mia83 Skrevet 31. januar 2010 #401 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #402 Del Skrevet 31. januar 2010 Oki Si fra om den filmen er noe bra Det skal jeg, men det blir nok noen uker til jeg ser den. Tenkte å gi min mor en gavebillett til morsdagen og ta henne med på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #403 Del Skrevet 31. januar 2010 Det skal jeg, men det blir nok noen uker til jeg ser den. Tenkte å gi min mor en gavebillett til morsdagen og ta henne med på kino. Så hyggelig! Det setter hun nok pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø: Ja, den heter det. Men det er iallefall ikke min type film. Så den kommer jeg til å se når den kommer på dvd. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #405 Del Skrevet 31. januar 2010 Så hyggelig! Det setter hun nok pris på! Det håper jeg hun gjør. I år faller Fastelaven, morsdag og valentingsdagen på samme dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #406 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø: Jeg snakket med en som sa den var så bra at folk etter filmen. Har ikke sett den selv, men i likhet med Appifany tenkte jeg å se den når den kommer på DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg snakket med en som sa den var så bra at folk etter filmen. Har ikke sett den selv, men i likhet med Appifany tenkte jeg å se den når den kommer på DVD. Såpass?! Vel, da lover jeg å se den når den kommer på dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. januar 2010 #408 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har gått tur i snø"storm" 5 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 #409 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg så Terminator 2 i går *ahnuld-smiley* Årgangsaction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #410 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg så Hjelp vi er på ferie i Las Vegas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har gått tur i snø"storm" 5 km. Har gått 5km i -12grader (aaaaaaner ikke hva de effektive er, men ganske verre) Jeg så Terminator 2 i går *ahnuld-smiley* Årgangsaction Digger Terminator filmene, j o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #412 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå sier jeg alle sammen. Må ta meg en og legge meg! Jeg må opp senest kl 6 i morra.. og det er senest altså... så jeg må legge meg selv om jeg egentlig ikke vil! i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #413 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå sier jeg alle sammen. Må ta meg en og legge meg! Jeg må opp senest kl 6 i morra.. og det er senest altså... så jeg må legge meg selv om jeg egentlig ikke vil! i morgen! godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 31. januar 2010 Natti natti! sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå stikker imidlertid jeg og! Farewell alle sammen! Talast i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #416 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø: Er det komedie? Jeg har litt lyst til å se den "hva skjedde med Morgans" Eller noe i den duren, den med Sara JP og Hugh Grant, den ser litt morsom ut. Lenge siden jeg har vært på kino nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det komedie? Jeg har litt lyst til å se den "hva skjedde med Morgans" Eller noe i den duren, den med Sara JP og Hugh Grant, den ser litt morsom ut. Lenge siden jeg har vært på kino nå. Tror det skal være en komedie :klø: Jeg har og lyst å se den der Morgansfilmen Skal vi dra å se den sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #418 Del Skrevet 1. februar 2010 Jaaa, det hadde vært kjempekoselig Jeg må neste lese artikkelen flørtende sko, viste liksom ikke at sko kunne være så veldig flørtende jeg. Tydeligvis noe jeg har gått glipp av. Kanskje det blir nye sko på meg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 1. februar 2010 Jaaa, det hadde vært kjempekoselig Jeg må neste lese artikkelen flørtende sko, viste liksom ikke at sko kunne være så veldig flørtende jeg. Tydeligvis noe jeg har gått glipp av. Kanskje det blir nye sko på meg snart! Ja, nye sko er viktig Gleder meg til å dra på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #420 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg gleder meg også Jeg syns skoene var stygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå