meta Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #721 Del Skrevet 16. mars 2004 :hjerter: Inni magen min bor en bitteliten aktiv krabat på ti cm :hjerter: H*n beveget seg så masse at det var vanskelig å få et ordentlig bilde. Men jeg er bare glad til jeg Det var et utrolig deilig syn Klarte ikke å se kjønn heller. Men alt var normalt i forhold til hvor langt jeg har kommet.. SÅÅÅ utrolig letta nå Ikke bøe det så dyrt som jeg fikk beskjed om heller. 625 kr betalte vi. Det er greit nok Mannen er akkurat like i 100 som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. mars 2004 #722 Del Skrevet 16. mars 2004 :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. mars 2004 #723 Del Skrevet 16. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. mars 2004 #724 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er så koselig med ultralyd... :hjerter2: Er ikke mannen søt når han er på ultralyd...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 17. mars 2004 #725 Del Skrevet 17. mars 2004 Så fantastisk morsomt å se! En sprellekrabat i magen er det beste som finnes! Håper synet reduserer bekymringene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #726 Del Skrevet 18. mars 2004 I dag har jeg opplevd min første fremmede mageklapper. Har på gravid-skjørt og trang genser og så har jeg litt ekstra luft i magen, så det syns litt ekstra Men poenget var at jeg syns det var litt kjekt med mageklapping jeg. Litt stolt Reagerte helt annerledes enn jeg trodde på forhånd. Hun var så blid og interessert, så det var bare koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 18. mars 2004 #727 Del Skrevet 18. mars 2004 Heisann meta Så kjekt å høre at alt står bra til med den lille. Masse liv og røre Men bekkenet ditt høres ikke bra ut. Nå må du ikke overanstrenge deg. Du skal ikke være superwoman nå. Ta hensyn til deg selv. :fy: Håper du kan få fysikalsk-behandling. Det kan også være greit å få en vurdering hos en fysioterapeut på KK. Det fikk jeg (i uke 16). Da ble jeg anbefalt kiropraktor for å sjekke om jeg hadde bekkenlåsning. Det hadde jeg og gikk til henne 10 ganger. Da skiftet jeg til en fysioterapeut og jeg liker det bedre. Behandlingen er mer skånsom. Nå går jeg til fysio-behandling 2 ganger i uken - og det hjelper. Når det gjelder bekklenløsning og -låsning, så er det ofte slik at bekkenet blir så løst at det låser seg/kommer i feilstillinger. Så det henger ofte sammen. I begynnelsen haltet jeg en del og hadde flere "hugg" bak i bekkenfestene. Ellers mye smerte ned i setet og ut mot og nedover hoftene. Smertene kunne også stråle langt nedover foten. Nå er dette bedre. Smertene skifter ofte fra side til side... Jeg er blitt flinkere til å ta det med ro og vite hva jeg kan og ikke kan gjøre. Håper du kan få tatt det med ro og få nødvendig behandling. Og det er ikke gitt at du bare blir værre og værre. Du må ikke ta sorgene på forskudd. Når det gjelder skambeinet/symfysen så er det helt nromalt å ha vondt der når man har bekknløsning. Noen har vondt "bare" der fremme, andre i ett eller to av bekkenleddene bak og noen i alle tre. Jeg har nå vondt i alle tre. Smertene i symfysen var vondest i begynnelsen av plagene (tror det hang sammen med at jeg da jobbet og prøvde å bite tennene sammen) og nå i det siste (som nok har sammenheng med at fødsel nærmer seg). Du får bare spørre om det er noe du lurer på som jeg kan hjelpe til med. Og god bedring så lenge :trøste: Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. mars 2004 #728 Del Skrevet 18. mars 2004 *lynkjapt innom for å oppdatere meg* Har du vært på UL du a'? Så fint at alt var i orden da.. :D Ikke at jeg noen gang har hatt mistanker om noe annet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mars 2004 #729 Del Skrevet 18. mars 2004 :cry: glemt meg? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #730 Del Skrevet 18. mars 2004 Klart jeg ikke har glemt deg!!!!! Hvordan kunne du tro noe sånt da?? Springer til dagboken din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mars 2004 #731 Del Skrevet 18. mars 2004 Tårer fikser alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. mars 2004 #732 Del Skrevet 19. mars 2004 Er nok ingen superwoman nei... Her koser både familien til menneskeslekten - og familien til hybelkaninene seg... Burde vært så mye flinkere. Men må innrømme at nå tar jeg kun det mest "nødvendige"... Pakker og har store ambisjoner for hvordan rollen som husmor i enebolig skal bli... Ha en strålende helg. fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #733 Del Skrevet 21. mars 2004 Ny avatar fra meg.. Jeg vokser I dag er jeg 15+5 og må innrømme at det egentlig går ganske fort! Snart er jeg i 17 uke Ifølge netbaby er jeg ferdig med 39 % av graviditeten Ganske lite aktiv her inne gitt.. Det skjer ikke så masse om dagen egentlig.. Har vært forferdelig trøtt de siste dagene. Fredag sovnet jeg 2215 etter og sov til 10 dagen etter.. I går feiret vi mannens bursdag med fest og i dag har jeg lest bok, vasket to maskiner med klær og laget middag. Ikke rare greiene, men veldig deilig Mannen tok seg av det meste av ryddingen på fredag mens jeg var ute og handlet. Grei deal. Han hater å handle og jeg hater å støvsuge. Ryddet bare litt etterpå. Deilig Festen i går var forresten veldig kjekk Vi var bare 8-9 stykker, men det passet egentlig meg.. Blir ikke HELT det samme å feste nå nei Men det er absolutt verdt det! Fredag var forresten en moro dag på jobb. Etter lunsj var det skikkelig fredagsstemning på hele gjengen. Hadde på musikk og skravlet litt innimellom jobbingen. Men det gøye var at når det ble slått på musikk, beveget jeg meg litte grann og da kjente jeg MASSE bevegelser fra Bim Syns det var så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #734 Del Skrevet 22. mars 2004 Nettopp tilbake fra fysio.. Fy søren for en terrorist Det er jo verre nå enn i morges.. Men med vondt skal vondt fordrive har jeg hørt, så det går vel helst bedre snart Men det var så vondt at jeg hadde mest lyst til å klappe til han fysioen altså Ellers er alt bra I dag er jeg 15+6 og snart i min 17. uke Hui hvor det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. mars 2004 #735 Del Skrevet 22. mars 2004 Du vokser så fint! Og det er godt å høre at alt er bra med deg! Flink jente som fester og bursdagsfeirer! Jeg hadde også på musikk fredag etter lunsj, da var nemlig min sjef ikke her Nettradio fra NRK er jo genialt på PC-en! Fysioterapeuten bør vite hva han driver med! Jeg står på venteliste, og gleder meg til jeg får min egen terrorist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. mars 2004 #736 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisann! Artig å se nytt magebilde!!!! Får ta det litt vondt da... er ikke alltid at det funker med ordtaket; Med vondt skal vondt fordrives... funket ikke på meg for et par uker siden i allefall Du har forresten kommet utrolig langt på kjempekort tid Det virker i allefall slik!!! Da er det jo snart bare tre uker til den ordinære ultralyden!!! Kanskje krabaten er litt roligere da, så dere får en liten titt på om det er en liten herremann eller ei lita tulle 8) Ta det med ro og kos deg, så håper jeg smertene blir bedre, og at fyopauten faktisk har hjulpet!!! Tror det er et yrke som hadde passet meg på visse dager!! Tenk å kunne være skikkelig slem og samtidig kunne si; jaja, bit tenna sammen, det er dette som hjelper God bedringsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. mars 2004 #737 Del Skrevet 22. mars 2004 Nydelig magebilde. Det vokser godt der... Men nå er det jo lenge siden jeg så deg da... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #738 Del Skrevet 22. mars 2004 Takk for skryt av magen :bukke: Syns faktisk den er ganske fin selv og jeg I dag har jeg faktisk kjent ordentlige spark Det var ikke akkurat veldig behagelig, men veldig koselig Og så har vi spist fiskeboller til middag. Nam nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #739 Del Skrevet 23. mars 2004 I dag er jeg 16+0 Så da begynner jeg vel på 17. uke i morgen. Det går fremover ja :D Fra Liberoklubben: Barnet: Fra og med denne uka veier barnet mer enn morkaka og reagerer på lyder. Huden er fremdeles så gjennomsiktig at blodårene skinner igjennom. Babyen beveger brystkassa og drar fostervannet inn og ut av lungene. Ettersom lungene ikke fungerer som åndedrettsorgan før etter fødselen, kan barnet puste inn fostervann uten å drukne. Vannet kommer ut igjen i form av urin. Det lille som er igjen i lungene etter fødselen suges opp av vevet i lungene. Barnet veier ca. 200 gram og er ca 16. cm langt. Moren: Den store blodmengden presser på de mindre blodkarene i nesas slimhinne og i tannkjøttet. Ikke bli forbauset hvis du av og til blør litt fra tannkjøttet eller nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. mars 2004 #740 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei igjen! Takk for i går det var kjempekoselig!! Håper bare ikke at du slet ut bekkenet ditt helt... Hmm, tror jeg må sette meg selv i karantene for bygåing jeg.... var jo sååå mye fint som jeg kunne kjøpt.. Har ikke fortalt mannen om min nye geniale(?) plan ennå.... Er ikke sikkert han er like enig, men jeg skal nok klare å overbevise Kos deg i dag, du har vel masse planer som vanlig Ps. magen er enda finere i virkeligheten altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå