murmeldyret Skrevet 8. mai 2004 #921 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er så godt med vår/sommer! Ikke helt fornøyd med at jeg har arbeidshelg! Ønsker deg ei fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mai 2004 #922 Del Skrevet 8. mai 2004 Bare innom med en liten lørdags-klem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2004 #923 Del Skrevet 9. mai 2004 Svangerskapet mitt bare flyr avsted synes jeg. Tenk at jeg er 20+1 allerede - og det er jo ikke lenge siden det var bare 6+0 :o Men det er herlig å telle nedover istedet for oppover ja Høres deilig ut med nytt hus. Selv om det er kostbart kan jo trøsten være at det tross alt er en investering til seg selv, som dere skal ha glede av i mange år framover. Lykke til med videre bygging. Og ikke minst: GRATULERER med 1 års bryllupsdag!!! Høres ut som om dere hadde en kjempeflott dag. Gleder meg til det blir min tur med bryllupsdag. Lurer på hvor god formen er da, bare en mnd før fødselen :-) Fortsatt god helg, meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #924 Del Skrevet 9. mai 2004 Takk for hilsen, Murmel, Pondusa og Monja :bukke: I går feiret vi 40 årsdagen till tanten til mannen. Rolig familielunsj Vesle niese har begynt å smile og le Den eneste som klarte å lokke fram latteren var mannen min. Kjempestolt jeg Før lunsj det rakk vi å kjøpe presang til dåpen til vesle niese som er neste søndag. Vi skal være faddere.. Kjøpte et armbånd med annenhvert hjerte i hvitt og rosa og kjede med hvitt hjerte til. Mammaen til veslefrøkna er ganske mimrete av seg, så jeg tror det passer bra. Jeg husker nemlig de smykkene fra jeg selv var liten Etter lunsj var det hjem for å rydde før svigers kom på grillmat. Grillet marinert sopp og svinebiff og noen pølser. Det var så deilig.. Fetaost i salaten og litt god ris til.. Nam nam Ble litt usikker på om fetaost er en ting jeg egentlig skal holde meg unna nå?? Hmmm :klø: Etter middag dro vi en tur ut på tomten for at de skulle få se hva som er gjort.. Det er gjort enda mer siden sist vi var der. Syns det er skikkelig gøy å se Bim var skikkelig rolig i går.. Kan ikke huske å ha kjent noe i det hele tatt I dag har hun også vært rolig, men hun pleier ikke å være så aktiv om morgenene.. Liker ikke å ikke kjenne noe ihvertfall, men som mannen påpekte så var gårsdagen travel, så det kan vel være at jeg kjente noe uten at jeg oppfattet det skikkelig.. Satser på det :-? I dag er det nok en dag med fint vær her. Lurer på om vi burde vært på tomten i dag.. Har endel ved der borte som vi ikke har lyst til å kvitte oss med, så da bør vi legge det et sted de ikke sprenger tenker jeg.. I kveld blir det grilling på oss igjen. Det er så deilig med sommer Kjøpte oss en flott gassgrill etter bryllupet i fjor sommer. Den var virkelig verdt hver eneste krone Meta 22+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #925 Del Skrevet 9. mai 2004 Egentlig litt effektiv dag i dag.. Vasket to maskiner med klær som nesten er tørre etter å ha hengt ute i det fine været :rosasmil: Så gikk vi tur og kjøpte is. Spiste grillmat og så vasket vi bilen. Har en god dag i dag sånn bekkenmessig, så da får vi se hva dagens strabaser førte til etterhvert.. Litt stiv i bekken/ryggen nå, men pytt Nå skal jeg se søndagsfilmen og spise vafler. Høres egentlig ut som jeg har spist i hele dag :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. mai 2004 #926 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei Meta! :D Høres ut som du har hatt ei fin helg! Er det noen spesiell grunn til at du vet så mye om HELLP-syndrom? Eller fant du bare frem litt stoff om det på nettet? Nå er det en stund siden jeg har søkt etter litteratur. Det har sikkert kommet mer nå. Rett etter fødselen, da jeg satt der som et spørsmålstegn og ingen egentlig kunne si så mye, så var det forbausende lite jeg klarte finne om emnet. Men det var jo nok til at jeg forsto. Ønsker deg ei fin uke! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mai 2004 #927 Del Skrevet 9. mai 2004 Nå skal jeg se søndagsfilmen og spise vafler. Høres egentlig ut som jeg har spist i hele dag :oops: Jepp, sånn er det å være gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mai 2004 #928 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg er ikke syk, jeg er ikke syk, jeg er ikke syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #929 Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for det Murmel Det er jo så nydelig vær, så da blir uken bra Vet ikke så veldig masse om HELLP jeg. Vet litt bare og så søkte jeg litt på nettet. Fint at jeg har en "unnskyldning" da, Pondusa :oops: Merker at jeg oftere er sulten nå enn tidligere.. Har nok langt på meg mer enn den ene kiloen på neste kontroll tenker jeg.. Da er det altså klart.. Magnhild er IKKE syk. Bare forkjølet og feberhet.. Så det så Men hun synger ihvertfall i et kor som er VELDIG flinke til å synge :enig_animasjon: Mannen og jeg var altså på konserten til koret i går. Der var mannen til magnhild og lilleknerten også. Jeg fikk holde Merket hele gutten skvatt til hver gang det var klapping. Likte ikke det så godt. Det han derimot likte var å dra i brillene og håret mitt. Gikk så fint så. Ingen hyling fra noen parter Merker godt at jeg IKKE skulle vært med og vasket bil på søndag. Vondt i bekkenet ja Jaja.. Da vet jeg det til neste gang.. Ja forresten.. På konserten i går fikk jeg plutselig noen spark fra frøkna på steder jeg aldri har merket spark før. Tydelig at hun snudde på seg og koste seg Været er jo nydelig her om dagen Grillet lørdag, søndag og mandag. Middagen i dag? Joda grilling igjen I morgen får vi besøk av et vennepar og skal grille dag også. Glad i gassgrillen vår vi I kveld skal Bizzy og jeg gå tur ute på tomten. Det er så fint og idyllisk der ute.. Ikke det at tomten er så fin akkurat nå, men det blir den når de er ferdige med å grave og sprenge og sånt Nå jobbe litt og så hjem og ut i solen med boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #930 Del Skrevet 11. mai 2004 Glemte jo helt.. I går var det et par kollegaer som mente magen min har blitt så stor. Den har vokst ganske mye siste uken tror jeg, men ikke noe sånn ekstremt. Syns ikke det er så veldig kjekt å få sånne tilbakemeldinger egentlig.. Bryr meg ikke sånn ekstremt da, men en kollega skrøt av at hans sambo (skal ha i slutten av juli) har gått NED i vekt!! Tidligere la han jo ut om hvor mye hun veier nå (64 kilo og 150-something høy) og at hun ikke fikk lov til å legge på seg mer en 6-7 kilo, så jeg må innrømme at hans kommentarer preller av. Må jo være rimelig idiot for å komme med noe sånt!! :evil: Kanskje ikke så rart at hans sambo fylte 21 år i helgen.. Neppe mulig å forme noen eldre sånn.. Han er 34 år og de har at barn på snart to år fra før.. Nei.. Nok om det.. Men i dag.. Da fikk jeg skryt fra en kollega (mann) som syns magen min var blitt så koselig. Han syns ikke magen min var så stor til at jeg er fem måneder på vei. For hvis vi skal regne sånn helt etter antall måneder igjen, så er jeg faktisk ganske nøyaktig fem måneder på vei Meta 22+4 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. mai 2004 #931 Del Skrevet 11. mai 2004 Håper du klarer å glede deg over magestørrelsen din, tenk det er barnet deres som bor der inne! Hva andre kolleger måtte mene og si får stå for deres egen regning. "Jeg er glad i magen min jeg", har jeg svart i det siste når noen har kommentert den. Fem måneder, Meta - det er mye det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. mai 2004 #932 Del Skrevet 11. mai 2004 Heisann min gode fe Du vet hva jeg syns om en del av komentarene du har fått på jobben!! :-x Gleder meg til etterpå jeg Sees snart! