Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

:kyss: Takk for en kjempefin kveld i går!

Det var som vanlig veldig koselig!

Håper det snart blir flere treff!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kjapt innom en tur for å ønske deg en riktig god helg, før jeg setter igang med :husarbeid: for helga :ler:

Kan ikke si at jeg gleder meg til å begynne, men det må jo gjøres for det gjør seg jo ikke selv :roll:

Og tusen takk for en kjempekoselig kveld på treff igår :)

Helge :klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som skrev det så smått :ler: Jaja.. Har merket noe rare greier i dag også :hoppe:

Ellers er dagen grusom :-( Har så vondt i hoften at jeg nesten ikke kan gå! Dessuten våknet jeg opp med infernalsk hodepine.. Da gjør det sinnsykt vondt å :kvalm: Så det ble ingen jobbing på meg i dag.. Maktet rett og slett ikke.. Lurer på om kanskje jeg skal høre på mamma (og alle andre) og krype til legen og be om kortere arbeidsdager.. Men jeg syns det er så fælt!! Jeg er jo "bare" gravid.. :-(

I morgen skal vi ha familiebesøk. Mannen har bursdag på mandag. Jeg har laget en rullekake (drømmerull med smørkrem) og en islandskake (likner på bountysjokolade). Svigermor tar med seg en verdens beste og så skal jeg lage en haug kabareter.. Tror det burde være greit.. Vi blir 9 voksne og ett spedbarn. Muligens kommer det to barn også.. Liker de ikke maten så synd for dem.. (Kan ikke fordra de enkle drittungene ellers hadde jeg vel laget noe spesielt :evil: De har en meget spesiell mor (som hverken jeg eller mannen egentlig er så begeistret for heller), så det er vel derfor de er sånn, men :roll: Det er ikke mange unger jeg ikke kommer overens med altså.. Har faktisk aldri truffet noen, men disse :evil: De må altså bare unngås... Kjenner egentlig ingen som liker dem.. Ihvertfall ikke den store (9 og 6 år))

Ellers var det kjempekoselig på treff i går :danse: Tre nydelige småbarn i forskjellige størrelser: minibaby Konrad, storbaby Erik og gigababy Komakåre. Neida.. Hverken Erik eller Komakåre var så store.. Men i forhold til bittelille Konrad :hjerte: er ALLE store.. Men nydelige var de alle tre :)

På søndag skal vi treffe enda en bitteliten baby. Han er to og en halv uke. Gleder meg til det også jeg :) Skikkelig babyuke :ler: Niese på onsdag, treff med babyer på torsdag, babyniese på lørdag og vennebabybesøk på søndag. KOSELIG :hjerter:

Nei.. Orker ikke sitte mer.. :cry:

God helg til alle og TUSEN TAKK :bukke: for alle hilsner i boken min :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

takk for sist. Veldig koselig å treffe deg igjen. :)

Stakkars deg som er værre i hoftene (bekkenet). Håper det bedrer seg nå i helgen. Hvis ikke; gå til legen igejn og få sykemelding. Ihverfall en delvis sykemelding.

Ellers er det bra tips å ta hyppige pauser på jobben - gå litt rundt - og kanskje prøve ulike kontorstoler.

Håper familiebesøket i går var koselig og at du har en fin søndag.

Ønsker deg også en fin-fin uke :wink:

Klemmer fra ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fysio tidligere i dag.. Diagnose: bekkenløsning :-( Var ikke det jeg bestilte :evil:

Hektisk dag på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Usjda, det var jo ikke det fysioterapauten skulle finne ut da :trøste:

Mitt råd til deg da, er å ikke presse deg selv, det blir IKKE bedre av det, og blir det for ille går det jo an å få delvis sykmelding.

Jeg jobbet 50 % da jeg gikk gravid med Emil, og det fungerte for meg :)

Også gjelder det å hvile mye, gjerne med en pute mellom knærne.

Vet at mange har god nytte av et bekkenbelte også, men det har jeg ikke prøvd selv.

Masse trøste :klem2: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kipt da :-(

Bekkenløsning er slitsomt!

Håper du får litt hjelp.

Det er vanlig å henvise til fysio.

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for medfølelse Magnhild, Pludre, Jinx, Mayamor, Capricorn, Murmeldyret og Bizzy :bukke:

I dag er jeg 15+0 :-)

Vurderer sterkt å bestille time til privat ul i dag. Mannen er enig, så da spørs det om jeg får tid til det etterhvert.. Er jo fire uker til ordinær ul og det er altfor lenge.. Skal ikke til kontroll før uken etter det heller, så..

Hektisk her i dag også, men jeg måtte jo innom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg en fin dag, er her og leser innimellom!

Kjedelig med bekkenløsning da! Jeg hadde nok også bestilt time til privat ul, er nemlig en smule nysgjerrig av meg :oops:

Ha en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan meta!

Veldig dumt med den bekkenløsninga. Men eg syns du skal begynne med redusert arbeidstid med god samvittighet. Alle som ser deg gå ser jo at du har vondt. Så eg trur ikkje at nokon på jobben din syns at du sluntrer unna jobben berre fordi du er gravid. I såfall er dei veldig teite!

Anbefaler forresten å ta privat UL på Volvat sjølv om det er dyrt (830 kr).

Den gynekologen eg var hos tok seg veldig god tid. Vi fekk sjå på babyen i minst 10 minutt mens han forklarte kva vi såg på skjermen. Og så får du eit par bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FIKK TIME TIL UL I DAG :hoppe:

Skal til Omnia. Prisen er 825 kr, så det er skrekkelig dyrt, men jeg håper virkelig at det er verdt det og at vi får positive nyheter. ÅÅÅÅÅ dagen kommer til å gå så utrolig seint :roll:

Vondt i magen nå ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så spennende!!!!

Håper alt står bra til, og det gjør det!!!

WWHHOOHHOOO!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puhhh.. Litt roligere her nå..

Lenge siden jeg egentlig har skrevet nå..

Lørdag feiret vi mannen sin bursdag med familiebesøk. Foreldrene hans kom litt tidlig, så da var vi på bytur med de før vi dro hjem og ordnet med de siste detaljene. Stryking av duker og pådekking og sånt. Ble veldig fint med hvit damaskduk, finserviset og lilla servietter, lys og blomsterpotter. Er så kjekt å gjøre litt utav det sånn innimellom :) Vi var ni stykker og en nyfødt. Spiste kabaret og kaker. Veldig koselig :)

Søndag hadde vi en rolig dag før vi reiste på besøk til en venninne som har fått en liten sønn.. Han var skikkelig søt og hadde et STORT sovehjerte. Sov til og med gjennom bleieskift :ler: Men han var da våken til slutt. Nydelig :hjerter:

Mandag hadde mannen bursdag. Ble ikke rare feiringen på han.. Fikk ikke engang presang av meg.. Jeg måtte nemlig jobbe overtid :( Men jeg lagde fylt paprika, så fikk han ihvertfall litt god mat.. Lurer på om ikke jeg skal forsøke å kjøpe gave i dag..

I kveld skal jeg besøke en venninne som trenger litt støtte.. Håper jeg klarer å tilby det hun ønsker. Tar med litt skjokkis kanskje.. Det hjelper vel mot hjertesmerte. Ihvertfall på film :)

Ellers står det bare bra til.. Det verker i hoften og beinet nå, men det går vel bedre etterhvert.. Gjør vondt framme på skambeinet (???) også. Må vel innrømme at jeg har vært inne på tanken om reduserte arbeidsdager.. I morges kastet jeg opp igjen. På jobb.. Rakk ikke til toalettet engang :flau: Får se om ikke jeg tar det opp med jordmor på neste kontroll 21. april. Da har jeg kommet litt lenger også, så da er det ikke SÅ lenge å gå og slenge.. Hvis ikke da kroppen blir værre i mellomtiden..

Har en million sommerfugler i magen og gleder/gruer meg skrekkelig til ultralyden.. Håper jo selvsagt at alt er i orden sånn at jeg kan slappe helt av, men tenk om... Nei.. Alt skal være i orden. Basta :-?

Gjøre litt mer arbeidsinnsats kanskje?? Tror det.. I'll be back.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...