Gå til innhold

Mercilon - kan jeg ta sukkerpillene en uke før egentlig dato?


Gjest Mooky

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg gikk på p-pillene i fjord, men tok en liten pause på 3 måneder fra dem. Begynte igjen torsdag 7 januar. I morgen har jeg altså gått på dem i 2 uker. Jeg har hatt småblødninger helt siden jeg startet på dem. Jeg skal altså egentlig begynne på sukkerpillene 28 januar og få mensen da.

Men dette har jeg ikke noe lyst til, da mine forelde reiser bort den 30 og blir borte i en uke og jeg skal da ha han jeg holder på med å sove her.

Det jeg lurer på er om jeg kan begynne på sukkerpillene i morgen heller (1 uke før tiden) ? Det andre alternativet er at jeg hopper over mensen denne måneden,selv om det ikke er så lurt siden jeg akkurat har startet på pillene, me jeg nekter å ha mensen når jeg har han her! Men da er jeg også redd for at smøblødningene fortsetter? Hva skal jeg gjøre for å få bort mellomblødningene til den 30 og samtidig ikke ha mensen? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare begynne rett på det neste brettet uten å ta sukkerpillene. Da får du ikke mensen. Så den dagen du skulle tatt første sukkerpille, tar du første pille på nytt brett isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg også,at jeg begynte på pillene igjen etter pause,men fortsatte å ha blødninger når jeg ikke skulle.

Ha mensen denne uken. Det som har skjedd er at livmoren ikke har lukket seg helt igjen,så den bygger seg opp frem til neste mens,men på samme tid blør dette bare ut igjen. For meg stoppet det av å ha mensen en gang til.

Lykke til med den heldige gutten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...