Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går du til noe behandling for skuldrene? Sliter med det samme selv :sukk:

Jeg har.

Har gjort mye forskjellig, ingenting fungerer. Har bl.a prøvd kortisonsprøyter over en lang periode, manuell terapeut, strekt nakken i sånn torturapparat, trent hos fysioterapeut, testet akkupunktur, tabletter(reseptfri voltarol fåes kjøpt på apotek og når jeg har det som verst, så fungerer dette ok), har i tillegg en voltaren spray som fungerer ok- . Ellers trener jeg for å øke muskelmasse slik at det blir mindre "stress" på senene..

Føler jeg har testet mer, men kommer ikke på det :lol:

Så koselig Piffy! hva er dine planer for helgen?

Avslapping, og muligens litt kjøring på mr. Piff som har julebord med jobben i kveld.

Og kanskje jeg drar å shopper når han kommer med bilen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ble ikke noe shopping. :fnise: Hadde sikkert blitt dyrt :lol: så det er like greit.

Vurderer å gå å legge meg, huhei for en lørdagskveld :)

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg la meg tidlig i går, men lå å surfet så sovnet nok ikke før kl halv to ;)

Våknet 11 i dag, fullstendig uthvilt. Fantastisk.

Neste uke har jeg fri torsdag og fredag. Da blir det pynting til jul og masse shopping :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herved gir jeg deg noen guttenisser, som kan hjelpe deg med å bære alle tingene du kjøper.

Nevnte jeg at trekløveret er noen flotte sølvgutt-korister?

Veloppdragne og med klokkeklare, samstemte stemmer.

Anse deg som en utvalgt. :jepp:

3055167-558281-happy-santa-boys-with-gifts-kids-carrying-colorful-shopping-bags-with-christmas-presents-isolated-over-white-background-smiling-preteen-friends-in-red-hats-having-fun-celebrating-holidays.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: så fantastisk med guttenisser :nigo: aaaaaaakkurat det jeg trenger :jepp:

I dag prøvde jeg meg på mølla igjen. 3km på 20 min. Kneet er ok- Lurer på om jeg skal dra til lege :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har du testet ut litt av hvert. Så dumt at det ikke fungerer :troest: Jeg har en muskelkrem som jeg bruker eller smertestillende gel og Voltarol. Men jeg har lyst å gjøre noe mer enn bare å kamuflere smerten. Har gått til massasje, som hjelper noe, men det blir dyrt i lengden. Så nå har jeg bestilt meg legetime og håper på henvisning til fysio. Det ser ut til at studentsamskipnaden dekker noe av fysio-timene, så det hadde jo vært knall. Men alt i alt, så er det viktigste å bli bedre.

På sitt verste så stråler smerten ut i armene og nakke og videre ned i ryggen. Ikke noe moro.

Hvorfor må man ha det sånn? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt hjertesukk og..

Jeg anbefaler forresten en manuell terapeut, som er en fysioterapeut med med utdanning. Og spør rundt etter dyktige i nærområde :jepp:

Jeg hadde forsikring så fikk dekket 12 t faktisk, så betalte jeg egenandelen på 5-6 ekstra. Det var ikke så dyrt :) men da hadde jeg brukt så masse at jeg hadde frikort :) Det var definitivt verdt det.

Jeg var bare plaget med høyresiden før, men nå er venstre så overbelastet at nå er det ille der og. Det tar litt mot fra meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lucky you! Jeg skulle gjerne hatt langhelg jeg også, men jeg skal jobbe på nattåpent i dag, så skal jeg jobbe i morgen og på lørdag. I desember har vi åpent til kl 18 på hverdager. :filer: Det er litt irriterende, men det er jo bankkontoen min blir sikkert glad for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter enda i kosebuksa under pleddet og en :kaffekopp::fnise:

Kan godt være unyttig i en dag :)

Bankkontoen din blir sikkert fornøyd ;) greit å ha penger i jula/etter jul :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første søndag i advent :hjerte:

Leil er vasket og lys er hengt opp.

Jeg og mr. Piff koser oss på sofaen og drikker te fra julekoppene som er tatt frem for anledningen.

Det er ikke lenge igjen til juleferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...