*appifany* Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #17721 Del Skrevet 1. mars 2013 Pusikattene mine er superherlige og det ville bare vært egoistisk av meg og ikke låne de bort Fredagskvelden har vært så koselig, synd den snart et over.. All tid går fort, helgene og. Her gjelder det bare å nyte livet mens det er der! Nytt pyntefat kom i hus i dag, det står ved TV og har tonnevis av lysopplegg på seg Koooooooooos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2013 #17722 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja helgen går alt for fort. Jeg skulle begynne på nytt pillebrett i kveld. For det første glemte jeg å ta det med på jobb. For det andre, da jeg kom hjem, oppdaget jeg at jeg ikke hadde flere pillebrett igjen. Og jeg har dagvakt i morgen. Dvs at jeg ikke får tatt noen pille før i morgen ettermiddag. At vi ikke har fått flere barn er et under Må ta to i slengen i morgen da. Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mars 2013 #17723 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg tror underbevisstheten din ønsker seg en attpåklatt jeg, miamor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #17724 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg er enig med Gabs I dag våknet jeg 8. Og det er helt greit så lenge det er frivillig Så har jeg slappet av i sofaen med en kopp te, goood frokost og en god blanding av pusikos, tv og surfing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mars 2013 #17725 Del Skrevet 2. mars 2013 Kanskje det dere Høres ut som en herlig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #17726 Del Skrevet 2. mars 2013 Lørdagen har bare fortsatt å være herlig. Etter at vi gjorde unna helgehandelen, så bakte jeg gulrotmuffins. Verden saftigste muffins, jeg er så stolt!! Jeg er nemlig ikke så flink å bake, men disse ble nydelige. Og mektige *kremt* Nå skal jeg ha spa i dusjen mens mr. Piff ser fotball. Må bare vente litt så det er varmtvann nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mars 2013 #17727 Del Skrevet 2. mars 2013 Gulrotmuffins er godt Spa Vurderer å ta et bad i kveld jeg. Hjemmespa er herlig Guess what? Hadde p-piller jeg vet du.. og det fant jeg ut etter å ha stått 15 min i kø på apotek nr 2 fordi apotek nr 1 var stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #17728 Del Skrevet 3. mars 2013 Men ganske kjipt for deg da... Men nå har du vel en god stund fremover?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2013 #17729 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja det har jeg. 8 måneder Jeg var dårlig i dag tidlig. Spydde, kaldsvettet og holdt på å svime av. Er mye bedre nå men fortsatt slapp. Sorry klaging i boka di Piffy. Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #17730 Del Skrevet 3. mars 2013 Du må bare bruke boka mi til det du vil Mia Håper det går bedre med deg, det er kjipt å ha det slik. Hadde noe lignende selv for 2-3 uker siden, og jeg var slått ut i et par dager. Med pus ved siden av meg på dogulvet, litt sånn uforstående, trøstende, aaaakkurat sånn som pus er Min søndag har vært bedagelig. Har kun vasket noen maskiner med klær og kostet terrassen ute i dag. Ellers har vi bare sett film og spist mat Nå er det natt snart for min del. Ny arb. uke venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2013 #17731 Del Skrevet 4. mars 2013 Takk Jeg er helt bra igjen nå! For en søt pus du har. Du har to? Bedagelig søndag er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #17732 Del Skrevet 4. mars 2013 Så bra du føler deg bedre. Tror jeg ble nettsmittet av noe i går, for i dag har jeg vært litt pjusk. Men jeg gikk ned på apoteket(greit å jobbe ovenfor apoteket, japp) og kjøpte ekualyptushonning og repsils. Det funket til en viss grad vel og merke. I morgen er det først trening kl 7. Så jobb. Så litt overtidsjobbing. Så brette litt klær. Så flate ut på sofaen. Tirsdager er drittdager. DET er bare verste dagen i uka!!!! Crap! Så drøyer mandagen så lenge det lar seg gjøre, men nå må nok jeg kapitulere. Natta folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mars 2013 #17733 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg synes mandager er verst. Trene kl 7? det er tidlig! Bra du også føler deg bedre Jeg må snart komme meg opp av senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #17734 Del Skrevet 5. mars 2013 Trening går veldig fint, men det er litt tungt å komme seg i gang! Men når man først er der, håhåhåhå Snart helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mars 2013 #17735 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja det er liksom det å komme igang som er tingen. Du overlevde tirsdagen? Jeg har hatt kosedag i dag. Frisøren, så var jeg med ei venninne på jobb og hjalp henne litt der. Så middag og senere kafe med venninner. Nå er det 3 dager med jobbing før helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #17736 Del Skrevet 6. mars 2013 Tirsdagen gikk bare finfint men i da, oy i dag var det tungt Jeg er glad den er over ! Nå er det å pakke til TO treninger i morgen og legge seg. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mars 2013 #17737 Del Skrevet 7. mars 2013 Uffda.. TO treninger? Oi.. Du står virkelig på Piffy! Godt det er helg snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #17738 Del Skrevet 9. mars 2013 Sliten. Herlig fest i går med mine nydelige kollegaer Men sliten i dag. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #17739 Del Skrevet 11. mars 2013 London!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. mars 2013 #17740 Del Skrevet 11. mars 2013 Er du i London? Heldiggris! Jeg er på kurs. Koser meg på hotellrommet etter en bedre middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå