monja Skrevet 19. juli 2004 #1181 Del Skrevet 19. juli 2004 Så bra at alt står bra til med mor og barn. Flott at morkaka di har flytta seg sånn at du kan føde normalt. Og den størrelsen på babyen må da vel være helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 19. juli 2004 #1182 Del Skrevet 19. juli 2004 Supert! Hurra for at alt så bra ut! Og for den lille jenta som kommer snart Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. juli 2004 #1183 Del Skrevet 19. juli 2004 :hjerter2: Ååååh som jeg gleder meg til å treffe Milla!! Og ja du skal være glad for at du slipper unna keisersnitt... Og en annen ting. Det kan være jeg må jobbe litt seinere på torsdag. Vi fikk inn en langtidssykemelding på jobben i dag (sartor) så det er mulig jeg må gå inn i den i noen uker... Men jeg får vite mer i morgen! Men ejg er uansett ferdig halv tre... Det er jo ikke seint det heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #1184 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk for hilsen Kipa, Juni04, Monja, Jolie og Magnhild :bukke: Det er ikke noe problem vet du, Magnhild-vennen. Jeg er her jeg, så.. Gleder meg til å få besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. juli 2004 #1185 Del Skrevet 20. juli 2004 Så bra at du kan føde normalt. Håper jeg også får den beskjeden om en måneds tid. Jeg misunner deg litt såpass lav fødselsvekt. Både mannen og jeg var gigabeibier da vi ble født - så lille sønnen vår er nok iallfall 4 kg Men folk presser jo ut større unger enn det, for å ikke snakke om to i slengen Det jeg skulle si var : Gratulerer med overstått UL. Håper du får noen fine uker framover. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #1186 Del Skrevet 20. juli 2004 Bilde av lille vidunderet vårt http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...5046#post805046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 20. juli 2004 #1187 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei vennen, kjempeflott at du kan føde normalt Takk for melding etter UL. Tenkte på deg den dagen. Veldig koselig at du kom på besøk forrige uke. Virkelig kjekt. Takk for fine ord om meg og Ingvild her inne også :oops: :kysse: Du er en super jente meta Leit å høre at du er værre i bekkenet. Bra at det ikke lenge igjen av ventetiden. Får håpe du blir kvitt smertene etter fødsel. Får også håpe at krykkene kan hjelpe deg litt sålenge. Ha en strålende uke videre. Kos deg på lunsjen i morgen. Så snakkes vi om ikke så lenge. Klemmer fra Ingvild og meg PS: Mannen min husket deg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. juli 2004 #1188 Del Skrevet 21. juli 2004 Der var lillejenta ja :-D Så spennende å se henne igjen nå da. Kan tenke meg det var litt annerledes enn sist du var på UL rundt uke 18? Alt blir liksom litt mer tydelig nå. Gleder meg vanvittig til å se vår lille om en og en halv uke også - tiden snegler seg avsted Vi skal prøve å se kjønn denne gangen også, men er det ikke sånn at det kan være vanskeligere når de er blitt så store? Eller var det ikke noe problem? Håper h*n ikke ligger kinkig til denne gangen..... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1189 Del Skrevet 21. juli 2004 Takk, Ny Dag For vår del var kjønn HELT tydelig denne gangen også. Veslefrøkna hadde trimmet fra seg på morgenkvisten, så hun sov når vi var på ul. Vi spurte ikke etter kjønn denne gangen siden vi så det så godt sist, så det var jordmor som nevnte det og viste oss. HELT tydelig Ellers har jeg også hørt at det kan være vanskeligere å se kjønn jo lenger ut i svangerskapet du har kommet. Krysser fingrene for at dere får stilt nysgjerrigheten denne gangen da, Monja Ultralyden sist var en mye større opplevelse. Da var jeg veldig engstelig på forhånd og det var en enorm lettelse å se henne sprelle på skjermen Og så fikk vi jo også vite at det var en liten frøken inni der. Nå var jeg ikke engstelig i det hele tatt. Bare spennende å se henne igjen. Så jeg var mye roligere denne gangen. I dag skal jeg møte en venninne jeg ikke har sett på LANG tid. Litt spennende det.. Går nok bra, men jeg er jo selvsagt litt nervøs for at det skal bli pinlige pauser. Jaja.. Og så skal jeg kjøpe kakeingredienser til Magnhild sin kake. Må bake i kveld Æsj.. Litt usikker på om jeg skulle lagt meg igjen jeg.. Sovet litt lite i natt og så kjørte jeg mannen til jobb nå sånn at jeg skulle ha bilen.. Jaja.. Spise litt kanskje Later Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1190 Del Skrevet 21. juli 2004 Ja jeg glemte jo.. Broren min kom inn på lærerutdanning ENDELIG kan han kanskje få styr på livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. juli 2004 #1191 Del Skrevet 21. juli 2004 Koselig å se at det går bra med dere.. Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til terminen asså.. tiden flyr.. :o Ang. å se kjønn på UL; det kommer mer an på hvordan barnet ligger enn hvor stort det er tror jeg.. Med Sebastian har vi i allefall fått vite kjønnet på nesten alle UL'ene helt fra uke 13 til uke 39.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. juli 2004 #1192 Del Skrevet 22. juli 2004 Kanskje vi kunne møtes en gang du skal "hjem" igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1193 Del Skrevet 22. juli 2004 Vet du Juni.. Jeg tenkte på deg faktisk i den forbindelse forleden Tenkte litt sånn hmm lurer på om jeg treffer på henne en gang jeg er hjemme. Vi kan godt treffes ja Men jeg er ikke så veldig ofte hjemme akkurat. Neste gang blir nok etter at Milla Sofie er født :D Men du har vel ikke noe imot å treffe babyer du Takk for det, Salamandra Vi har det bra vi :D Og jeg gleder meg vanvittig over hver dag som går for da kommer jeg litt nærmere å møte veslefrøkna vår Koste meg på lunsj med venninnen min i går. Vi fant ut at det faktisk var over 4 år siden vi hadde truffet hverandre :o Hun har bodd i Australia og jeg har bodd på Sørlandet og så har tiden gått.. Koselig var det ihvertfall Var på kafe og tittet litt i butikker. Merker at det hjalp godt på bekkenet å ha krykker. Ble ikke fullt så utslitt. Dt er bra I dag kommer Magnhild på middag og kake. Jeg skal lage helstekt marinert svinefilet, fløtegratinerte poteter, pommes noisettes og brokkoli. Og så får Magnhild sånn kake som hun likte så godt. Islandskake.. Så jeg bør vel komme igang. Må sveipe over gulvet sånn lett og bake. Men først frokost tenker jeg Meta 32+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. juli 2004 #1194 Del Skrevet 22. juli 2004 Det gjorde jeg også, meta!! Da satser vi på å treffes når du kommer hjem en gang!! Og Milla vil jeg gjerne hilse på, så det blir spennende.. Den middagen din hørtes veeeeldig god ut.. Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2004 #1195 Del Skrevet 22. juli 2004 *funderer på å reise på middag til meta idag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1196 Del Skrevet 22. juli 2004 Velkommen skal du være, Monja :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2004 #1197 Del Skrevet 22. juli 2004 Tror neppe jeg rekker fram på så kort varsel.....hm...skal vi se.....3 timer til Trondheim.....50 minutter på fly?!?!?! Ser dårlig ut det gitt, men neste gang jeg er på din kant skal jeg komme å se på nyhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1198 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg skrev at jeg er 32+5. Men det er jo feil!! Jeg er nemlig 32+6 33 fullgåtte uker i morgen Bare å komme det Monja Vi er ikke ferdige før nærmere jul, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2004 #1199 Del Skrevet 22. juli 2004 Passer godt det, for vi er neppe på din kant av landet likevel før til neste sommer vi Blir spennende å følge husprosjektet deres. Og jul? Det er jo ikke lenge til :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. juli 2004 #1200 Del Skrevet 22. juli 2004 Takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Så heldig du er som er ferdig med 33 uker...... Gleder meg til jeg også blir gravid, og ikke minst til fødselen er overstått...... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå