Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki :)

Si fra om den filmen er noe bra ;)

Det skal jeg, men det blir nok noen uker til jeg ser den. Tenkte å gi min mor en gavebillett til morsdagen og ta henne med på kino. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg, men det blir nok noen uker til jeg ser den. Tenkte å gi min mor en gavebillett til morsdagen og ta henne med på kino. :jepp:

Så hyggelig! Det setter hun nok pris på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er en film som går på kino nå som er morsom, men husker ikke hva den heter.. Var det It's Complicated tro? :klø:

Ja, den heter det. :) Men det er iallefall ikke min type film. Så den kommer jeg til å se når den kommer på dvd. Kanskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Det setter hun nok pris på! :)

Det håper jeg hun gjør. I år faller Fastelaven, morsdag og valentingsdagen på samme dato. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en som sa den var så bra at folk :klappe: etter filmen. :opplyser:

Har ikke sett den selv, men i likhet med Appifany tenkte jeg å se den når den kommer på DVD. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket med en som sa den var så bra at folk :klappe: etter filmen. :opplyser:

Har ikke sett den selv, men i likhet med Appifany tenkte jeg å se den når den kommer på DVD. :jepp:

Såpass?! Vel, da lover jeg å se den når den kommer på dvd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur i snø"storm" 5 km. :opplyser:

Har gått 5km i -12grader (aaaaaaner ikke hva de effektive er, men ganske verre)

Jeg så Terminator 2 i går *ahnuld-smiley* :nigo:

Årgangsaction :ler:

:hoho:

Digger Terminator filmene, j o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg :natti: alle sammen. Må ta meg en :dusje: og legge meg! Jeg må opp senest kl 6 i morra.. og det er senest altså... så jeg må legge meg selv om jeg egentlig ikke vil! :snurt:

:skravle: i morgen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg :natti: alle sammen. Må ta meg en :dusje: og legge meg! Jeg må opp senest kl 6 i morra.. og det er senest altså... så jeg må legge meg selv om jeg egentlig ikke vil! :snurt:

:skravle: i morgen! :goodbye:

:natti::sove: godt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det komedie?

Jeg har litt lyst til å se den "hva skjedde med Morgans" Eller noe i den duren, den med Sara JP og Hugh Grant, den ser litt morsom ut.

Lenge siden jeg har vært på kino nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det komedie?

Jeg har litt lyst til å se den "hva skjedde med Morgans" Eller noe i den duren, den med Sara JP og Hugh Grant, den ser litt morsom ut.

Lenge siden jeg har vært på kino nå.

Tror det skal være en komedie :klø:

Jeg har og lyst å se den der Morgansfilmen :nigo: Skal vi dra å se den sammen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det hadde vært kjempekoselig :jepp:

Jeg må neste lese artikkelen flørtende sko, viste liksom ikke at sko kunne være så veldig flørtende jeg. Tydeligvis noe jeg har gått glipp av.

Kanskje det blir nye sko på meg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det hadde vært kjempekoselig :jepp:

Jeg må neste lese artikkelen flørtende sko, viste liksom ikke at sko kunne være så veldig flørtende jeg. Tydeligvis noe jeg har gått glipp av.

Kanskje det blir nye sko på meg snart!

:hoho: Ja, nye sko er viktig ;)

Gleder meg til å dra på kino! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...