*appifany* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 20. januar 2010 kitten! Begynner du å bli syk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #22 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror også at det er torsdag i dag, skrekkelig irriterende! For det betyr at det er to arbeidsdager igjen før helg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 20. januar 2010 I know!!! :dåne: Jeg lager vafler Noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #24 Del Skrevet 20. januar 2010 Åååhhhh Ikke frist meg da! Jeg må gå å finne sengen min snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 20. januar 2010 Må og finne sengen, skal bare ha en vaffel først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #26 Del Skrevet 20. januar 2010 Vafler er så himmelsk godt! Det er det lenge siden jeg har spist nå. Men natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 #27 Del Skrevet 20. januar 2010 Vafler er godt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er dagboken min blitt rød Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #29 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er dagboken min blitt rød Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i. Fyller på med noen innlegg så du har sjansen til å ta igjen de andre jentene Kan jeg få bytte en kg stekt bacon i et par vafler? Eller er du også vegetarianer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 21. januar 2010 Fyller på med noen innlegg så du har sjansen til å ta igjen de andre jentene Kan jeg få bytte en kg stekt bacon i et par vafler? Eller er du også vegetarianer? Nei, jeg er altspisende Å bacon kan du få Jeg er litt småtrøøt nå merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 #31 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå er dagboken min blitt rød Jeg lager ganske så gode vaffler, om jeg må se det selv. Men de er litt usunne sikkert. Er 1 dl sukker i. Vil du lage vafler til meg en gang kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #32 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg kan lage vafler til dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 21. januar 2010 Vil du lage vafler til meg en gang kanskje?? Det kan jeg godt gjøre! Eller Kitten? Tror dere ikke at det er skikkelig tykk tåke i dag på soldagen? Er det muuulig!? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #34 Del Skrevet 21. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 21. januar 2010 Ganske så typisk. Og så er kontoransvarlig borte, så det er ikke sikkert det blir solboller heller. Mest sannsynlig ikke. Dagen i dag er litt dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 #36 Del Skrevet 21. januar 2010 Kult, jeg har aldri vært i Nord Norge. Nå har faktisk tittet frem her Hører på nyheter jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #37 Del Skrevet 21. januar 2010 Har det skjedd noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er bare å komme på besøk. Der det er hjerterom er det husrom Du kan få sove på sofan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #39 Del Skrevet 21. januar 2010 Får vi ikke seng engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 #40 Del Skrevet 21. januar 2010 Har det skjedd noe spennende? Det er bare å komme på besøk. Der det er hjerterom er det husrom Du kan få sove på sofan Ny sofaen Får vi ikke seng engang? Men vi får jo sove på en splitter ny sofa, må vente minst 7 uker før vi besøker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå