bizzy Skrevet 13. april 2004 #841 Del Skrevet 13. april 2004 :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :kyss: :kyss: :kyss: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. april 2004 Forfatter #842 Del Skrevet 13. april 2004 Skal lese dagboken og svare senere. Takk for hilsner :bukke: :hoppe: Vi skal bli foreldre til en liten jente :hoppe: Og jeg som var så sikker på at det skulle bli en gutt Terminen ble flyttet tre dager til 12.09. Morkaken ligger lavt, så jeg skal inn til ekstra ultralyd i uke 32/33. Nå må jeg prøve å jobbe litt.. Vanskelig det tror jeg.. Er i 12. himmel eller noe sånt akkurat nå Ikke fordi det blir en jente altså.. Men fordi alt var bra og hjertet banket og armer og bein beveget seg og fordi hun drikker fostervann som hun skal og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. april 2004 #843 Del Skrevet 13. april 2004 pst: Hva var det jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. april 2004 #844 Del Skrevet 13. april 2004 Enda en liten jente... Gratulerer så masse med alt var som det skulle... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. april 2004 #845 Del Skrevet 13. april 2004 Jentebølge! Jej! Skulle bare mangle etter alle de guttene som har poppet ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. april 2004 #846 Del Skrevet 13. april 2004 Og jeg som var så sikker på at det var gutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. april 2004 Forfatter #847 Del Skrevet 13. april 2004 ...og så er jeg litt spendt på hvordan filmen var!? Tror kanskje jeg også skal se den. Elsker jo romantisk, forvikling og hukommelsestap! Og Drew er moro! Filmen var faktisk veldig bra Den fikk en firer i et blad vi leste og mannen mente at den nesten vippet opp til fem. Koselig, morsom, underholdende film :-) Jeg gleder meg til å besøke Erik og deg i morgen jeg, Magnhild Men ikke noe stressing nå da Tror ikke fleksibel arbeidstid egner seg helt, Havsulen.. Tror det er lett for å bli mye jobbing da.. Men egntlig kjennes det som om bekkenet holder på å stabilisere seg. Gjør ikke så vondt lenger ihvertfall Ja du hadde rett du, Bizzy Var visst litt dumt av meg å kjøpe blå sokker Tusen takk, Maya Tror fjoråret var gutteår og dette året er jenteår jeg.. Kan jo nesten se sånn ut Ja du var like sikker som meg, Magnhild.. Da blir det "kjæreste" til Eriken din da Må fortelle om skjønne mannen min.. Han sa selv at han ikke helt hadde forstått at vi faktisk skal ha barn før i dag. Så han gikk bare rundt og smilte i dag han. Sendte melding til alle han kjenner og nå er han ute og tar seg noen øl på konsert med en kompis Han måtte jo feire Etter jobb gikk vi ut og spiste. Har ikke feiret graviditeten før nå, men nå syns vi det var greit Etter det kjøpte vi en rosa kjole i str 50 på h&m og en olakjole i str 62 som Bizzy og jeg har siklet på på Lindex.. Inni de plaggene skal jenta vår "bo" Går bare rundt og smiler og ler selv jeg.. Dette er så rart!! Føles som nyttårsaften (når jeg testet positivt) Nå skal jeg legge meg sånn at jeg er klar for jobb og besøk i morgen. Ja forresten.. Hvordan teller jeg nå da?? Siden terminen ble flyttet mener jeg? Egentlig er jeg jo 19+0 i dag.. Klem Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. april 2004 #848 Del Skrevet 13. april 2004 Gratulerer med en liten jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. april 2004 #849 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg gleder meg til å besøke Erik og deg i morgen jeg, Magnhild Men ikke noe stressing nå da Jeg lover. Ingen muffins i dag. Erik tar jo knekken på meg om dagen, så det orker jeg nok ikke. Ja du var like sikker som meg, Magnhild.. Da blir det "kjæreste" til Eriken din da Det er jo greit med kjærestepar der gutten er litt eldre enn jenten, men det er kanskje en stund til de skjønner det selv da... Ser for meg litt skvising, kosing og klyping før de skjønner det. Jaja, det endrer seg jo ikke så mye opp i tenårene heller kanskje... Nå er det ikke lenge til du kommer. Bare tre og en halv time!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. april 2004 #850 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Metavennen! Sitter på jobb og tenker på deg og lille jenten i magen jeg Også har jeg lagt masse planer for allt det morsomme tante bizzy skal ta henne med på Gleder meg til gåtur i finværet eller innebesøk i regnet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. april 2004 #851 Del Skrevet 15. april 2004 Gratulerer med jente baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. april 2004 #852 Del Skrevet 15. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 15. april 2004 #853 Del Skrevet 15. april 2004 Gratulerer med jente babyen i magen! Så koselig!(men det hadde det jo vært uannsett kjønn da....... :oops: ) Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. april 2004 #854 Del Skrevet 16. april 2004 Gratulerer så mye med en liten jente i magen og at alt står bra til Fy søren, så teit sjef du har :evil: :evil: Håper han skjerper seg :-x Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. april 2004 #855 Del Skrevet 16. april 2004 Så gøy med jente, meta! Dette gjør meg sikrere på at vi får gutt - det må jo bli født noen gutter i år også som kan sjarmere disse jentene. Gleder meg til å vite. Håper du får en strålende helg med lita tulle i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. april 2004 Forfatter #856 Del Skrevet 16. april 2004 Tusen takk for gratulasjoner og hilsner Jolie, Magnhild, Bizzy, Jinx, Lilletrollet og Juni04 :bukke: :blomst_opp: Det er utrolig rart å tenke på at inni magen min sparker VÅR lille jente. Et bittelite menneske som mannen og jeg skal passe på og oppdra. Må jo se litt tussete ut.. Sitter og holder meg på magen og smiler for meg selv når jeg kjenner spark I går kjente jeg spark utenpå også. Har ikke kjent det så masse før, fordi jeg prøvde så veldig å kjenne en stund og fant ut at det var bedre å bare roe ned og kjenne sparkene innvendig isteden. Tenker jeg tidsnok får kjenne nok spark allikevel I forigårs fikk vi endelig skjøtet på tomten, så nå ser det ut til å være klart til å sette igang med husbygging. I dag skal vi i banken og ordne med byggelånet. Jeg har litt angst for at de skal ombestemme seg siden vi har blitt gravide siden sist. Diskuterte det litt med mannen og vi ble enige om at de må jo ha regnet med at vi kom til å få barn en eller annen gang uansett.. Det er jo fremtidig betalingsevne som legges til grunn. Men jeg gruer meg egentlig ganske masse Får vi ikke lån, vel så har vi et problem.. :klø: I dag er det fredag og snart helg Gleder meg til å sove LENGE i helgen Mannen jobbet overtid i går.. Ringte meg 2340 og ville hjem, så da var det bare å hive på seg noen filler og hente han da I dag skal mannen ut med broren som har bursdag i morgen. Guttetur på byen. Jeg skal treffe et par venninner og jentebabyene deres (7 uker og ca 1 år). I morgen kommer forlover-venninnen min på middag og søndag kommer en annen venninne med samboer og 7 uker gammel guttebaby. Så da skjer det litt denne helgen.. Nå må jeg jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. april 2004 Forfatter #857 Del Skrevet 16. april 2004 Der var jo Hanni også jo Tusen takk :bukke: Jeg får helt sikkert en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. april 2004 #858 Del Skrevet 16. april 2004 Gratulerer med en jentebaby i magen som er frisk og rask!!! Klem fra Kipa og Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. april 2004 Forfatter #859 Del Skrevet 16. april 2004 Tusen takk, Kipa Merker bevegelser hver dag nå, tolker det som et positivt tegn jeg :D I dag var vi i banken for å ordne med byggelånet. Hadde jo angst for at banken skulle ombestemme seg pga Bim, men bankmannen sa at det var koselig Så da er alt i orden Mannen ringte til entreprenør med en gang (han som skal sprenge og grave og sånt) og han er klar til å begynne om to uker Så da er vi faktisk igang Dette er SÅ gøy Jeg tror jeg må være den heldigste i hele verden.. Gift med en herlig mann, gravid med en bitteliten baby (som fikk pakke av mormoren og morfaren sin i dag: en kjole, en selebukse, en bukse, en body, en strømpebukse og to luer ) og så er vi ganske snart igang med å bygge drømmehuset :o Jeg kunne ikke hatt det bedre jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. april 2004 #860 Del Skrevet 16. april 2004 Noomin, skal du også få ei lita snuppe.. Så koselig.. Koselig er det jo uansett da, det vet jo jeg som driver og får guttebebiser.. men godt å høre at alt står bra til med henne.. Så bra at dere har fått klarsignal fra banken, da er det bare å brette opp ermene da.. Det er slitsomt å bygge hus, særlig når man er gravid, men det går jo på et vis, og jeg er sikker på at det er verdt hvert minutt med strev.. Psst.. du er den heldigste i verden, og det er jeg og! God helg, metasnuppa! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå