murmeldyret Skrevet 6. april 2004 #821 Del Skrevet 6. april 2004 Hei hei! :D Først vil jeg gratulere så mye med vel overstått bursdag! Så vil jeg uttrykke min dypeste frustrasjon over sjefen din! Er det virkelig mulig! Jeg håper virkelig det ordner seg, og at du får ei fin Påske! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. april 2004 #822 Del Skrevet 6. april 2004 Snart, snart, snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 7. april 2004 #823 Del Skrevet 7. april 2004 Oj, oj.. det er akkurat dette som kan bli et problem når man har gradert/delvis sykemelding. For det første (for å kommentere lillen sitt innlegg) så er det sånn at når man er friskmeldt f.eks. 60% sånn som du er så skal det ifølge regelen regnes per uke. Du skal da altså jobbe 60% hver uke. Og så til det du skriver meta; det fungerer ofte greiere å jobbe noen hele dager, for så å holde sdeg borte fra jobb andre dager. For det blir jo så vanskelig å gå fra jobb når man først har kommet der :o Men som du skriver så er jo hele poenget at du skal jobbe/sitte mindre. Og da må du jobbe kortere økter. Så mine forslag til deg er; - kom senere på jobb, f.eks. kl. ti eller elleve, for da er det ikke så lenge igjen av dagen. - snakk med sjefen din om hva det er viktig for deg å ta hensyn til for ikke å risikere å bli borte mer enn du er i dag. Så har du på en måte "advart" ham... - om du føler at denne situsjonen gjør vondt værre; snakk med legen din. Fortell at du møter liten forståelse på jobben/av sjefen din - har vanskeligheter med å gå når du først har kommet deg på jobben og at du tror eneste utvei er å bli 100% sykemeldt. For nå er det vel også sånn at du liksom skal gjøre alt arbeidet som du vanligvis gjør abre på kortere tid - eller hva? Kjenner jeg blir irritert inni meg. Har vært oppi liknende situasjon selv, med min forrige arbeidsgiver. Er noe drit :evil: Ta hensyn til deg selv meta - det er ingen andre (på jobben din) som gjør det. Gode tanker fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #824 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. april 2004 Forfatter #825 Del Skrevet 8. april 2004 Nå trodde jeg brått jeg var inne på feil dagbokside.. Det var stor aktivitet Tusen takk for påskehilsen :bukke: Takk for bursdagshilsen Jinx og Murmel Tusen takk for tips, Ny Dag Imponert jeg.. Så lang hilsen og så nærme termin og alt. Håper miraklet er klart snart :D Jeg koser meg med familiebesøk. Mamma, pappa og nevøen på 2,5 år er på besøk. I dag har vi vært på tomten og på bytur og spist is I morgen blir det tur til mannens foreldre på Stord. Har en veldig fin påske :D Ellers er det ikke så smart å løfte lille nevø kjenner jeg :-? De siste dagene har egentlig bekkenet væt ganske bra, men jeg merker det når jeg tar i litt.. Får gjøre det minst mulig.. God påske til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2004 #826 Del Skrevet 9. april 2004 Bare en aller raskest tur innom... Flere som var på feil side ja... til sjefen din. til deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. april 2004 #827 Del Skrevet 9. april 2004 Tusen takk for tips, Ny Dag Imponert jeg.. Så lang hilsen og så nærme termin og alt. Håper miraklet er klart snart :D Må jo skrive litt her inne hos deg Termin i morgen :o Håper mirakelet er klart snart jeg også Takk for hilsen inne hos meg også Ha en strålende påske videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. april 2004 Forfatter #828 Del Skrevet 11. april 2004 Da er pusen, mannen og jeg alene igjen. Besøket reiste for en times tid siden. Kjempekoselig med besøk, men deilig når de har dratt også Fredag var vi altså på besøk hos svigers på Stord. Det var veldig koselig! Svigermor var SÅ flink med vesle nevø, så det lover absolutt veldig godt for fortsettelsen.. Med barnebarn og sånt mener jeg Lørdag var vi på en liten bytur. Mamma kjøpte litt mer klær, et teppe og en bitteliten fantastisk myk bamse til Bim. Og så fikk vi bilstol i bursdagspresang. I tillegg fikk vi to suppeskåler, to nydelige brikker og en løper, 4 kakegafler, en utefigur (skilpadde med babyskilpadde på ryggen som nevøen ville gi bort) og penger. Det er bare tre uker mellom bursdgene våre, så det ble fellespresang i år Ja svigers hadde virkelig kjøpt masse presang til meg.. Jeg fikk 1000 kr og to høyryggede utestoler med puter til :o "En gravid dame må jo sitte godt ute i solen". Blir rent bortskjemt jeg I dag fikk jeg påskeegg av mannen min. Oppi lå en bitteliten pakke fra gulsmeden. Jeg fikk et kjempefint rosalilla hjerte til å feste på armbåndet mitt. Charms heter det vel.. Snille mannen min I dag og i morgen har vi ingen planer. Deilig Må vaske litt klær bare og så skal vi KOSE Har kjent Bim litt mer i det siste syns jeg.. Fredag morgen etter at jeg hadde vært oppe med katten i sekstiden, var det masse litv.. Bare lå og kjente på sparkene. Det var så koselig Meta 18+5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. april 2004 #829 Del Skrevet 11. april 2004 Godt å lese om din lykke Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. april 2004 #830 Del Skrevet 11. april 2004 Kom og prøv kjoler en dag da vel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. april 2004 Forfatter #831 Del Skrevet 11. april 2004 JA Det har jeg veldig lyst til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. april 2004 #832 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg kan lage muffins jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. april 2004 Forfatter #833 Del Skrevet 12. april 2004 Ja det er du kjempegod til :enig_animasjon: Men jeg kommer gjerne på besøk uten at du behøver å stresse altså! Må ikke ha kake liksom Fra Barn i Magen: I dag er det mandag 12. april. Du går nå i 19. svangerskapsuke og har 150 dager (21 uker) til termin torsdag 9. september 2004. Uke 19: Junior er nå 22,5 centimeter lang og veier 280 gram. Babyens øyne er åpne.Nå vil fosteret dekkes av små hår på hele kroppen som heter LANUGO. Disse forsvinner igjen når fosteret er rundt 36-37 uker. Så stor han har blitt da Vokser tydeligvis gitt! Leste et annet sted atdet var vanlig å legge på seg en halvkilo i uken (!) i den tiden jeg er inne i nå :o I dag skal mannen og jeg på kino. Skal se 50 First Dates. Ser småkoselig ut ihvertfall I morgen er den stor ultralyd dagen. Gleder meg MASSE til å se om alt står bra til med Bim.. I går hadde jeg litt brunlig utflod, men det var etter så jeg regner med at elt er i orden. Det var veldig lite, så.. Det skjer igrunn ikke så masse her.. I går vasket vi 4 maskiner med klær, gikk tur og spiste middag. Det var vel stort sett det.. Ikke så masse å skrive om akkurat Meta 18+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. april 2004 #834 Del Skrevet 12. april 2004 Men jeg liker jo muffins jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. april 2004 #835 Del Skrevet 12. april 2004 Det er jo dette med at slimhinnene våre blir mer porøse under en graviditet. Derfor blør en lettere i slimhinnene... Forventer utfyllende rapport fra ultralyden i morgen. Kos dere... Muffins, Magnhild... Vil og ha... :cry: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. april 2004 #836 Del Skrevet 12. april 2004 Lykke til på UL! :hjerter2: Gleder meg til oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. april 2004 #837 Del Skrevet 12. april 2004 ...og så er jeg litt spendt på hvordan filmen var!? Tror kanskje jeg også skal se den. Elsker jo romantisk, forvikling og hukommelsestap! Og Drew er moro! Kjempeflinke og snille svigerforeldre du har! Gaven(e) var jo utmerket! Du som skal sitte, stå og gå som en strålende noen-halv-kilo-større kvinne i vår/sommer! :-D God ide fra Nydag at du går på jobb senere på dagen. Da er det vel vanskeligere for sjefen eller andre å holde deg igjen flere timer enn det du skal... De har vel et hjem å gå til ved endt arbeidsdag de og!? Klems fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. april 2004 #838 Del Skrevet 13. april 2004 Åh jeg er så spent!!! Og til lille BIM, nå må du SPRIIIIKE med beina sånn at mamma og pappa kan se hvem du er!! Kan vi ikke snakkes om muffins på onsdag? Du kan jo bare komme etter jobb vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 13. april 2004 #839 Del Skrevet 13. april 2004 Så trist at du skulle oppleve en slik sjef og kolleger som ikke forstår! Håper du hever deg over deres reaksjoner, for det er jo virkelig helt urimelig å si slike ting! Synes du har fått gode råd for å ta vare på deg selv. Du må i hvert fall ikke jobbe mer enn du skal! Hva med fleksibel arbeidstid og hjemmekontor, er det aktuelt? Så spennende med UL! Jeg vil også! Har kjempelyst til å bestille en privattime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. april 2004 #840 Del Skrevet 13. april 2004 Så spent så spent!! Får jo ikke gjort noe på jobben... sitter bare å venter på oppdatering etter ultralyden Har til og med skrudd på lyden på mobilen slik at jeg ikke skal gå glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå