så lenge som det høres ut :oops: Byggemøte på tomten kl 14. Varte en times tid. Er litt ting og tang som må gjøres nå. Sikring av en kant på tomten (altså vi må lage gjerde), støping av trapp og flytting av noen materialer. Uansett: på fredag, sannsynligvis, blir hus og materialer levert på tomten. På mandag kommer håndverkerne og da blir det byggestart Gjett om vi skal innom tomten på mandag for å kikke Så handlet jeg. Holdt på å gå i bakken av varmen og mangel på drikke.. Teite damen husker jo fortsatt ikke på sånt alltid Men det ordnet seg.. Så hentet jeg mannen på jobb og så spiste vi litt før vi ryddet hus og dusjet. Jeg ELSKER dusjen min Foreldrene mine, nevøen og broren min kom litt før sju. Jeg var jo selvsagt ikke helt ferdig med å lage pizza, men det ble middag til slutt. Kjempegodt også faktisk Og så ble det jordbær og is til dessert. Broren min hadde med seg en hvit strikkegenser med rosa katt på magen og rosa nederst på armer og magen til veslefrøkna. Kjempesøt. Mamma hadde sydd fleece leketeppe til Milla. Superfint! Og så fikk vi beige og blå vippestol. Mangler overhodet ingenting denne frøkna.. Etter å ha installert de på en hytte på en campingplass rett ved, dro vi hjem og ryddet siste rest. I morgen kommer gjestene hit i 11-tiden. Da skal vi spise lunsj (frokost for min del ) og så tar vi oss en bytur. Så da tror jeg det er sengetid. Skrekkelig trøtt!! God dag ihvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2004 #1290 Del Skrevet 4. august 2004 Natterangling i denne magen...? passe på deg selv vet du... Skal til Stord i helgen også - for å feire min mors bursdag... Ha en fin tur. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. august 2004 Forfatter #1291 Del Skrevet 5. august 2004 Er visst veldig dårlig på å legge meg tidlig Maya.. Nå har jeg fått inn en legge meg sent-stå opp sent rutine som er vanskelig å snu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. august 2004 Forfatter #1292 Del Skrevet 5. august 2004 I dag har vi vært på shopping. Mammaen min har selvsagt kjøpt litt mer til Milla: en sparkebukse str 56, en olabukse str 62, en hel dress str 56, en gul pysj med sjiraff str 56 og et par rosa hårbånd. Jeg kjøpte et rødt foldeskjørt i str 68 med hårbånd til.. Vi kommer helt sikkert til å få en skallet baby, så hårbånd er virkelig en nødvendighet Og så har mannen og jeg kjøpt laminat til 2. etasje i dag :-( Har IKKE lyst på laminat, men dessverre må vi fordi ting koster litt penger :-( Jaja.. Tror det blir greit. Planen er å ta det opp igjen og legge ordentlig gulv om noen få år. Og så har vi sett på gjerder. Må nemlig sikre byggeplassen og fant ut at de har ferdige gjerdelengder til en rimelig penge. Så da må vi opp tidlig i morgen og kjøpe gjerde. Det er nemlig bare rester igjen nå. De hadde igjen 30 meter og vi MÅ ha 30 meter!! Går det an å ha så flaks Ellers går det bra her.. Sliter med bekkenet. Tåpelig at det skal slå seg vrang når jeg har besøk, men sånn er det bare.. Greit at jeg har krykkene på lur Og i morgen begynner de å bygge huset vårt Da blir materialer og alt levert. Guri så spennende dette blir fremover :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. august 2004 Forfatter #1293 Del Skrevet 5. august 2004 Størrelse 50-56 Bodyer 3 stk str 50 lang arm 3 stk str 50-56 kort arm 2 stk str 56 kort arm 7 stk str 56 lang arm Strømpebukser 5 stk str 50-56 (2 rosa, rød, 2 hvite) 3 stk brillebukse str 50-56 Bukser/dresser 1 stk rød og 1 stk beige selebukse str 50 1 stk hvit med bamser str 56 1 stk rosa/grønn bomullsbukse str 56 1 stk hvit/grå bomullsdress str 56 1 stk rosa dress med sjiraff str 56 1 stk beige og hvit sparekbukse str 56 Kjoler 1 stk rosa str 50 1 stk rød str 56 Pysjer 3 stk str 56 (grå/hvit, hvit, rosa m/sjiraff, gul m/sjiraff) 1 stk gul 50-56 Luer 1 stk hvit str 50 1 stk hvit str 50-56 Størrelse 62-68 Bodyer 2 stk str 62 lang arm 1 stk str 62-68 lang arm 1 stk body med korte armer str 68 1 stk rød og hvit stripete med lange armer str 68 Strømpebukser 7 stk str 62-68 (2 hvit, beige, hvit m/lilla blomster, rosa og rød stripete, hvit og rosa stripete, hvit med hjerter) Bukser/dresser 1 stk rød bomullsbukse str 62 1 stk hvit fleece sparkedress uten bein str 62 1 stk beige cordbukse str 62 1 stk rød cordbukse str 62 1 stk sparkebukse hvit/beige str 62 1 stk olabukse str 62 1 stk hvit bomullsdress med hettejakke str 62 1 stk sparkebukse hvit m/rosa detaljer str 62 Kjoler 2 stk olakjole str 62 1 stk beige cordskjørt str 62 1 stk grønn str 68 med hårbånd 1 stk rødt foldeskjørt str 68 med hårbånd Pysjer 1 stk hvit str 62 1 stk rosa med sjiraff str 68 Genser 1 stk rød Ole Brumm str 62 1 stk rød Disney hettejakke str 62 1 stk hvit og rosa genser med pus str 62 1 stk hvit jakke med broderte mus str 62 1 stk hvit m/lilla pus str 68 1 stk hvit strikkegenser m/rosa detaljer str 68 1 stk rosa str 68 Luer 1 stk rosa/hvit str 60 1 stk hvit m/blonde str 60 Sokker 14 par sokker 2 par "tøfler" Størrelse 74 Bodyer 2 stk lang arm Annet Tepper 1 rosa og 1 beige helseteppe 2 babytepper Sengeklær 2 sengesett 60 cm 2 sengesett 80 cm 2 dyner 60 cm 2 tisselaken til sengen og 1 til vognen 3 laken Vogge Reiseseng Badeutstyr Badebalje Badestol 1 gult håndkle og 1 hvitt håndkle med hette 16 vaskekluter Kommode + stellematte Stelleprodukter Bleier (så utrolig små og søte ) Bilstol Ammepute 4 smokker 3 smekker + 1 plastsmekke 3 store flanell gulpekluter + 10 gulpekluter som svigermor har sydd Vogn er bestilt og lovet levert i uke 34 Stelleveske Hentesett i hvitt og grønt som svigermor har strikket Svigermor strikker en rosa strikkejakke og og en venn av familien strikker kjole med jakke til. Mamma skal sy vognteppe. Bleiebøtte Babybjørn Lammeskinn Vippestol Leketeppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. august 2004 Forfatter #1294 Del Skrevet 6. august 2004 35+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #1295 Del Skrevet 6. august 2004 Gratulerer med 35 uker Nærmer seg nå og ser jo at du har det meste klart i klesveien God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. august 2004 #1296 Del Skrevet 6. august 2004 God helg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2004 #1297 Del Skrevet 6. august 2004 Kos deg i helgen! Jeg trenger forresten "barnevakt" en hel uke lenger jeg... mannens engagement ble forlenget.. :-( Han kommer faktisk ikke hjem før etter at du mest sannsynlig er blitt mamma :o Hehe.. da får jeg jo tittet på barselgaver helt alene Ikke sundt for meg som nesten kan kalles shoppoholiker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. august 2004 #1298 Del Skrevet 6. august 2004 Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. august 2004 Forfatter #1299 Del Skrevet 8. august 2004 Har hatt en super helg :D Men nå er jeg SLITEN!! Mamma og pappa dro hjem i dag. Vi har tilbrakt hele dagen i finværet på Stord. Koselig Kommer sterkere tilbake.. Sove nå tror jeg Nytt magebilde fra i dag.. 35+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. august 2004 #1300 Del Skrevet 9. august 2004 Hårbånd er nydelig på babyer selv om håret mangler God morgen forresten! Fikk ikke sove så jeg labbet på et tidlig morgenbesøk her jeg :oops: Så herlig at dere er igang med byggingen nå. Snart ser dere vel konturen av det som skal bli deres nye hjem og da går det fort til det er ferdig. Husker følelsen av å flytte inn i nytt hjem - eget hus. Nyt det! Gleder meg til å se bilde av huset jeg Håper du får en fin dg og at bekkenet ikke plager deg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå