meta Skrevet 3. april 2004 Forfatter #801 Del Skrevet 3. april 2004 Heisan Tusen takk for påskehilsner Mayamor, Pludre, Jinx (hihi.. jobbet lenge med den der eller ), Salamandra (så koselig å se deg innom igjen ) og Lilletrollet :bukke: Jeg har det bare bra I går hadde vi besøk av mannen sin bror, damen og den fem uker gamle babyen. Kjempekoselig Vi skal være faddere 16. mai Jeg MÅTTE ta kveldsstellet på veslefrøkna. Så utrolig myk og god Tror ikke jeg har skiftet på en så liten baby før jeg.. Nevøen er jeeg jo vant med, men han hjelper til.. Løfter rumpa sånn at jeg skal få på plass bleie og bukse og sånt.. Mye enklere I dag skal jeg på plantasjen.. Ble inspirert til å kjøpe noen stemorsblomster og sånt av Magnhild Da blir det koselig hos oss til påske I kveld skal jeg ha "jentefest".. Vi blir fem-seks stykker til ost, kjeks og vin/te. Gleder meg til det :enig_animasjon: Så nå er det vel på tide å vekke mannen og komme igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 4. april 2004 #802 Del Skrevet 4. april 2004 :hoppe: Gratulerer med dagen :hoppe: :o :o En fem uker gammel baby og så har de dåpsdatoen klar alt??? Hjelp....vi har ikke kommet så langt enda...på langt nær. Jeg har bare tenkt på kaker og innbydelsene og andre utrolig "vesentlige" ting Jeg håper du får en kjempekoselig dag!!!! Og en flott påske. Mange bamseklemmer fra Ionaa og småen (han liker også å klemme søh') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2004 #803 Del Skrevet 4. april 2004 :blomst_opp: Gratulerer med dagen vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. april 2004 Forfatter #804 Del Skrevet 4. april 2004 Tusen takk :bukke: Har endret avatar til dagens magebilde.. Her er jeg 17+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. april 2004 #805 Del Skrevet 4. april 2004 Gratulerer så mye med dagen meta! Håper du har hatt en fin dag så langt Bursdagsklem fra Capricorn Fint magebilde forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 4. april 2004 #806 Del Skrevet 4. april 2004 Gratulerer så mye med dagen. Håper du har hatt en strålende dag så langt Masse klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 4. april 2004 #807 Del Skrevet 4. april 2004 Gratulerer med dagen, Meta med den fine magen! (det rimte, ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. april 2004 #808 Del Skrevet 4. april 2004 Gratulerer med dagen. Får vel lov å si det og ikke gratulerer med overstått... :oops: Oppdaget det nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #809 Del Skrevet 5. april 2004 Nå er det rett før jeg begynner å grine her.. Sjefen min ba meg skjerpe meg når jeg skulle gå 1,5 timer etter det jeg skulle gjort i forhold til sykemeldingen!! Det var ikke spøk engang! Så da er jeg fortsatt på jobb da.. Blir full dag på meg. Har skikkelig klump i halsen.. Orker ikke skrive om dette jeg.. :cry: En annen kollega sa forleden dag når jeg skulle gå: ja den som hadde tid til det.. Det er da virkelig ikke det det står på!!! Ser ut til at alle tror jeg er sykemeldt for moro skyld :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. april 2004 #810 Del Skrevet 5. april 2004 At det går an! Hva tenker de egentlig? Vet de hva som feiler deg? Tenker sjefen din at du må kompensere for kommende helligdager?? :evil: Det er ikke lov... Jeg håper du har energi til å ta en ordentlig prat med han etter påske (eller før...). Jeg vet ikke hva du jobber med, men det må da gå an å holde ord, når sjefen tidligere har sagt at 40 % sykemelding skulle gå helt fint!? Nå ble jeg forbanna! :evil: Nå når du jobber mye mer enn 60 %, så opparbeider du vel egentlig fridager!? Eller fungerer det ikke slik? 60 % er jo 3 fulle dager...og da har du jo opparbeidet 2 fri! Kanskje det er en trøst, selv om det ikke var det som var meningen. Du har jo mye bedre av å jobbe korte