bizzy Skrevet 14. mai 2004 #941 Del Skrevet 14. mai 2004 Heisann! Innom for å ønske dere en god helg og en fortreffelig 17.Mai :klem2: Håper arbeidsturen ble bedre enn forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. mai 2004 #942 Del Skrevet 15. mai 2004 Håper du har en fin helg, Meta, og at du får en solfylt 17. mai... Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mai 2004 #943 Del Skrevet 15. mai 2004 Håper du har en fin helg, og ønsker dere en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2004 #944 Del Skrevet 15. mai 2004 GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mai 2004 #945 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg ønsk Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #946 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #947 Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for hilsner :bukke: Er bare veldig kjapt innom.. Ny avatar tatt for tre dager siden. Jeg er 23+1 på bildet. I dag er jeg faktisk 23+4! Syns tiden går fort jeg Ikke lenge til jeg får se veslefrøkna egentlig Overlevde jobbtur. Ble greit nok egentlig.. Malingen gikk veldig bra. Fikk malt de aller fleste vinduene utvendig (noen var allerede brukt i produksjon) og de fleste av disse også innvendig. Det er godt å ha gjort Reunion på lørdag ble veldig bra Utrolig gøy å treffe folk igjen. Det var egentlig ikke så mange som kom, men den "vanlige gjengen" var der, så det ble så kjekt så Dåpen til vesle niese gikk helt supert! Frøkna sov under hele dåpen. Det ble døpt ti andre barn og de var solidariske i skrikingen, mens "vår" tulle bare sov Jeg tok av luen og mannen tente lys. Så nå er vi faddere Etter dåpen var det middag, dessert og kaker og så reiste vi hjem og hentet katten før vi reiste til svigers på Stord. Feiret 17. mai der. Spiste rømmegrøt og spekemat hos naboene (mannen min har vokst opp med ferier og alt med disse naboene, så vi kjenner de veldig godt) og koste oss. Det ble en fryktelig slitsom uke, så jeg kjenner at jeg er sliten fortsatt, men i kveld skal jeg bare kose med mannen. Spise kyllingfilet til middag og bare slappe av EEEEElsker kyllingfilet Etter jobb skal jeg treffe Magnhild og Erik. Det gleder jeg meg masse til Nå må jeg vel jobbe litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #948 Del Skrevet 18. mai 2004 Fra BarniMagen: UKE 24: Hvis barnet skulle bli født nå, har det sjanser for å overleve Babyen er nå ca 30cm lang og veier ca 650g. Cellene i hjernen modnes og det har negler på fingre og tær. Øynene kan se litt utstående ut fordi fettlaget i ansiktet er ikke bygget opp ennå. Hele babyen er fortsatt skrukkete og tynn fordi fettlagene nå skal bygges opp. Man kan se blodårene ganske godt under den tynne huden. Nå kan du kjenner livmoren et par centimeter over navlen når du ligger på ryggen. Her går også cirka grensen for om barnet ditt kan overleve en fødsel eller ikke. Det vil si at hvis barnet ditt blir født nå vil man sette alle mulige ressurser inn for at det skal overleve. Til nå i graviditeten har du hatt litt lavere blodtrykk enn ellers, men det kommer til å stige litt mer mot fødselen. Dette er jo en av tingene som sjekkes på hver kontroll for å være sikker på at det ikke blir for høyt, for det er heller ikke bra og kan være et symptom på svangerskapsforgiftning. Det var en god overskrift :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. mai 2004 #949 Del Skrevet 18. mai 2004 Tiden går jammen fort ja! Og magen din er like flott :rosasmil: Tusen takk for alle de koselige hilsningene i dagboka mi! Klem fra murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. mai 2004 #950 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja. Visse milepæler er deilige å passere. Men vesle frøkena må pent vente litt til med å hilse på mammaen og pappaen sin syns jeg. Utrolig hvor fort tiden går...er himla lenge siden sist nå, tror nok ikke jeg kjenner igjen magen din. Kose deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 19. mai 2004 #951 Del Skrevet 19. mai 2004 En liten hilsen fra La Flaca som følger med deg i smug. du ser flott ut på bildet - kjempefin mage! :-) (Jeg er kommet omtrent like langt som deg, 24+1 i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #952 Del Skrevet 19. mai 2004 Tusen takk, Murmel :bukke: Koselig å høre Det syns jeg også, Ionaa Trives godt som gravid jeg, så det er bare for frøkna å ligge inni der en god stund til Vi får nok treffes snart igjen. Magen min har vokst og det har garantert Konrad også Koselig med hilsen, La Flaca Ja.. I går traff jeg Magnhild og Erik. Spiste lunsj og kikket på babytøy. Jeg skal treffe en venninne som nettopp har fått barn i helgen, så da måtte jeg jo kjøpe noe koselig Magnhild syns visst jeg var litt sær, men det ble VELDIG bra til slutt Beige bukse med litt rødt på og rød strikkejakke. Har lyst på det samme til Bim jeg I dag har jeg vært på kontroll. Alt står bra til med mor og barn :D Traff en venninne på kvelden i dag. Spiste kake på Friday's Veldig koselig ihvertfall.. I morgen tidlig tar vi turen over fjellet til foreldrene mine, så jeg blir vekke noen dager nå.. Gleder meg til å hilse på vesle nevøen og de andre igjen Nå skal jeg pakke og så sove Er så sliten og trøtt om dagen at jeg har mest lyst til å sove et par dager.. Jaja.. Neste helg kanskje Dette er faktisk min uke nummer tre der jeg har planer hver eneste dag!! Burde kanskje ta det litt rolig innimellom.. Nei.. Nå gir jeg meg for nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. mai 2004 #953 Del Skrevet 19. mai 2004 Ønsker deg god tur til foreldrene dine! Håper du får slappet av og kost deg mye :-D fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mai 2004 #954 Del Skrevet 20. mai 2004 Ville bare innom med en liten klem og si: Hooney... I`m back.. Oppdaterer meg sakte men sikkert... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. mai 2004 #955 Del Skrevet 23. mai 2004 Heisann vennen!! Hvor er du?? Jeg så den røde kjolen på Cleopatra i dag! Bare så lekker da... Må jo inn og prøve den. Har ellers funnet en annen på nett som jeg er kjempeforelsket i da... Her kan du se den... Håper alt står bra til. Lenge siden jeg har hørt fra deg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. mai 2004 #956 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja.. I går traff jeg Magnhild og Erik. Spiste lunsj og kikket på babytøy. Jeg skal treffe en venninne som nettopp har fått barn i helgen, så da måtte jeg jo kjøpe noe koselig Magnhild syns visst jeg var litt sær, men det ble VELDIG bra til slutt Beige bukse med litt rødt på og rød strikkejakke. Har lyst på det samme til Bim jeg Jeg synes ikke du er sær, men bare litt egen. Jeg fant jo såååå mye fint til babyen, men du SKULLE ha DEN buksen som vi ikke fant NOE som passet til... Din stabukk!!! Jeg synes fortsatt at den kjolen med mammelukker var dritsøt jeg da... Bim få sånn!!! :nikke:Men det var veldig kos å treffe deg da. Og jeg kjøpte kylling på vei hjem og jeg rakk å hente mannen når jeg skulle... Også har jeg drlmt meg vekk i den røde kjolen ja... *sukk* :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 23. mai 2004 #957 Del Skrevet 23. mai 2004 ... er bare kjapt innom foer å sjekke at alt er i orden med deg og Bim, og for å opplyse om at jeg er tilbake på nett igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #958 Del Skrevet 24. mai 2004 Tusen takk, Murmel Har kost meg jeg :D Det var på tide, Mayamor Snart skal jeg stikke innom boken din og se hvordan du har det Jeg er tilbake nå, Magnhild Lever i beste velgående. Er litt forkjølet og trøtt, men ellers har jeg det bra Er HELT enig i at den kjolen med mammalukker var kjempefin jeg.. Synd at Bim blir født på feil tid av året bare Så flott at du endelig er tilbake, Salamandra Gleder meg til å følge deg de siste ukene før Sebastian melder sin ankomst :D Jammen ikke lenge igjen nå. Spennende Hadde en fin helg hjemme på Østlandet. Kjøpte faktisk både vogn og kommode til Bim.. Litt tidlig, men vognen var på tilbud, så i forhold til å kjøpe den her i Bergen sparte vi 1150 kr! Da måtte vi bare bestemme oss i en fei. Kommoden var det også tilbud på Det er litt lenge igjen egentlig til sånne innkjøp, men det blir godt å organisere klær ol. Nå ligger det overalt.. Fikk litt angst for at det skulle gå galt nå siden vi har kjøpt inn så masse, men egentlig er jeg ikke overtroisk, så vi får krysse fingrene for at det fortsatt går bra Fikk forresten med oss vuggen som Bim skal sove i mens vi bor i leiligheten vi bor i nå også. Mannen slipte den ned, så nå er det bare å ta siste pussingen og kjøpe maling og male, så er det også klart.. Det var kjempegøy å se vesle nevøen igjen. Han vokser som bare det. Har blitt så veslevoksen. Hadde han med meg til en venninne som har fått barn nettopp og har en datter fra før på nevøens alder på fredag, sa han: dere må huske kamera. Rart at han tenker på sånne ting Hadde med en bok og en leke (traktor tom), så det var jo populært med besøk av tante og onkel ja Måtte lese boken i tur begge to. Ellers bowlet vi med foreldrene mine og spiste mer kaker enn jeg pleier å gjøre på et par måneder tilsammen. Mamma hadde bakt, mormor hadde bakt, venninnen hadde styrt litt.. Kjekt å være hjemme gitt Hun var jo så skjønn vesle babyen til venninnen min Mammaen ble veldig glad for buksen og jakken Jobbe litt nå.. Straks tilbake tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #959 Del Skrevet 24. mai 2004 Enda en uke er gått.. Fra BarniMagen: UKE 25: Babyen har begynt å etablere sitt eget søvnmønster Babyen er nå ca 31cm lang og veier rundt 750 gram. Det du kanskje vil kunne begynne å merke er at babyen har noen perioder hvor den er roligere enn andre, det er fordi den sover. Ofte er det mer aktivitet når du skal slappe av selv. Dette er en kombinasjon av at du ikke merker babyens bevegelser så godt når du er i aktivitet selv og at babyen faktisk dysses i søvn av dine bevegelser fordi du fungerer som vuggen dens. Derfor våkner nurket når du legger deg. Man vet at anleggene for allergi også arves, men babyen behøver ikke å få de samme allergiene som du har. Man mener at amming i minst ett år etter fødselen utsetter allergiutbrudd hos babyen din. Før trodde man at det hindret allergi. Uansett er det jo en fordel å få utbruddet så sent som mulig, det blir enklere å takle jo eldre barnet ditt er. At du er oppe og tisser om natten, er kroppens måte å venne seg til nattevåk. De aller fleste babyer skal ha mat 1-3 ganger hver natt og det er slitsomt, men en vanesak. Noen blir selvfølgelig begavet med gullunger som sover hele natten allerede etter noen få uker, men det er definitivt unntakene! Er du plaget med såre føtter kan skiftende varme og kalde fotbad hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. mai 2004 #960 Del Skrevet 24. mai 2004 JIPPI!!!!! Meta er tilbake meta er tilbake meta er tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå