Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tar det når jeg kommer hjem ;)

Dessuten er det jo i fellesrommene, og der kan man jo sitte å surfe :jepp: Så hvertfall koselig ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overstått!!!! :klem:

Ser ut som du har hatt en fin påske, og så har du en tur å se frem til? Det blir bra :) vi skal også på tur snart, i slutten av mai. Til Wien drar vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fikk aldri skrevet ferdig. Aaaner ikke hvor langt jeg kom, men stoppet opp når pc'n min streiket. Tar for lang tid å skrive på ipaden :(

Nå har jeg trent sykkel to dager på rad, så kjenner det skal bli godt med helg for rumpa mi ;)

Er lønningspils i morgen(igjen) de folka er syk, og jeg er enda mer syk som er med hver gang :lol: så det er litt som skal organiseres før jeg legger meg. I tillegg skal jeg brette et tonn med klær! Får bare sette i gang så jeg får lagt meg for kvelden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kveld!

:fnise:

Masse øl og latter ;) Synging og dansing :hoho:

Kjente det gjorde bra for kroppen at jeg gikk hjem i går kl to ;) Han ene kollegaen min som gikk lenge før meg tok jeg igjen. Han var så full! Jeg flirte godt, han er østlendig og ikke helt med på notene når det kommer til nordnorsk drikkekultur :hoho: Neida :lol:

Nå ligger jeg i senga og angere litt på den siste øla jeg bare måtte ha :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg innser at jeg har mistet all oversikt over folk. Får iallfall med meg at folk reiser mye. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Har en skikkelig avslappningssøndag :glis:

Skal snart lage plukkfisk og vaske klær. Herreguuud, jeg vasker alltid klær. Vi er bare to, men vi har alltid skittentøy :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg innser at jeg har mistet all oversikt over folk. Får iallfall med meg at folk reiser mye. :hoppe:

Godt å vite at man ikke er alene!

For the app:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...