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mai 2004 #933 Del Skrevet 11. mai 2004 meta sin mage er kjempefin!!!!!! Sååå koselig å se dere der i går. Cafe og trille i byn i morgen?? Trenger noe annet å tenke på ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. mai 2004 #934 Del Skrevet 11. mai 2004 Nå er det lenge siden jeg har lagt fra meg noe i boka di, Meta! Men jeg leser stadig vekk... Er litt nysgjerrig på om du har merket noe "pigment-forandring"... Blir men ikke gjerne fortere brun når man er gravid? Hva er det for slags styr med mageutseende/-størrelse da?? Alle gravide mager er vidunderlige :hjerter2: Og det er helt sant! Ta godt vare på Magnhild-mor imorgen, hvis dere sees! Lurt å ha realistiske mål med når huset vil bli ferdig. Man kan sikkert regne med noen forsinkelser... Bare å glede seg til jul! Men først...det lille nurket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #935 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg ER glad i magen min!! For inni der bor nemlig babyen min ja Tusen takk for omtanken Havsulen Fe?? Kan gode feer se ut som hvaler Tusen takk, Magnhild Tror ikke jeg har merket noe til pigmentforandringer, Lillen.. Men det er jo litt vanskelig å si så lenge som jeg klarer å oppholde meg i solen av gangen. To minutter så er jeg lei.. Utålmodig? Moi? :o Magen min er virkelig ikke så fryktelig stor, så det er ikke så masse å styre med. Syns godt at jeg er gravid, men det syns jeg er bare bra Jeg er ganske svai i ryggen, så magen strutter masse :D og jeg gjor ikke noe for å skjule den Har det veldig bra jeg Nå har Bizzy nettopp reist hjem. Var her og spiste grillmat og så dro vi ut på tomten. Vi gikk tur og så satt vi nede ved vannet mens mannen jobbet litt Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #936 Del Skrevet 12. mai 2004 Etter at Bizzy gikk så mannen og jeg en film som jeg lånte på biblioteket. Kjærlighet før første blikk het den. Det ble skikkelig sterkt for meg å se fødsel nå.. Begynte jo å stortute Hormonell jeg?? I dag skal jeg gå tur med en gammel venninne fra hjemplassen min og hennes skjønne sønn. Skulle så gjerne gått tur med Magnhild og Ionaa også Tror vi får besøk av et vennepar etter jobb. Skulle grille.. Men egentlig har jeg ikke lyst.. Er bare så fryktelig sliten akkurat nå... I morgen reiser jeg bort med jobben. Blir borte til fredag kveld. Lørdag skal jeg på reunion med gamle høyskoleklassen min. Søndag er det dåp til vesle niese. Mandag er det 17. mai og den skal feires hos svigers på Stord. Innimellom dette må jeg rekke å bake til dåpen. I går snakket mannen med husbyggerne og de har begynt å bygge huset vårt De snakket litt fram og tilbake og vi skal få lov til å komme til de i helgen og male vinduene før de blir satt inn i huset. Det er jo rett og slett genialt :D Så om noen har gode forbindelser til oven, kunne jeg godt trengt et døgn som varer dobbelt så lenge :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 12. mai 2004 #937 Del Skrevet 12. mai 2004 Det høres ut som det blir å gå i ett for deg fremover. Har desverre ikke så god forbindelse med oven Lykke til med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #938 Del Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk, Murmel :bukke: Grillinga i dag ble avlyst.. Vi brukte ettermiddagen til å kjøpe maling og pensler. Nå har jeg sovet middag og bakt kake til dåpen, mens mannen er på tomten og feller trær. Nå skal jeg pakke til morgendagens tur. Reiser tidlig i morgen, så jeg kommer ikke innom før i helgen en gang.. GOD HELG TIL ALLE SOM LESER Klem Meta og bittelille sprellende Bim 22+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. mai 2004 #939 Del Skrevet 12. mai 2004 Bare en aldri så liten til deg da! Vi har hatt en fin dag, men det hadde sikkert vært koselig om du hadde vært med også. Vi endte selvsagt opp på T.G.I Fridays i dag også... Du får kose deg med mann og bim i kveld. Og ikke slite deg for masse ut i helgen. Husk å ta vare på kroppen også!! Kanskje vi kan trille litt neste uken en gang? (Glemmer at det er sånn 17. mai og sånt noe... Jeg skal uansett gå i tog jeg... ) Men vi MÅ treffes før jeg reiser synes jeg, for jeg skal jo begynne å jobbe når jeg kommer hjem... Men uansett; En god helg til deg!!! Kos deg i dåp på søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2004 #940 Del Skrevet 13. mai 2004 Heisann! Ble stille her på morran når du ikke er ved mailen din Håper du koser deg på seminar til tross for at du ikke hadde lyst til å reise Ser ikke ut som noe rolig helg du har planlagt akkurat! Husk å ta litt vare på deg selv da :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå