mia83 Skrevet 24. november 2012 #17461 Del Skrevet 24. november 2012 Så koselig Piffy! hva er dine planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. november 2012 Forfatter #17462 Del Skrevet 24. november 2012 Går du til noe behandling for skuldrene? Sliter med det samme selv Jeg har. Har gjort mye forskjellig, ingenting fungerer. Har bl.a prøvd kortisonsprøyter over en lang periode, manuell terapeut, strekt nakken i sånn torturapparat, trent hos fysioterapeut, testet akkupunktur, tabletter(reseptfri voltarol fåes kjøpt på apotek og når jeg har det som verst, så fungerer dette ok), har i tillegg en voltaren spray som fungerer ok- . Ellers trener jeg for å øke muskelmasse slik at det blir mindre "stress" på senene.. Føler jeg har testet mer, men kommer ikke på det Så koselig Piffy! hva er dine planer for helgen? Avslapping, og muligens litt kjøring på mr. Piff som har julebord med jobben i kveld. Og kanskje jeg drar å shopper når han kommer med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. november 2012 #17463 Del Skrevet 24. november 2012 Ble det noe shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. november 2012 Forfatter #17464 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Nei, ble ikke noe shopping. Hadde sikkert blitt dyrt så det er like greit. Vurderer å gå å legge meg, huhei for en lørdagskveld Endret 24. november 2012 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. november 2012 #17465 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg la meg også kl 23 i går. Men det var fordi jeg skulle opp tidlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2012 Forfatter #17466 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg la meg tidlig i går, men lå å surfet så sovnet nok ikke før kl halv to Våknet 11 i dag, fullstendig uthvilt. Fantastisk. Neste uke har jeg fri torsdag og fredag. Da blir det pynting til jul og masse shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2012 #17467 Del Skrevet 25. november 2012 Ha ei god natt, Appi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. november 2012 #17468 Del Skrevet 26. november 2012 Høres koselig ut Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2012 #17469 Del Skrevet 26. november 2012 Herved gir jeg deg noen guttenisser, som kan hjelpe deg med å bære alle tingene du kjøper. Nevnte jeg at trekløveret er noen flotte sølvgutt-korister? Veloppdragne og med klokkeklare, samstemte stemmer. Anse deg som en utvalgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. november 2012 Forfatter #17470 Del Skrevet 27. november 2012 så fantastisk med guttenisser aaaaaaakkurat det jeg trenger I dag prøvde jeg meg på mølla igjen. 3km på 20 min. Kneet er ok- Lurer på om jeg skal dra til lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2012 #17471 Del Skrevet 27. november 2012 Oi, da har du testet ut litt av hvert. Så dumt at det ikke fungerer Jeg har en muskelkrem som jeg bruker eller smertestillende gel og Voltarol. Men jeg har lyst å gjøre noe mer enn bare å kamuflere smerten. Har gått til massasje, som hjelper noe, men det blir dyrt i lengden. Så nå har jeg bestilt meg legetime og håper på henvisning til fysio. Det ser ut til at studentsamskipnaden dekker noe av fysio-timene, så det hadde jo vært knall. Men alt i alt, så er det viktigste å bli bedre. På sitt verste så stråler smerten ut i armene og nakke og videre ned i ryggen. Ikke noe moro. Hvorfor må man ha det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. november 2012 Forfatter #17472 Del Skrevet 27. november 2012 Det er mitt hjertesukk og.. Jeg anbefaler forresten en manuell terapeut, som er en fysioterapeut med med utdanning. Og spør rundt etter dyktige i nærområde Jeg hadde forsikring så fikk dekket 12 t faktisk, så betalte jeg egenandelen på 5-6 ekstra. Det var ikke så dyrt men da hadde jeg brukt så masse at jeg hadde frikort Det var definitivt verdt det. Jeg var bare plaget med høyresiden før, men nå er venstre så overbelastet at nå er det ille der og. Det tar litt mot fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2012 #17473 Del Skrevet 27. november 2012 Ai, det er ikke bra Jeg har mest smerter i høyre, men venstresiden er ikke helt bra heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. november 2012 Forfatter #17474 Del Skrevet 28. november 2012 Off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. november 2012 #17475 Del Skrevet 28. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2012 Forfatter #17476 Del Skrevet 29. november 2012 Langhelg og veeeeeeell fortjent også! Skal bare vaske og rydde i dag! Herrrrrrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2012 #17477 Del Skrevet 29. november 2012 Lucky you! Jeg skulle gjerne hatt langhelg jeg også, men jeg skal jobbe på nattåpent i dag, så skal jeg jobbe i morgen og på lørdag. I desember har vi åpent til kl 18 på hverdager. Det er litt irriterende, men det er jo bankkontoen min blir sikkert glad for det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2012 Forfatter #17478 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg sitter enda i kosebuksa under pleddet og en Kan godt være unyttig i en dag Bankkontoen din blir sikkert fornøyd greit å ha penger i jula/etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #17479 Del Skrevet 2. desember 2012 Første søndag i advent Leil er vasket og lys er hengt opp. Jeg og mr. Piff koser oss på sofaen og drikker te fra julekoppene som er tatt frem for anledningen. Det er ikke lenge igjen til juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2012 #17480 Del Skrevet 2. desember 2012 Julekosing på sofa`n høres mysigt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå