Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Vi har ikke kjøpt noe enda, men vi har ikke planer om å flytte så langt, nei :)

Men vi må snart ha noe større, vi har bodd på 46kvm i 6 år nå. (det gjør at vi er bombesikker på at forholdet vårt kommer til å overleve alt :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp:

Nå har vi vært å spist goood kake hos søsteren til mr. Piff :lol: Hun ville feire dommen på Øygarden :lol:

Neida....joda....neida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har cookiemonster nattbukse, faktisk :ler:

Idag skal vi fem stykker å spise sushi! Og jeg gleder meg. Lillesøsteren min er på badet å fikser seg, så jeg slapper litt av foran PC'n før jeg må hive meg rundt.

Ord kan ikke beskrive hvor godt det er at det er helg, i dag våknet jeg og mr. Piff av oss selv halv ni og lå i senga til kvart over ni, vi spiste god frokost, og så dro jeg og lillesøster å shoppet. Etter vi kom hjem fikset vi neglene og så hadde vi en powernap på sofaen. Altså bare helt deilig dag!

MEN;

Helg er helg for at man jobber, så jeg er så glad for jobben min :hjerte:

*fornøyd*

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra med arbeidshelgen?

Jeg hadde en koooselig helg! Mye god mat og vin og godt selskap!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant :ler:

Leverte oppgave i dag i forbindelse med studiet! Herlig! Godt å ha det ute av verden! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så sykt mye å gjøre på jobb for tiden! Jeg er sykt sliten.. sånn helt der nede på en måte! Der man bare kjenner at det er nok, men man må stå på litt til..og litt til.. og litt til..

Jeg fikk innkalling til intervju på den jobben jeg søkte på. Freaky! Og det er allerede på fredag.

Hva skal jeg si!?? *stress* :bond:

Uansett; trenger å roe meg litt, så skal se litt på How I met your mother og så køye :)

(det er snaaaaaaaaaaaart helg! og jeg har lovet meg bort på lørdagen, puh.. men får i det minste sove litt lenge ;) )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gruer jeg meg.... har ikke hatt tid til å forberede meg i det hele tatt. Får vel ta det litt på sparket, går det til h******, så er det vel en mening med det :ler:

Nå har vi fått bud på prisantydningen på leiligheten! OMG! Det skjer så mye for tiden at jeg klikker litt faktisk! Snaaaaaaaaaaaaaaaart helg! For det om den er fullbooket den og! Kom på en avtale i dag; som jeg har på søndag! Hva skjer a'?

Og neste helg er jeg i Oslo, og da blir det sikkert liv. Og helga etter der er jeg i Oslo.. Og helga etter der er det jobbfest(om jeg enda er i den jobben) Har ikke "frihelg" før første helga i november :daane:

Jaja, får oppleve litt da?! :fnise:

Nå er det natta på meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du på meg? :ler:

Det gikk bra, men vi får se. :) Er ikke helt gira på å forlate arbeidsplassen jeg har i dag.

Nå er det helg!

And I love it!

OG leiligheten er solgt ! Vi tjente gode 500 000 på den etter at megleropplegget osv er trekt fra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...