Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

:frustrert: Da kunne de ha sagt ifra før, synes jeg!

...om at du ikke må finne på å få bekkenløsning om sommeren! :roll:

Eller legen kunne henvist meg tidligere.. Har jo slitt med bekkenet siden februar :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes godt legen din kunne henvist deg tidligere....Det er jo så typisk nå når det er ferietid :roll: Har ikke lest hele boka di jeg, men hvordan arter disse bekkenplagene seg? Kanskje vi har noe mer enn magen til felles? Skal til legen neste tirsdag, men tviler på at han kommer til å gjøre noe med det. Jeg er jo fortsatt gangbar, og da sa jordmor at det som regel får humpe og gå som det går :-?

Endelig har jeg lest om flere som tenker på å ikke amme. Jeg vet ikke hvorfor egentlig, men jeg har bare ikke lyst til å amme. Nå liker ikke jeg å se på at folk ammer i andres nærvær heller da - som f.eks på cafe, og jeg bremser veldig med tanke på å amme selv. Men som du har jeg ikke bestemt meg 100%. Kanskje amme på natten (enkelt) og pumpe og gi flaske på dagen?? Kan jo hende dette endrer seg etterhvert, men nå føles det ille å tenke på å amme. Så du er ikke alene, meta :wink:

Så flott at dere velger et navn ikke så mange har. Nå vet ikke vi hva slags kjønn som skjuler seg inni magen enda, men vi vil gjerne ha spesielle navn vi også. Kjedelig når hele barnehagen heter det samme. Så det er bare å legge hodene i bløt. Blir det jente skal hun hete Lea Louise, og den kombinasjonen er heller uvanlig, men blir det gutt aner vi ikke.....Heldigvis har vi litt tid å tenke på enda :ler:

Håper du får en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt kjekt at det ikke er så mange som heter det samme jeg  :D

Helt enig! :tommelsmil:

Jeg likte Emma jeg...men så ble babyen i Friends hetende det, og dermed tok det helt av! :o

Det vanlige er at navnet på toppen av lista er 1,5%, men Emma var visst på 3%...

Milla Sofie og Lea Louise er kjempefine begge to! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

I dag har jeg sovet hele dagen...

Er litt sliten nå ja.

Tar på å være i jobb ja... :Nikke:

Ha en fin dag i morgen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk idag (hos svigers). Kjempekoselig å få møte mannen din også. Bare lest om han og hørt om han. Artig fyr 8) Flott at dere hjalp oss litt med kakene, og tuuusen takk for gaven. Den blir nok småen kjempetakknemlig for når det begynner å klø i tennene.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din lille venn får et vakkert navn!! :hjerter2: jeg liker så godt navn som klinger, og det gjør jo Milla Sofie!

Håper du er bedre av forkjølelsen, er slitsomt og være både gravid og det, og i tillegg har du jo bekken- plager... :trøste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenløsningen før min del, Monja, arter seg sånn at jeg har vondt i festene i korsryggen og nedover. I tillegg gjør det veldig vondt i høyre hofte og nedover i beinet.

Jeg likte også godt Emma, Lillen, men nå er det utbrukt. Liker forresten veldig godt ditt navn også jeg :D

Håper du snart kommer inn i jobbingen og at det ikke er like tungt hele tiden, Magnhild :kyss:

Det var veldig koselig at dere ba oss bort, Ionaa :) Gode kaker og trivelig selskap :klem:

Tusen takk, Kipa :bukke: Veldig koselig når andre liker navnevalget vårt :klem:

Det ble ikke så mye mer av den forkjølelsen.. Ble bare litt snufsing, nysing og småtett nese. Forhåpentligvis blir det ikke noe værre.

I dag har jeg vært på bytur med svigermor. Hun er lærer og har sommerferie og kom hit for å besøke meg. Vi var i Galleri Nygaten og tittet på kunst, i noen skobutikker og babybutikker. Jeg fikk nye sko. Rosa semskede type "ballerinasko". Kjempesøte :) Milla Sofie fikk et håndkle med giraff på :) Svigermor ville gjerne kjøpe kjøredress, men det var ikke så mye sånt å oppdrive, så vi får vente til høsten. Vi kjøpte litt klær til mannen også. Spiste deilig lunsj på Holbergsstuene, drakk kaffe på Portofino og spiste sjokolade fra sjokoladebutikken på Galleriet til. Kjempekoselig bytur :D

Byturen brukte opp bekkenet mitt, så nå sitter jeg i sofaen. Mannen er på tomten. Jeg skal bare slappe av og lese litt i boken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sladret om navnet mitt... :roll:

Kan det være Magnhild ? :flekke:

Og by the way; jeg elsker mamma for at hun ga meg det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sladret om navnet mitt... :roll:

Kan det være Magnhild ? :flekke:

Og by the way; jeg elsker mamma for at hun ga meg det :wink:

For nå blei ikke jeg grenseløst nysgjerrig altså.....neeeeida

jeg vil også vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg kan ikke huske at jeg har sagt det altså... :roll:

Og jeg må si det er fint jeg også, selv om vi har diskutert den ene bokstaven som jeg mener er feil ;)

Og Ionaa; ÆDDA BÆDDA!!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. I dag kom jo skattepengene også.. Vi fikk igjen 22500 til sammen :danse: Så i dag har jeg kjøpt meg nye grytekluter :hoppe: Sånne stilige laget av silikon fra Eva Solo. Sånne har jeg ønsket meg LENGE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, mye igjen på skatten :o

(Bittelitt misunnelig bare :wink: )

Mye fint til Milla Sofie da, kan jeg tenke meg.

Gratulerer med nye grytekluter! :rosasmil:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting til Milla nei :(

Alle skattepengene våre går rett i huset.. Blant annet i tilknytningsavgift til vann og kloakk.. Penger rett i dass.. Bokstavelig talt.. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le da jeg så at du hadde kjøpt grytekluter når du fikk mange tusen på konto... Så lykkelig! :ler2:

Har ikke tenkt over at navnet på dagboken din kanskje var upassende før du skiftet det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hvordan jeg skulle skifte navn på dagboken før nå nemlig :oops:

Men det var FINE grytekluter altså :ler: Kanskje vi kunne unne oss noe kjekt også.. Hmmm.. Klær eller middag ute.. Nei, gidder ikke egentlig kjøpe klær nå.. Vokser jo, så det er rimelig begrenset tid til å bruke klærne og fryktelig begrenset utvalg i butikkene :roll:

Men i dag er det jo fint vær.. Håper det holder seg til kvelden. Har lyst til å grille jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o SÅ mye penger fikk ikke jeg... :o

Og jeg får også hus...

Ikke SÅ nytt da...

Og ikke SÅ stort...

Men sikkert like moro!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...