*appifany* Skrevet 25. september 2013 Forfatter #18181 Del Skrevet 25. september 2013 Vi har ikke kjøpt noe enda, men vi har ikke planer om å flytte så langt, nei Men vi må snart ha noe større, vi har bodd på 46kvm i 6 år nå. (det gjør at vi er bombesikker på at forholdet vårt kommer til å overleve alt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. september 2013 #18182 Del Skrevet 25. september 2013 Ja da skjønner jeg at dere vil ha noe større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2013 Forfatter #18183 Del Skrevet 26. september 2013 Nå har vi vært å spist goood kake hos søsteren til mr. Piff Hun ville feire dommen på Øygarden Neida....joda....neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september 2013 #18184 Del Skrevet 26. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. september 2013 #18185 Del Skrevet 26. september 2013 Kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september 2013 #18186 Del Skrevet 26. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. september 2013 Forfatter #18187 Del Skrevet 28. september 2013 Har cookiemonster nattbukse, faktisk Idag skal vi fem stykker å spise sushi! Og jeg gleder meg. Lillesøsteren min er på badet å fikser seg, så jeg slapper litt av foran PC'n før jeg må hive meg rundt. Ord kan ikke beskrive hvor godt det er at det er helg, i dag våknet jeg og mr. Piff av oss selv halv ni og lå i senga til kvart over ni, vi spiste god frokost, og så dro jeg og lillesøster å shoppet. Etter vi kom hjem fikset vi neglene og så hadde vi en powernap på sofaen. Altså bare helt deilig dag! MEN; Helg er helg for at man jobber, så jeg er så glad for jobben min *fornøyd* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. september 2013 #18188 Del Skrevet 28. september 2013 Høres herlig ut Piffy Jeg har arbeidshelg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #18189 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gikk det bra med arbeidshelgen? Jeg hadde en koooselig helg! Mye god mat og vin og godt selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. oktober 2013 #18190 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det gikk greit med arbeidshelgen ja Så godt å høre Piffy! Og nå er det snart helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #18191 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja, ikke sant Leverte oppgave i dag i forbindelse med studiet! Herlig! Godt å ha det ute av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2013 #18192 Del Skrevet 2. oktober 2013 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #18193 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2013 #18194 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #18195 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er så sykt mye å gjøre på jobb for tiden! Jeg er sykt sliten.. sånn helt der nede på en måte! Der man bare kjenner at det er nok, men man må stå på litt til..og litt til.. og litt til.. Jeg fikk innkalling til intervju på den jobben jeg søkte på. Freaky! Og det er allerede på fredag. Hva skal jeg si!?? *stress* Uansett; trenger å roe meg litt, så skal se litt på How I met your mother og så køye (det er snaaaaaaaaaaaart helg! og jeg har lovet meg bort på lørdagen, puh.. men får i det minste sove litt lenge ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2013 #18196 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du må slappe av også Piffy Så spennende med intervju!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #18197 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå gruer jeg meg.... har ikke hatt tid til å forberede meg i det hele tatt. Får vel ta det litt på sparket, går det til h******, så er det vel en mening med det Nå har vi fått bud på prisantydningen på leiligheten! OMG! Det skjer så mye for tiden at jeg klikker litt faktisk! Snaaaaaaaaaaaaaaaart helg! For det om den er fullbooket den og! Kom på en avtale i dag; som jeg har på søndag! Hva skjer a'? Og neste helg er jeg i Oslo, og da blir det sikkert liv. Og helga etter der er jeg i Oslo.. Og helga etter der er det jobbfest(om jeg enda er i den jobben) Har ikke "frihelg" før første helga i november Jaja, får oppleve litt da?! Nå er det natta på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2013 #18198 Del Skrevet 3. oktober 2013 Oi oi så opptatt du er Masse masse lykke til i morra! Skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #18199 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tenkte du på meg? Det gikk bra, men vi får se. Er ikke helt gira på å forlate arbeidsplassen jeg har i dag. Nå er det helg! And I love it! OG leiligheten er solgt ! Vi tjente gode 500 000 på den etter at megleropplegget osv er trekt fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2013 #18200 Del Skrevet 4. oktober 2013 Wow! Så utrolig bra! Skal dere kjøpe hus? Ja jeg tenkte på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå