murmeldyret Skrevet 25. mai 2004 #961 Del Skrevet 25. mai 2004 Så fint at du har hatt det koselig i helga! :-D Også så mye du har kjøpt til Bim. Tipper det var gøy ja Nattklem fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. mai 2004 #962 Del Skrevet 25. mai 2004 Tusen hjertelig for omtanken i dagboken min. Setter veldig stor pris på det. Nå er det tirsdag og min tv-kveld... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #963 Del Skrevet 26. mai 2004 Det ble visst litt til Bim ja, Murmel.. Er nesten klare vi nå. Mangler bare en bitteliten detalj.. Babyen :oops: Skulle bare mangle, Mayamor Og godt var det at vi var tidlig ute med barnevognsbestilling. Fikk nemlig beskjed at vi ikke får den før i midten av august :o Det er jo ikke noe problem, men om vi hadde ventet til litt utpå sommeren som vi hadde tenkt hadde vi faktisk ikke fått riktig vogn!! Er akkurat som med bryllup dette her.. Alt må bestilles så voldsomt lenge før. Lagde middag til en venninne i går som hadde bursdag i helgen. Koselig med besøk Skulle lage kake også, men det var jo ikke mulig. Hadde jo INGENTING av det jeg skulle ha i butikken.. Så da ble det Toro pannekaker med is og jordbær til dessert. Greit nok det :D Var ute på tomten og tittet i går. Det var sprengt endel nå. Det er gøy å se at det skjer litt Nå er forresten kommoden til Bim ferdig og klærne er nyvasket og tørre og klare til å legges pent sammen. Verdens skjønneste klesvask Godt å få litt orden i sakene istedenfor å oppbevare alt i poser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mai 2004 #964 Del Skrevet 26. mai 2004 Stor klem og takker for all støtte jeg får både her og ellers! Du er god å ha altså Emil hilser også å takker for god bedringshilsener! Stor klem til Fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #965 Del Skrevet 26. mai 2004 til deg også, Bizzy-vennen Inspirert av Monja til å lage "beholdningsliste" Bodyer 1 stk str 50 lang arm 3 stk str 50-56 kort arm 2 stk str 56 kort arm 7 stk str 56 lang arm 1 stk str 62 lang arm Strømpebukser 3 stk str 50-56 2 stk str 62-68 Bukser 1 stk rød og 1 stk beige selebukse str 50 1 stk hvit med bamser og 1 stk rosa/grønn bomullsbukse str 56 1 stk rød bomullsbukse str 62 1 stk hvit fleece sparkedress uten bein str 62 1 stk beige cordbukse str 62 1 stk rød cordbukse str 62 1 stk sparkebukse hvit/beige str 62 1 stk hvit bomullsdress med hettejakke str 62 1 stk hvit/grå bomullsdress str 56 Kjoler 1 stk rosa str 50 1 stk rød str 56 2 stk olakjole str 62 Pysjer 2 stk str 56 1 stk str 62 Luer 1 stk hvit str 50 1 stk hvit str 50-56 1 stk rosa/hvit str 60 1 stk hvit m/blonde str 60 1 stk rød Disney hettejakke str 62 1 stk brillebukse str 50 12 par sokker (mammaen har visst litt dilla på sokker til både små og store :oops: ) 2 par "tøfler" Tepper 1 rosa og 1 beige helseteppe 2 babytepper Sengeklær 2 sengesett 60 cm 2 sengesett 80 cm 2 dyner 60 cm 1 tisselaken Vogge (som mannen min maler akkurat nå) Badeutstyr Badebalje Badestol 1 gult håndkle 12 vaskekluter Kommode + stellematte Bilstol Ammepute 4 smokker 3 smekker 3 store flanell gulpekluter Vogn er bestilt og lovet levert i uke 34 Må understreke at vi har fått det aller meste av mamma og pappa. Mamma syns nemlig at barnebarn er stas og kjøper masse ting til oss. Svigermor og en venn av familien strikker hentesett og kjole med jakke til. Mamma skal sy vognteppe og et teppe til. Så da var det bare den babyen igjen da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. mai 2004 #966 Del Skrevet 26. mai 2004 :o Det var mer klær enn Erik hadde noensinne... :o nesten i alle fall... Tror ikke det er noe igjen å kjøpe som barselgave... Jeg får vel kjøpe en liten kosebil til henne som til Konrad?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 27. mai 2004 #967 Del Skrevet 27. mai 2004 oioioi!! Imponert, Meta! Så flink du er som har ordna så mye - eller så flink mammaen din er. Tipper min mor tar av litt etterhvert også. Men det er jo stas da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #968 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror ikke det er noe igjen å kjøpe som barselgave... Jeg får vel kjøpe en liten kosebil til henne som til Konrad?? Kosebiler er veldig kjekt å ha Ellers mangler jeg nok litt pysjer Takk for det Hanni Egentlig er jeg nesten litt flau over listen min.. Syns den var fryktelig lang :oops: Må jo kjøpe noen småting innimellom selv også, så siden mamma har kjøpt inn full garderobe blir det jo litt.. Tror mamma føler seg fryktelig langt unna om dagen.. Dessuten tror jeg at hun prøver å kompensere litt fordi hun og pappa er fosterforeldre til min nevø. Tror kanskje det er sånn at hun prøver å fortelle at hun gleder seg masse over Bim i magen min. Men det vet jeg jo.. Hun kjente spark i helgen og da begynte hun å gråte. Snille mammaen min I dag skal vi på omvisning på KK. Jeg er fryktelig spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #969 Del Skrevet 27. mai 2004 Omvisningen gikk bra Så nå er jeg helt overbevist om at DERSOM alt går bra og det er plass, vil jeg gjerne føde en helt naturlig fødsel på storken. Det er litt skummelt, men jeg har ihvertfall lyst til å føde helt naturlig uten epidural Ellers var hele greia en koselig opplevelse. Mannen min holdt meg i hånden og gnidde meg i ryggen når bekkenet ble for ille. Fant stol til meg og passet på. Følte så veldig at dette er vi sammen om og så følte jeg meg trygg og passet på. God følelse ihvertfall.. Snille mannen min I tillegg kjente jeg masse spark fra veslefrøkna akkurat når vi var der. Hele familien samlet til omvisning liksom.. Godt var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mai 2004 #970 Del Skrevet 27. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #971 Del Skrevet 28. mai 2004 25+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. mai 2004 #972 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg blir like glad hver gang jeg leser i dagboka di! Full av minner over da jeg var gravid Og glad for at det går så bra med deg Skikkelig overimponert over alt du har kjøpt og ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2004 #973 Del Skrevet 28. mai 2004 Laaaangt over halvveis jo God helg schnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. mai 2004 #974 Del Skrevet 29. mai 2004 Imponerende liste du har du også, meta! Og selv om vi bare mangler babyene nå får vi håpe de holder seg der inne noen uker til Du er vel sånn omtrent 2 uker før meg du? Ser du er inne i din 26. uke mens jeg gikk inn i min 24. uke idag. Koselig å lese at alt er i orden og at Bim er livlig. Det er herlig å kjenne den lille sparke, men idag har det ikke vært så mye som tidligere dager. Tror h*n slet seg ut i går kveld jeg Må nok holde hviledag idag Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #975 Del Skrevet 29. mai 2004 Godt å høre, Murmel Håper jeg kan lese glade gravidetanker i din bok snart også Ja nå er det jo evigheter siden jeg var halvveis, Bizzy Tiden går og magen vokser Er et par uker foran deg ja, Monja. Helgen så langt har vært veldig bra I går kveld fikk jeg ikke sove. Bim hadde nemlig gymtime i magen min. Helt merkelig å se.. Hele magen bølget seg fram og tilbake Fryktelig vondt bekken i dag, så lite "netting". Nå lager jeg fylt paprika og ris til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #976 Del Skrevet 30. mai 2004 TROR mannen og jeg muligens er enige om navn nå.. Milla Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. mai 2004 #977 Del Skrevet 30. mai 2004 Det var et fint og uvanlig navn! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #978 Del Skrevet 30. mai 2004 Takk for det, Murmel Nytt magebilde 25+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. mai 2004 #979 Del Skrevet 30. mai 2004 Wow! Den magen vil jeg og ha! :hjerter2: Vakrere og vakrere... Og navnet; Nydelig! Tror vi har lik smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. mai 2004 #980 Del Skrevet 30. mai 2004 så søt mage du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå