Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for i går, Bizzy :kyss: Det var veldig koselig :) Men jeg er nok brukt opp ja :( Dumme bekken :evil:

I dag gleder jeg meg til å treffe Magnhild :hoppe: Litt skummelt er det jo også da, men det går vel bra *bite negler*

Meta 16+1 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst. 13 kommer til å være lykketall for meg uansett altså, men det er vel lov til å ha to? Så jeg satser på 14 også jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

På tide med en liten hilsen fra meg nå :wink:

Lenge siden jeg har hatt nok tid til å stikke innom, men idag når barna sover, kan jeg ta meg friheten til å stikke på nett.

Så kjekt å se at det går fremover med graviditeten din, det er så morsomt å følge med deg, og få se magen som vokser.

Skulle ønske det var meg :)

Hos oss er vi vilt opptatt med oppussing for tiden, og den MÅ bli ferdig til påske for da skal vi har barnedåp.

Så det blir nok lange dager på oss fremover, men det er veldig moro å se hvor fint det blir her etterhvert.

Jeg har ventet så lenge på at vi skulle komme igang, og nå skjer det endelig noe !! :hoppe:

Nå skal jeg inn og oppdatere min egen dabok mens jeg har muligheten :wink:

Stor onsdags :klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hoppsann :wink:

Takk for hilsen inne hos meg :kysse:

Håper du og Magnhild har kost dere i dag :)

Håper også at du ikke har så vondt i bekkenet. Om du har vondt for å sitte anbefaler jeg en sånn sittepute som jeg har fått kjøpt meg på apotek. Også easy-slide, som jeg nettopp har fått leid på babykos. Det er bare genialt :)

Terrorist-fysioe'en høres ikke bra ut. Jeg har en snill fysio selv. Husk å si i fra hvis du blir dårligere av behandlignen - da har hatt tatt for hardt i eller gjort noe feil. Du skal bli bedre av det han gjør, og ikke verre.

God bedring klem fra ny dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!

Så lenge siden sist jeg har vært her, så grattis med ticentimeter'n i magen, nytt magebilde og ellers alt jeg nesten har gått glipp av!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for en kjempekoselig kveld. Kan ikke si det ble mange pinlige pauser nei. Vi har nok mye å prate om så vi får gjøre det igjen om ikke så lenge...

Nå har jeg sittet ved PC'en fra jeg kom hjem. Holder på med denne hjemmesiden. Den er snart klar til å bli lagt på nett nå. Trenger bare litt guru-hjelp så skal det nok gå om ikke så alt for lenge tenker jeg.

Jaja, jeg får ta turen i seng ja. Er litt småtrøtt nå...

Sove godt vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare sååå misunnelig på den fine magen din :ler:

For ikke å snakke om småsparkene :wink:

Sånn vil jeg også ha det!

Håper virkelig du slipper å ha like vondt i bekkenet resten av svangerskapet!

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må aldri gi opp, Bizzy :-) Til slutt blir alt så bra så!! :enig_animasjon:

Det må være utrolig kjekt å ha et hus å pusse opp, Pludre :) Slitsomt, men allikevel.. Gleder meg til det er min tur :)

Takk for putetips, Ny Dag :bukke: Kan vel kanskje bli aktuelt etterhvert.. Sliter litt med bekkenet ja :(

Takk for det, Jolie :bukke: Det var gøy å se knøttet ja :) Bare tre uker til neste gang :hoppe:

Magnhild :kyss: Koselig var det!! Håper vi treffes igjen om ikke så lenge!

Tusen takk, Murmel. Er nå egentlig ganske stolt over magen selv også ja :wink:

Vondt i bekkenet i dag :( Litt bedre enn i går, men det er absolutt ikke bra nei.. Æsj...

Travel dag på jobb i dag.. Etter jobb skal jeg møte mannen til en kjapp matbit før han skal til kiropraktor og jeg skal til dyprens av ansiktet :-) Så skal vi til en kjøkkenleverandør for å få finpusset litt på kjøkkenløsningen. Vi står mellom Norema og Det Norske Kjøkkensenter. Jeg er veldig pro DNK, mannen er pro Norema siden det er Norema husleverandøren vår har avtale med. Men jeg skal ha et fint kjøkken jeg, så det er ikke utenkelig at det blir DNK til slutt. Nå må jeg løpe..

Meta 16+2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Gir ikke opp jeg nei!!! Var vel nesten på vei til det for et par måneder siden, men det gikk over! Har liksom begynnt på nytt :wink:

Jeg er også pro DNK sin løsning!!! Så da er vi jo egentlig 2 mot 1 :wink:

Kos deg på ansiktsbehandlingen, høres veldig deilig ut å få litt "pampering" :kul:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag :hoppe: Snart helg igjen! Ukene går ganske fort egentlig.

I kveld skal mannen og jeg ut og spise og så på kino (hvis det er noe å se)

I morgen skal vi kjøpe joggesko og symfysebelte til meg.

Søndag kveld skal jeg se dvd med en venninne.

Behagelig og deilig helg :)

Var på dyprens av ansiktet i går.. Fy søren så deilig!! Bare ligge rolig på en seng med varme håndklær over og bli dillet med.. hmmmm.. lyst til å gjøre det igjen etterhvert ja :enig_animasjon:

Og så fikk vi finpusset litt på kjøkkenet hos dnk. Jeg er solgt!!! Det blir så FINT!!! Nå er det 90 % sjanse for at det blir dnk :hoppe:

Nå har jeg nettopp vært hos fysio. I dag har jeg det ikke godt, så det var ikke noe greit :(

Meta 16+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Deilig med slik dyprens ja!

Gav meg selv i bursdagsgave et år ansiktsbeh med rygg/nakkemass + frisørtur med farging/striping. Så rett på byen ferdig dolla opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stooor klem bare til deg: :klem:

Dyprens høres herlig ut ja. Det har jeg aldri prøvd, men ønsker meg veldig... Føler du at du fikk masse ut av det? :-)

Finnes det ingen nettside med ditt kjøkken fra dnk da? :sjenert:

Jeg er så nysgjerrig...

Og vil ha nytt kjøkken...

Ble det kino? Hva? Jeg vil det og jeg! :ler2:

Ha en fin søndag!

Klemmer fra:

*Wannabe Meta*

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg innom, Salamandra :)

Her var det jammen et nytt fjes :) Så koselig, Pondusa :vinke:

Hei, Lillen :)her er kjøkkenet vårt Det heter Hankø :)

Vet ikke om jeg fikk så masse utav dyprens sånn sett, men kroppen min er sliten og vond, så det var skikkelig behagelig å bare ligge der og bli pleiet. Jeg har ikke fet eller problematisk hud, så sånn sett er det vel muligens ikke SÅ masse vits..

Ja oppdatering er kanskje på sin plass...

Altså. Fredag var jeg hos fysioterapeut. Etter at jeg var ferdig med de ekle øvelsene (pendle med beina i tau auuuu) og tøyingen, spurte jeg hva som egentlig er galt. Om det er bekkenløsning eller ikke.. Fysio mente at bekkenløsning er så mangt og at det er vanskelig å sette en 100 % korrekt diagnose etter 3 behandlinger, men at det ikke er så masse annet det kan være.. Han ville skrive til trygdekontoret at det er bekkenløsning med gangvansker ihvertfall. Ble egentlig litt ergerlig på han.. Han var så opptatt av å ikke sykeliggjøre meg.. Jeg spurte jo ikke om hva som feilte meg for så å springe til legen og bli sykemeldt. Jeg ville bare vite! Han mente det at men diagnose bekkenløsning er det så mange leger som bare sykemelder. Men han mener at graviditet er en naturlig tilstand. Joda.. Enig med han i det, men jeg har jo vondt :roll:

Fredag ble det kino på oss, men ingen middag ute.. Var så sultne etter jobb at vi bestemte oss for å spise med en gang isteden. Vi så Big Fish på kino. Vi likte den godt. Det var en litt voksen film og selvsagt satte hormonelle Meta igang med litt :grine:

I går var vi på babykos og tittet på barnevogner. Jeg har lyst på denne med mykbag tror jeg. Men vi må vel kikke litt til før vi bestemmer oss. Kjekt med god tid :) Kjøpte tre gulpekluter og 6 vaskekluter med forskjellige farger for rompe og ansikt. Tihi :) Etterpå dro vi til byen og spiste is. Eller jeg spiste is, mannen syns det var for kaldt. Jeg syns ALDRI det er for kaldt til is jeg :sjarmor:

I går kveld så vi The Passion of The Christ. Glad jeg så den hjemme og ikke på kino... Det var jo egentlig bare en 2 timer lang torturscene :-( Syns ikke den var severdig i det hele tatt.. Tror den filmen kommer til å leve godt på forhåndsomtalen ja :Nikke:

I dag har vi foreløpig spist frokost og så har jeg snakket med mamma, pappa og nevøen på telefon. Har tenkt meg ut på en liten gåtur etterhvert også.. Skal bare vente til det regner sånn at jeg har en unnskyldning til å holde meg inne :sjarmor: Neida.. Jeg SKAL ut.. Må bare bli ferdig på kg først.. Har jo vært her så lite i det siste :oops:

Hadde forresten en morsom samtale med nevøen.. Han spurte om jeg hadde kjøpt noe.. Egentlig en rar kommentar fra en på 2 år og 5 mnd midt oppi en samtale om gåtur og Gråtass.. Jeg fortalte at vi hadde kikket på vogn til Bim og spurte om han trodde Bim trengte det. Han svarte at "ja det tror meg og det tror farmoren min også." Han er så rar :ler::hjerter: Han har satt ultralyd bildet av Bim oppi bilstolen som foreldrene mine har kjøpt :ler: GLEDER meg til han kommer på besøk om halvannen uke :hoppe:

Nei.. Pusse tenner og gå på tur nå.. Er sikkert innom flere ganger i løpet av dagen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...