Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Tenker på deg, Meta!

Håper dere har det bedre nå! Godt du dro til sykehuset så du får så god oppfølging som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk sms fra Magnhild om at du hadde reist til KK. Ble litt bekymret da. Tenker masse på deg..der tar nok godt vare på deg der oppe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra KK.. De sa jeg kunne velge om jeg ville legges inn, så da dro jeg hjem.. Fant ingenting galt, men ville at jeg skulle komme tilbake om jeg ble værre.

Nå skal jeg sove, så er sikkert alt mye bedre i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet utrolig dårlig.. Vondt i magen jeg.. Men nå skal jeg kjøre mannen til jobb. Må ha bilen i dag siden det er treff :) Er jo som vanlig ikke helt klar med sånn kaketing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ble bekymra nå gitt! Godt at du er tilbake og at allt ser fint ut :Nikke:

Ta godt vare på deg selv!!! Kan komme å hente deg dersom du ikke orker å kjøre i dag altså!!!!!

Stooooor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn.. Da har jeg sovet litt til. Får vel skrive skikkelig rapport fra i går da :)

Altså.. Kom opp til KK i 2230-tiden. Ble tatt imot av hyggelige mennesker og lagt på et rom. Mannen var selvsagt med. Der ble det festet sånne dingsebomser til magen min som måler fosterlyd (CTG). De lå jeg med i 15-20 minutter og fosterlyden viste jevn og fin aktivitet. Så tok jeg urinprøve. Hadde utslag på leukocytter, så det er muligens en uvi på gang, men det er jo veldig vanlig i svangerskap, så... Så kom en lege inn og kjente på magen og tok ultralyd. Fikk ikke se babyen selv, men mannen så ihvertfall :) Hun snakket dårlig norsk, men var hyggelig, så det gikk greit det. Hun spurte hva de skulle gjøre med meg. De fant ingenting galt, men jeg kunne gjerne legges inn til observasjon. Jeg syns ikke det var noe videre poeng, så kl 0015 dro vi hjem. Ville heller sove i min egen seng sammen med mannen min. Tror han fikk seg en liten støkk for han lå og holdt rundt magen min i en halvtime før jeg måtte snu meg og da lå han og holdt meg på ryggen. Tror ikke han likte det helt..

Til slutt tok jeg forresten en drøss blodprøver. De ville sjekke at leveren virker som den skal og sånt. Det siste jordmor sa var at det var fint at jeg kom og at jeg ikke skulle være redd for å ringe igjen dersom det var noe. Ble bedt om å ringe igjen om jeg skulle bli dårligere.

Blodtrykket var 130/80 (høyere enn vanlig, men ellers bra).

I natt drømte jeg at jeg var på KK og legen tok en GU. Svaret var at jeg var så lite moden at jeg sikkert ikke kom til å føde før i mai :ler: Håper virkelig jeg ikke er sanndrømt :wink:

Tror forresten at jeg må skjerpe meg på noen punkter.. FIkk beskjed av legen om det også.. Jeg må spise mer regelmessig og drikke mer.. Jeg GLEMMER å drikke og det er ikke bra. Kan jo være derfor jeg føler meg så totalt utenfor innimellom.. Dagene mine kan gå uten at jeg drikker mer enn en kopp te til frokost. Det er jo muligens LITT lite :oops:

Nå må jeg dusje før jeg stikker til butikken og handler de siste ingrediensene til kaken jeg skal bake til treffet i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med en liten pekefinger jeg :fy:

Du må være flink til å spise og drikke, sånn at du ikke blir slapp og utenfor!!

Kos deg på treff i dag :klem2:

Og Milla kommer nok i god tid før mai :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:trøste: Passe på deg selv vet du... :klem:

Vi får fore deg litt i kveld og sørge for at du drikker...

Sånn sett er jo TGI Friday genial med gratis påfyll... :Hehe:

Og overtid er vanlig - men til mai... Trokke det gitt... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, det innlegget skulle jo her da... Hvor la jeg det fra meg mon tro??

Jeg har en liten ting til deg, kommer innom om ikke så lenge. Kanskje jeg bare legger det i postkassen? Tror det!! Du får sende Mannen bort etter en liten ting i postkassen om en times tid ;):ler::tunge1:

Men da drar jeg vennen!!

Ta vare på deg selv!!!

Drikk masse!!

Og ikke fød før jeg kommer hjem!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Etterlysning:

Et litt passe langt innlegg om at meta hadde reist til KK.

Ble skrevet av undertegnede en gang i går kveld.

Men hvor det er blitt av, aner jeg ikke nå...

Håper noen finner det!

Finnerlønn??

Tja, heder og ære i min dagbok på søndag!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Her har det skjedd ting. Så bra at alt er i orden med deg og Milla :trøste: :klem:

Du må huske å drikke masse. Ta med deg vannflaske. Jeg har alltid med meg flaske, men om jeg drikker noe mer av den grunn :klø:

Ta det rolig nå da, så ikke Milla kommer før tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du er hjemme igjen meta :)

Gleder meg til i kveld.

Magnhild; innlegget ditt er inne hos Hermione :ler:

Du får lure på deg en form for ammetåke :wink:

Masse klemmer fra ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna::kjempesinna: :evil: :sinnatagg::frustrert:

Jeg vil kaste pianoet til naboen

:sinna::kjempesinna::sinnatagg: :evil: :frustrert:

Har nesten ikke sovet i natt og så må de spille piano tidlig. Kunne i det minste lære seg å spille ordentlig da :sinna::kjempesinna::sinnatagg: :evil: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Hei Meta!

Ville bare si takk for i går! Var kjempekos å treffe deg og resten av gjengen. :D

Også så flink du er til å "bare dikte sammen" en kake! :sikle:

Ønsker deg en fin dag i dag! :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Men god var den iallefall. :sikle:

Det der var en kake en fikk sommerfølelse av iallefall...

Takk for sist.

Koselig som alltid. En dum ting:

Tiden går så altfor fort... :-?

Men da får vi bare gjøre det igjen da... :klem:

Klem fra Mayamor - som har trommer du kan få låne... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake igjen??? Blir jo rent sulten av å lese her jeg :sikle:

Godt at dere koser dere sammen iallefall.

Hvordan er formen for tiden, meta?

Og har du fått sprengt pianoet? Eller naboen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...