dager...det er jo hele vitsen! Argh... GRATULERER med dagen igår, Meta! Jeg håper festen lørdag og evt bursdagskos i går var suksess! Du har ikke fortjent noe annet enn det beste... Jeg håper du får en fin påske, og at du glemmer den teite sjefen. Han har ikke fortjent at du ofrer han en tanke i ferien... PS: Er dette en av øvelsene man skal holde seg borte fra når man har bekkenløsning? :enig_animasjon: Jeg unner deg uansett masse kos i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. april 2004 #811 Del Skrevet 5. april 2004 Hei metavennen! Håper det går bedre meg deg!!!! Du vet hva jeg mener om sjefen og måten han har behandlet deg på i dag, og det er bare å slå på tråden dersom du ønsker å prate mer Er her jeg vet du Ville bare si at du får heller ringe legen å legge frem saken til henne slik at du heller kan gå ut i full sykmelding, siden de ikke respekterer delvis sykmelding! Det er jo ikke noe vits i å sette helsen din og lille bim i fare for jobben! Huff kjenner at jeg er sint på sjefen din ennå jeg... :evil: Håper du får en fin kveld!!! Og masse trøst og kjærlig omtanke av mannen din! Stor klem fra meg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 #812 Del Skrevet 5. april 2004 Forb**** mannfolk vet ikke hva de snakker om!!!! Jeg er enig med Bizzy jeg. Snakk med legen din om det og hør hva hun sier!! du kan ikke firtsette på denne måten!! Også må du stå på krava jente!! Vil du komme etter jobb i morgen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 #813 Del Skrevet 5. april 2004 så svar da... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #814 Del Skrevet 5. april 2004 jammen, jammen!! jeg har jo svart jo?? vil jo veldig gjerne komme i morgen :enig_animasjon: det hjalp veldig å komme hjem til mannen. han har stresset rundt og vært i et veldig godt humør. kan jo ikke unngå å bli blid igjen da og så hjalp det med støtte her!! jeg har rett, nemlig i morgen skal jeg gå klokka 13 for jeg skal nemlig besøke erik og magnhild kan ikke jobbe lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #815 Del Skrevet 5. april 2004 Nå når du jobber mye mer enn 60 %' date=' så opparbeider du vel egentlig fridager!? Eller fungerer det ikke slik? 60 % er jo 3 fulle dager...og da har du jo opparbeidet 2 fri! Kanskje det er en trøst, selv om det ikke var det som var meningen. Du har jo mye bedre av å jobbe korte dager...det er jo hele vitsen! Argh... PS: Er dette en av øvelsene man skal holde seg borte fra når man har bekkenløsning? :enig_animasjon: Jeg unner deg uansett masse kos i påsken! Tror nok det hadde fungert bedre sånn praktisk sett å jobbe tre dager og ha fri to, men hele poenget er at jeg skal sitte kortere tid av gangen, så da.. De der øvelsene syns jeg da ikke man skal holde seg unna selv om man har bekkenløsning.. Det finnes da saktens måter å ordne det på TUSEN TAKK FOR ALLE BURSDAGSHILSNER :bukke: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 #816 Del Skrevet 5. april 2004 jammen, jammen!! jeg har jo svart jo?? vil jo veldig gjerne komme i morgen :enig_animasjon: Fikk du ikke siste sms? :-( Det kommer en jente til. Kali- fra sm sammen med to uker gamle Maiken Emilie. Håper det går greit!! Hun har spurt så mange ganger at jeg har fått så dårlig samvittighet... :oops: :-? Men det er lurt å invitere deg for da MÅ du gå fra jobb!! Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #817 Del Skrevet 5. april 2004 sjekke mobilen er kanskje en ide :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #818 Del Skrevet 5. april 2004 Såklart det er greit :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 #819 Del Skrevet 5. april 2004 *vaske huset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. april 2004 #820 Del Skrevet 5. april 2004 Gratulerer med dagen som var i går ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå