Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Hei du..

Takk for hilsen i boka mi.. hyggelig å se at noen følger med selv om jeg er så fraværende.. :kyss:

Følger med deg jeg også skjønner du, selv om jeg ikke alltid etterlater spor.. :oops:

Kos deg med magen og pass godt på bekkenet..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormonell jeg??

I kveld har jeg lest i pappaboken til mannen (hakkespettbok for førstegangsfedre) og presterte å begynne å gråte når jeg leste om fødsel. Ikke fordi jeg gruer meg, men fordi jeg gleder meg så veldig til å hilse på veslefrøkna vår :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen vond følelse altså, Monja.. Jeg er bare så utrolig takknemlig for at mannen min og jeg snart skal få en liten baby. Utrolig takknemlig for vesle babyen som sparker inni magen min og snart skal komme ut og hilse på :hjerte:

I dag skal Magnhild, Knerten og mannen komme på grillbesøk :hoppe:

Skal servere marinert flintstek og kyllinggrillspyd med hjemmelaget potetsalat, ris, salat og så tenkte jeg at jeg skulle forsøke Bizzys oppskrift på potato skins. Gleder meg jeg :)

Formen er så som så.. Forkjølet og vondt i halsen.

Meta - 29 + 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med grilling, alltuid deilig det.

Hadde vi hatt litt bedre vær her også så hadde det vært en ide til middag her også.

Håper du blir bedre i halsen din. GOD BEDRING :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig misunnelig på grillingen! Og på at dere skal kooose dere! :wink:

Jeg forstår godt at du gleder deg til å se den lille jenta. Det hadde jeg og gjort :hjerter2:

God bedring, Meta! :klem:

Kos dere ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Takk for sist!!

Veldig koselig! :hoppe:

Selv med turbo-overtrøtt-hyper-gutt!!

Han sovnet fort kan du tro!!

Håper vi ses igjen snart!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
I kveld har jeg lest i pappaboken til mannen (hakkespettbok for førstegangsfedre) og presterte å begynne å gråte når jeg leste om fødsel. Ikke fordi jeg gruer meg' date= men fordi jeg gleder meg så veldig til å hilse på veslefrøkna vår :hjerter:

Jeg begynner ofte å gråte når jeg leser om graviditet og fødsel eller ser nybakte mødre og små babyer på TV, og jeg er ikke gravid en gang... :sjenert: Bare fryktelig verpesyk.. Og fryktelig lettrørt... :grinele:

En :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg trodde heller ikke det var en vond følelse. Vet akkurat hvordan du har det. Noen ganger bare ønsker jeg at når jeg våkner i morgen er det september, men nei...... :-? Må nok smøre på et tjukt lag med tålmodighetskrem. Og nå er vi jo inne i det lengste trimesteret også da.....sukk.

Den grillingen hørtes :sikle: ut da. Tror det blir en grillkveld her også, må bare få litt grillvær først :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr ikke så veldig fint grillevær hos oss heller i går, men pga vesleknerten til Magnhild måtte vi spise inne uansett, så da gjorde det ikke noe at været ikke var topp :) I dag derimot, er det SKIKKELIG grillvær :Nikke: Men i dag skal jeg på bytur og ut og spise med Bizzy :danse:

Spole til september.. mmmmmmmmm.. *drømme* Ja det hadde vært noe Monja :Nikke:

I dg har jeg vært på jobb noen timer og avsluttet det jeg holdt på med og overlatt alle mine kunder videre. Er jo sykemeldt 4 uker til og da er det 3 uker til permisjon, så det er vel neppe så sannsynlig at jeg kommer tilbake. Legen min regner ihvertfall ikke med det.. Ikke jeg heller etter utviklingen. I natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg i går dristet meg til å GÅ til butikken i går. Gjorde så vondt i bekkenet at uansett hvordan jeg lå gjorde det fryktelig vondt. Nå er det sånn at jeg ligger stille i fem minutter og vurderer om jeg skal orke å snu meg før jeg kanskje snur meg. Da våkner ofte mannen for da skal dyner og dill bakses med også (har en ekstra dyne og et par ekstra puter i sengen til støtte). Bare klager jeg.. Jaja.. Ikke noen god dag i dag.. Kanskje i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tilbake fra kontroll. Alt så bra ut, men SF målet er høyt, 30 cm :o

Uke: 29+6

BT: 125/80 (høyere enn noengang..)

Hb: 12,8

Urin: Neg

Ødem: 0

Leie: HB

Hjertelyd: 160 (høyere enn før)

Da er neste kontroll ultralyden om tre uker. Den gleder jeg meg til :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i går handleguri :tunge1:

Det var kjempekoselig og et fint avbrekk fra den kjærstetomme leiligheten :wink:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Må jo matche må vite ;)

Dessuten vet jeg om noen som sa: jammen denne må du kjøpe. Blir jo større snart også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SF målet mitt var også stort på kontroll i går. 28 cm og jeg er 27+5 idag. kom 1 cm utenfor det grønne feltet. Tro om det blir en kjempebaby :o Nåja, jordmor mente at det ikke spilte noen rolle hvor stor h*n blir, for til sist er det hodet som teller sa hun. Så vi får tro det blir en kjempe med lite hode :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

SF-målet varierer visst med hvordan babyen ligger også, så det behøver ikke bety noe nei.. Dessuten er ikke hodet festet, så ting endrer seg nok når hodet kommer lenger ned i bekkenet. Uansett har SF-målet vokst 3 cm på to uker.. Er jo litt det da ;) Vokseperiode kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse 50-56

Bodyer

1 stk str 50 lang arm

3 stk str 50-56 kort arm

2 stk str 56 kort arm

7 stk str 56 lang arm

Strømpebukser

4 stk str 50-56 (rosa, rød, 2 hvite)

1 stk brillebukse str 50

Bukser/dresser

1 stk rød og 1 stk beige selebukse str 50

1 stk hvit med bamser str 56

1 stk rosa/grønn bomullsbukse str 56

1 stk hvit/grå bomullsdress str 56

Kjoler

1 stk rosa str 50

1 stk rød str 56

Pysjer

3 stk str 56 (grå/hvit, hvit, rosa m/giraff)

1 stk gul 50-56

Luer

1 stk hvit str 50

1 stk hvit str 50-56

Størrelse 62-68

Bodyer

1 stk str 62 lang arm

1 stk str 62-68 lang arm

Strømpebukser

3 stk str 62-68 (hvit, beige, hvit m/lilla blomster)

Bukser/dresser

1 stk rød bomullsbukse str 62

1 stk hvit fleece sparkedress uten bein str 62

1 stk beige cordbukse str 62

1 stk rød cordbukse str 62

1 stk sparkebukse hvit/beige str 62

1 stk hvit bomullsdress med hettejakke str 62

1 stk sparkebukse hvit m/rosa detaljer str 62

Kjoler

2 stk olakjole str 62

1 stk beige cordskjørt str 62

Pysjer

1 stk hvit str 62

Genser

1 stk rød Ole Brumm str 62

1 stk rød Disney hettejakke str 62

1 stk hvit m/lilla pus str 68

1 stk hvit strikkegenser m/rosa detaljer str 68

1 stk rosa str 68

Luer

1 stk rosa/hvit str 60

1 stk hvit m/blonde str 60

Sokker

14 par sokker

2 par "tøfler"

Størrelse 74

Bodyer

2 stk lang arm

Annet

Tepper

1 rosa og 1 beige helseteppe

2 babytepper

Sengeklær

2 sengesett 60 cm

2 sengesett 80 cm

2 dyner 60 cm

1 tisselaken

Vogge

Reiseseng

Badeutstyr

Badebalje

Badestol

1 gult håndkle og 1 hvitt håndkle med hette

16 vaskekluter

Kommode + stellematte

Bilstol

Ammepute

4 smokker

3 smekker

3 store flanell gulpekluter

Vogn er bestilt og lovet levert i uke 34

Svigermor strikker hentesett og en rosa strikkejakke og og en venn av familien strikker kjole med jakke til. Mamma skal sy vognteppe og et teppe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut til at lillejenta di kommer til å mangle noe nei :-D Når jeg sitter og ser på haugen med babyklær og alt utstyret vi har lengter jeg sånn etter en liten krabat å putte inn i de klærne :-)

*smøre med mer tålmodighetskrem*

Sikkert litt mer moro for deg å handle når du kan kjøpe med farge på, men det er mye fint i nøytralt også heldigvis :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Må jo matche må vite ;)

Dessuten vet jeg om noen som sa: jammen denne må du kjøpe. Blir jo større snart også  :tunge1:

:plystre: Nei... det har jeg ikke sett... :plystre:

Blir koselig i morgen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 + 0 :hoppe:

Tror ikke Milla Sofie skal fryse ihvertfall, Monja :) Mangler litt småting enda, men jeg har nå god tid. I dag har jeg sydd tre lakner. Veslefrøkna skal jo sove i vogge i starten og den er det ikke standard mål på. Etter laknene begynte jeg å sy sengeranden. Tror den blir ganske skjønn.. Forskjellige grønnfarger og giraffer og løver på stoffet :D

I morgen skal jeg være med Magnhild og prøve brudekjoler :) På kvelden kommer Bizzy på middag. Lurer på hva jeg skal lage.. Jaja. Koselig blir det uansett :)

I dag har jeg gått til butikken og møtt mannen der. Etterpå lagde vi en nydelig biffgryte med ris til. Veldig enkelt og greit. Nå har vi kost oss med jordbær :sikle: og litt chips. Skikkelig fredag dette her :D Eneste dumme er at det er tomt for jordbær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært på skikkelig handling ja :sjarmor:

Så gøy da..ja det begynner og nærme seg skikkelig nå

du er jammen hedig.

Hørtes deilig ut med jordbær nam,nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...