Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

:fnise: Kitten du har så mange bra kommentarer!

Jeg har det bedre, men influensaen sitter enda i kroppen på en måte, for jeg er såååå slapp! Og jeg har så mye å gjøre :( Men i dag blir det sushi og et par drinka. Burde ikke klage over det men, jeg kunne godt tenke å krype inn under pleddet på sofaen og bli der hele dagen/kvelden istedet....

Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender en opp-piffende blomst som ikke irriterer nesegangene eller noe annet heller.

Kun gledeligheter over synet av vakker blomst, med store, fine blomster på. :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :helen: for :blomst::jepp:

Vel, det henger i som i at jeg er sliten hele tiden, men er ikke snørrete eller noe annet heslig. Fatter ikke hva som skjer. Må jo snart komme meg i gang med treningen igjen....

Jaja, har faktisk hatt en powernap i senga nå, så er litt mindre sliten nå :) Og det er bra, trenger nok litt energi til i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

Har jo vært så supersliten i det siste så natt til i dag sov jeg ikke mindre enn i 14!! timer!

Helt fantastisk!

Har ikke så mye mer energi, men føler meg endelig litt uthvilt :)

Har lyst å shoppe litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hva vil du shoppe da? :)

Min far har kjøpt bursdagsgave til meg i dag, men han vet ikke hva han har kjøpt ennå. Foreldrene mine har vært på hyttetur med noen venner denne helgen. Så han skal få vite hva det er når de kommer hjem. :lur:

I dag ringte jeg min bestemor og spurte om hun ville strikke en jakke til meg. Min mor nevnte for meg at det kanskje kunne være kjekt å ha en hjemmestrikket jakke fra henne, og det har hun helt rett i. Det er jo en jakke jeg kommer til å ha i mange år, og et fint minne å ha fra henne. Hun ble kjempeglad for at jeg spurte. :nigo:

Vanligvis skriver jeg jo ned jobbhistoriene mine i dagboken til Mia, men jeg tenkte jeg kunne ta en her denne gangen.

Lørdag var det en dame som handlet for seksti kroner, og betalte meg kun enkroninger. Det tar i utgangspunktet ganske lang tid å putte på seksti mynter, men når hun i tillegg skal se på hver krone før hun putter den på, så tar det unødvendig lang tid. Da hun hadde puttet på femtini kroner, gikk ikke den siste kronen på. Jeg tok en krone fra kassen og puttet på for henne. "Tusen takk, det var veldig snilt av deg." Joda, vær så god, men vær klar over at jeg ikke gjorde det for din skyld. Jeg gjorde det for de andre i køen sin del.

Jeg beklaget til nestemann i køen og da svarte hun: "Det går helt fint, det er ikke din feil at hun var en tosk." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Søndager er deilige, litt kjedelige og litt melankolske. Er jo trossalt siste "sovelenge" dagen på 5 dager...

Har utnyttet den litt da, var å sprang 5 km. Er tungt å komme i gang etter en sånn lang sykdoms/slitenperiode, så er ganske godt fornøyd.

Nå har jeg akkurat spist en sjokolade-og vaniljemuffins :sikle:

Dessert før middag ;)

Blir muligens plukkfisk i dag, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker pulsklokke fra Polar. Skal trene fotball senere i dag så kan se hva mer den heter da(fikk den i gave). Jeg elsker den og den er med på omtrent hver trening. Å trene med pulsklokke gir meg både motivasjon og oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo!

Hvordan går det med deg?

Jeg tenkte at jeg skulle anbefale deg en forfatter, Jussi Adler Olsen. Velding fengende krim. Bok 1 - kvinnen i buret var rett og slett kjempebra, litt ala Stig Larsson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker pulsklokke fra Polar. Skal trene fotball senere i dag så kan se hva mer den heter da(fikk den i gave). Jeg elsker den og den er med på omtrent hver trening. Å trene med pulsklokke gir meg både motivasjon og oversikt :)

Jeg får se til å ta den i bruk. Men det er dessverre et lite tiltak :sjenert:

:hoppe: men moro å høre at den er motiverende for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...