meta Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1121 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er mamma som har tatt helt av Tror hun føler seg litt langt unna. De bor på Østlandet og vi i Bergen.. Og litt må jo jeg kjøpe og :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #1122 Del Skrevet 2. juli 2004 Se min kjole den er ???? som ???? Alt hva jeg eier det er ??? som den... Luuurer på hva ???? er.... Gleder meg til i morgen! Det kan være K blir med også, men hun skal jobbe så lenge i natt så det er mulighun er trøtt. Og søster blir jo ikke med selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1123 Del Skrevet 2. juli 2004 Noe er galt med pusen Han har massevis av puss som kommer ut av ene øyet og holder det mest mulig lukket Lurer på om dyrlegen er oppe på lørdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #1124 Del Skrevet 2. juli 2004 Stakkers fantepusen!! Jeg tror at den på Milde (?) og smådyrsklinikken er åpen på lørdagen? Er langt fra sikker... Men de har vel rett på øyeblikkelig hjelp de firbente også vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1125 Del Skrevet 2. juli 2004 Dyreklinikken på Stend har åpent.. Der har han vært før. Meta - overbekymret pusemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #1126 Del Skrevet 2. juli 2004 :o Ja Stend var det det het... Der var våre hunder ofte også... *forstår overbekymret pusemamma jeg* Og lurer på hvordan det går ovenfor Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1127 Del Skrevet 2. juli 2004 Det lurer jeg på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1128 Del Skrevet 3. juli 2004 Fra Barn i magen: I dag er det søndag 4. juli. Du går nå i 31. svangerskapsuke og har 70 dager (10 uker) til termin søndag 12. september 2004. UKE 31: Nå er du jammen flott! Babyen er nå 38,5 centimeter lang og veier 1400 gram. Du vil kanskje merke ubehag dersom du blir liggende flatt på ryggen. Dette heter venacava syndromet. Det er rett og slett at livmoren nå begynner å bli så stor at den kan klemme av for hovedpulsårens tilbakeføring av blod slik at du blir svimmel og faktisk kan besvime. Hvis du skal ligge på ryggen så pass på å ha en pute under den ene siden av ryggen slik at du tipper akkurat litt over på siden. Hvis du er sliten og hoven i bena kan det være godt å kjøpe en litt god fotkrem og massere føttene litt og ligge og slappe av etterpå med bena litt høyere enn resten av kroppen. Foreløpig er ikke magen den store hindringen og du føler deg ganske vel og flott og det er du! Tiden er inne for å tenke på hvor du skal føde, om det er på det nærmeste fødestedet eller om du må flyttes til nærmeste store sykehus dersom du bor på en liten plass i Norge hvor det er lang vei til ekspertene. Har du tenkt litt på hjemmefødsel kan det være lurt å utrede mulighetene for det nå. I Oslo er det Hilde Synnøve Spilling og Anette Schaumburg Huitfeldt som driver med dette. Ta kontakt med Den Norske Jordmorforening eller Jordmorforbundet i Norges Sykepleierforbund, og de vil kunne gi deg navnene på de jordmødrene som driver med hjemmefødsler slik at du kan få pratet med dem. Du må regne med at det vil lekke litt melk fra brystene dine før fødselen, men det er individuelt når det begynner. På denne måten gjør brystene dine seg klare til melkeproduksjon i full skala. Lekker du mye kan det hjelpe med ammeinnlegg, men gjør ingen ting for å stimulere produksjonen ved å dra i vortene eller slikt, da blir det bare verre. Mange lekker litt hvis de hører babygråt eller står i en butikk og ser på babyutstyr eller rett og slett bare tenker på den lille nyskapningen som befinner seg inni magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 4. juli 2004 #1129 Del Skrevet 4. juli 2004 Heisann Tenkte det var på tide med en liten titt inn her, har jo ikke vært så veldig aktiv at det gjør noe siste mnd :oops: Men her er jeg altså, og jeg er bare så klar for et nytt treff Ta en titt i dagboken min så skjønner du hvorfor Kjekt å se at det går bra med deg, og at magen vokser. Jeg er bare så misunnelig på den flotte magen din :enig_animasjon: Er jo ikke mange uker igjen nå, men du har den lengste tiden foran deg nå, og de ukene går utrolig seint.... Masse lykke til videre, og håper vi snakkes snart God fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2004 #1130 Del Skrevet 4. juli 2004 God tur "hjem", meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1131 Del Skrevet 4. juli 2004 Takk for det, Monja I morgen tidlig reiser jeg hjem til mamma, pappa og nevøen og skal være der til torsdag. Da skal de kjøre meg tilbake til Bergen og være her til mandag. Koselig med litt action I morgen begynner de på grunnmuren til tomten, så jeg er veldig spent på å se når jeg kommer tilbake Ønsker alle som er innom en riktig fin uke Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juli 2004 #1132 Del Skrevet 6. juli 2004 En riktig fin uke til deg også. Kom plutselig på at "Sofie", det var faktisk ett av mannens forslag til mellomnavn for vår Milla! Hadde DET vært rart, eller? Det hang på stuedøren en periode sammen Milla Therese og Milla Christine og ett til som jeg ikke husker. Og så ble det altså Therese. Men det var nære på, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #1133 Del Skrevet 7. juli 2004 Håper du koser deg masse med foreldre og nevø!!! Du er savnet altså Stoooooor :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1134 Del Skrevet 10. juli 2004 Oi da, Klips :o Det kunne blitt litt rart ja Takk, Bizzy-vennen Jeg har det bra Koste meg hos familien på Østlandet. Torsdag reiste vi til Bergen, mamma, pappa, nevøen min og jeg. Så nå er vi her da.. Mamma har kjøpt enda en kjole til Milla. Den var nydelig grønn I dag har svigers vært her på middag og jordbærpai og så kjørte mannen, nevøen og jeg de til flyplassen. De skal til syden heldiggrisene Nevøen fant et lekefly på flyplassen. Et stort et som han kunne gå inni og skli ut av. Det var perfekt. Kunne nok vært der i timesvis Svigermor hadde med en haug gulpekluter, hentesett (utrolig søtt i hvitt og grønt med røde hjerter) og en body til Milla. Vesle bortskjemte babyen min Er forresten veldig stolt av mannen min. Han er superflink med nevøen. Synger med han og tuller og tøyser. Det er så utrolig koselig å se Lover meget godt for fremtiden Tror han blir en flott pappa jeg I morgen skal vi til Akvariet. Nevøen gleder seg til å se fisk og pingvin. Han håper visst aller mest at de har en Nemo-fisk, så vi krysser fingrene. Mandag reiser alle igjen, så da skal jeg oppdatere meg her inne Meta - 31 + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 #1135 Del Skrevet 10. juli 2004 Ses vi snart eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1136 Del Skrevet 10. juli 2004 JAAAAAAAAA det MÅÅÅ vi jo :D Glemte det viktigste.. Nå har de støpt ringmuren vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. juli 2004 #1137 Del Skrevet 10. juli 2004 Glemte det viktigste.. Nå har de støpt ringmuren vår SNART HUS SNART HUS SNART HUS!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #1138 Del Skrevet 11. juli 2004 Fra Barn i magen: I dag er det mandag 12. juli. Du går nå i 32. svangerskapsuke og har 62 dager (9 uker) til termin søndag 12. september 2004. Uke 32: Nå har babyen din blitt ca 40cm lang og veier ca 1500g. Babyens hud er rosa og begynner å bli glattere fordi underhudsfettet har begynt å komme. Pupillene reagerer på lys og babyen merker hvis det kommer sollys på mors mage. Nå når livmoren din midt mellom navlen og brystbenet. 62 dager.. Er ikke så veldig lenge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. juli 2004 #1139 Del Skrevet 12. juli 2004 Ikke lenge igjen nå nei. Men det føles fryktelig langt... Tenker på deg hver gang jeg kjører forbi tomten deres ute i hovedveien. Kommer innom en annen dag og oppdaterer meg bedre. Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #1140 Del Skrevet 12. juli 2004 HOME ALONE Koselig med besøk, men du så deilig å være alene Har hatt en koselig helg. Var på Akvariet i går. Nevøen syns det var veldig gøy en stund, men han ville helst ha en fisk. Tante kan du fange fisken til meg? Og selene ville ha svømme med. Farmor ta av meg klærne Han er skjønn da Var innom tomten på vei til Akvariet. Kjempeartig å se grunnmuren ferdig støpt. NÅ er vi igang altså Og så var vi på Plantasjen. DIGGER plantasjen. Kjøpte meg en nydelig ny orkide med masse knopper og margeritter til utepottene. Ble så fint så Dagen i dag har gått til klesvask og rydding. Og så var jeg hos dyrlegen med katten. Måtte få vaksinen sin. Ikke HELT happy med å sitte i buret sitt og kjøre bil, men ellers gikk det kjempefint. Og så har han fått ormekur. Stakkars lille Fant. Nevøbesøk, dyrlege og ormekur rett oppå hverandre Han var superkosete i dag ihvertfall.. Har fulgt etter meg og passet på utenfor dusjen og sånt. Fått litt ekstra med bløtmat i dag også. Bortskjemte kattepusen Formen min er elendig. Fortsatt småforkjølet. I dag er jeg kvalm og har vondt i magen. Bekkenet er også plagsomt. Men det går nok snart over Og så har jeg fått totalt dilla på jordbær Må ha det, bare må ha det.. Uten noenting på. Bare jordbær Meta 31+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå