Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

På SM skriver vi rapport om formen vår.. Limer inn min "rapport" her jeg..

21+3 i dag :D

Formen er bra!

Bekkenet er vondt.

Halsbrann er pyton, men gaviscon er jo supert! :tommelsmil:

Mye magetrøbbel og det er VONDT :grine:

Men det blir en baby til slutt og det er jeg strålende glad for :hjerter:

I dag spurte mannen hvor jeg hadde gjort av gamle Meta. Jeg er visst aldri sint eller lei meg lenger :ler:

I dag har vi bryllupsdag. Jeg har tenkt til å kjøpe massasjeolje, musserende vin til han og mosell til meg og litt frukt. Strø roseblader på vei til sengen og ja :sjarmor:

Og så skal vi ut og spise.

Klemmer til alle fra Meta i lykkerus :hoppe:

Ps. Tusen takk Juni04 :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Store planer for dagen :sjarmor:

GRATULERER SÅ MASSEMASSE MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG!

:bryllup::bursdag::bryllup:

Håper kaken smaker like godt fremdeles :wink:

Men du.... skulle du ikke ha lagt inn nytt magebilde nå??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bizzy og Lillen :bukke:

Har kjøpt inn ingredienser til å lage ny kake. Maken.. Tror det blir bedre jeg ;)

Skulle lagt ut nytt magebilde, men det er så klundrete å ta bilde av min egen mage. Mannen var på jobb til 0130 i går kveld stakkars! Men kanskje vi får det til i dag :)

Nå har jeg kjøpt samme blomster som det var i brudebuketten, en treskulptur av en mann og en dame, massasjeolje og nå må jeg bake og ordne til litt.. See you!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Capricorn :bukke:

Har hatt en helt perfekt bryllupsdag hittil :hjerter:

Nytt magebilde: 21+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gårdagen!

Tipper det ble kjempekos! :hjerte:

Flott å lese at du på tross av mange plager er så positiv :D

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at bryllupsdagen ble bra!

Må si det hørtes ut som om du hadde en god plan! :blomst:

Kjempefint å gjøre noe ekstra ut av slike dager, synes jeg. For det er nok hverdager! (selv om de er utrolig viktige de også!)

Så fint bilde!

Må oppdatere mitt snart, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for gratulasjoner i boken min Meta.

Åååååå... Den perioden du er inni nå er så fin! Sparking, liten mage og over halvveis. NYT det Meta! Det er den perioden jeg gleder meg aller mest til. :hjerter2:

Gratulerer med bryllupsdagen som var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så fin mage du har, Meta! :D

Og grattis med overstått bryllupsdag! :blomst:

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått bryllupsdag ja!

Vi har to års bryllupsdag i sommer,og vi skal feire den når vi er i England! Gleder meg! :hjerter:

Ha en riktig fin dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Lillen :)

Syns jeg har mye å være glad for jeg, Murmel :klem: Takk for gratulasjon!

Etter noen år sammen kan ting fort bli en vane og da er det kjempeviktig å dille litt med hverandre. Tusen takk, Havsulen :) Syns helt klart du skal oppdatere bildet ditt ja :enig_animasjon:

Tusen takk, Matahari :) Jeg nyter alt jeg kan jeg!! Bim er aktiv og jeg går rundt som en liten tulling og smiler for meg selv hver gang jeg kjenner henne :hjerte: Mannen har ikke kjent liv så masse, men i går kjente han det igjen. Utrolig fornøyd mann ja :Nikke:

Tusen takk, Hulderjenta :blomst:

Åååå.. Jeg vil også til England!! Jaja. Kanskje neste år :) Takk for klem, Lilletrollet :klem:

Hadde en helt super bryllupsdag. En meget privat og koselig feiring for å si det sånn :sjarmor: Spiste kake, var ute og spiste middag, mimret og ja....

I går var Bim veldig aktiv, så i dag er hun mindre aktiv. Kan nesten virke som hun har sovedager innimellom..

Var på byggemøte i går med husleverandøren. HVis alt går etter planen med grunnarbeidet, startet i går, så blir det byggestart 1-15 juni. Da skal vi være inne i nytt hus ca oktober/november. Jeg håper at vi er inne til jul jeg :)

I dag blir det gåtur med Bizzy. Lenge siden sist, så det gleder jeg meg til :D

Meta 21+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forresten byggelånspapirer i dag også.. Grøss..

Totalrammen på husprosjektet er nå på nesten 2,3 millioner. Syns det er mye penger jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk::sjokkert:

Var i et lite øyeblikk glad for at det ikke er jeg som bygger hus..., men det gir seg fort :wink: Har lyst til å bygge hus jeg også :Nikke:

2,3mill. er masse penger, men det blir jo et flott hus også da!!!

Sees senere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i bekken og rygg. Ble knekt hos fysio i går. Har nemlig funnet ut at en ukentlig knekking hjelper ganske godt på bevegeligheten og bekkenet :) Etterpå ble jeg så svimmel at jeg ikke turde å kjøre hjem, så jeg gikk på biblioteket og lånte to bøker om barn og oppdragelse, en film (kjærlighet før første blikk) og en navnebok. Så leste jeg i bilen mens jeg ventet på at mannen skulle bli ferdig på jobb.

I går kveld var vi på Sugar på teateret (cabaret) med et vennepar. Det var kjempekjekt :D Vi kjørte om tomten på vei hjem og nå er garasjen revet og de har gjort MASSE!! Det var så gøy å se :) Gleder meg til mandag. Da skal Bizzy og jeg gå tur ute ved tomten :hoppe:

Nå har mannen kjent bevegelser fra Bim flere dager på rad :hjerter: I går etter at jeg hadde lagt meg sparket hun så hardt at hele hånden min flyttet på seg. Det er bare så utrolig koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter2: Så koselig å lese altså!!

Gleder meg til å gå tur ved tomten deres :Nikke:

Hmm, har visst skrevet meg helt tom på mail i dag jeg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vi kom hjem fra jobb i dag var det 45 (!) varmegrader i solveggen, så da da ble bikinisesongen innviet. Mannen satt bare å klappet på min bare mage :ler:

Det er så deilig med sånt vær. Håper det varer for da blir det grillings i morgen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...