Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er godt å ikke jobbe 100% av og til :)

I kveld har jeg forøvrig spist opp all godisen i verden, sånn til info....

Det har gått i nøtter, potetgull, kake, brus, vingummi osv. Sjukt!!

Trene litt i helga, ja :fnise:

Ellers koser jeg meg aleine, mr. Piff er hos sine besteforeldre.

Ser film og surfer(multitasking på høyt nivå). Kjøpte nye søte stearinlys i går, så nå er det litt nytt her inne og det er digg :jepp:

Ellers; *kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i godiskomatøs tilstand, eller sov som noen kaller det, når du skrev den meldingen :fnise:

I dag er det helt ekkelt vær, slaps, sludd, regn, såpeglatt osv osv. Piss.

Innedag! :lol:

(Vaske hus og selvspadag, kanskje?! I rett rekkefølge :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husvask er kjedelig men det må jo gjøres. :lol:

Vi har vært og shoppet og så skal vi ut og spise middag snart. Så på fest :skaal: og på byen.

Og jeg er trøtt allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare steamdusj og hjemmespa på meg ;)

Har bare tatt en maskin med klær og oppvaskmaskinen i dag :lol:

Vasking i morgen? Eller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har en artig historie fra jobb:

Det kom en dame til kassen som sa at hun hadde en truse på seg som hun ville betale for. Jeg spurte om hun var sikker på at hun var sikker på at det ikke var alarm på den. "Det kunne vel ikke hun vite," svarte hun ganske krast. Eh, ok. Jeg trodde man merket om det var en stor hvit dings på trusen. Eventuelt hadde hun merket den, og trodd det var pynt?

Hun går forbi tyverialarmen og den hyler! Da blir hun sint på meg, og hyler ut: "Det er alarm på trusen min! Den må du ta av. Du må ta av alarmen på trusen min. Jeg kan ikke gå med alarm på trusen. Du må ta den av med en eneste gang."

"Du må gå opp og skifte først."

"Kan du ikke bare ta den av?"

"Nei, du må opp og skifte."

"Hvorfor kan du ikke ta den av her nede?"

"Fordi den tingen vi fjerner alarmen med er bak kassen, og jeg slipper ikke kunder bak her."

"Kan du ikke gjøre et unntak? Det er deres feil at det er alarm på."

"Det er jeg klar over, men du må fremdeles opp og skifte. Å ta den av her innebærer at du må trekke ned buksen, og det vil jeg ikke tillate at du gjør midt inni butikken."

"Jeg orker ikke å gå opp. Kan jeg ikke skifte på kontoret?"

"Nei, jeg slipper ikke kunder inn på kontoret."

"Du kan få være med mens jeg skifter."

"Det kommer ikke på tale, og det er et kontor, ikke et prøverom. Du må gå opp."

"Dere burde ikke ha alarm på trusene. Da kan man ikke ta dem i bruk med en gang."

"Det er nettopp derfor vi har alarmer. For å forhindre at det skjer, men systemet har tydeligvis feilet i dette tilfellet."

"Jeg orker ikke å gå opp altså."

"Det har jeg fått med meg, men det er det eneste alternativet."

"Jeg er ikke blyg. Jeg kan trekke ned buksen og komme bak kassen."

"Igjen, det blir ikke aktuelt. Det blir ingen nedtrekning av noe som helst. Verken jeg eller noen av de andre kundene er interessert i at du kler av deg midt i forretningen."

"Har dere ikke et toalett jeg kan skifte på da?"

"Nei, enten går du opp til prøverommet eller så får du gå med alarmen på. Du får velge selv."

Det endte med at hun gikk opp, og jeg timet toalettbesøket mitt slik at jeg slapp å ta av alarmen! Folk altså! Blir helt oppgitt enkelte ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jei :fnise:

Ganske langt fra det jeg trodde :lol:

Nå skal jeg farge bryn og støvsuge *multitasking på høyt nivå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, permanent. Eller, det varer i ca en mnd. Jeg farger de askebrun :) Det kler meg :)

Men tror du ikke jeg var fri for hydrogenperoksid!? Ble ikke mye farging :(

Men det ble grundig støvsuging og tatt en maskin med klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg skjønte lite av det der. :klo:

Har aldri farget brynene før.

Grundig støvsuging er bra! Jeg skulle også støvsugd i dag.. kattene har lekesloss litt, så det er en del hår her.. men tar det i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper øyebrynsfarge på HM :) Blir fin brunsvart farge og så har jeg funnet en øyebrynspenn som er god til å fylle ut med. Nå har jeg faktisk litt bryn gitt (som er synlige, mener jeg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på å bli sprø! :roll:

Vi har bestilt en ny stor skyvedør, som viste seg å inneholde mange feil. Foreldrene mine sendte e-post til leverandøren, og gjorde oppmerksom på at de ønsket å heve kjøpet. Dette avslo selgeren blankt, og de har jobbet med en ny klage til ham.

De har snakket med min bror som kan mye om juss for å forhøre seg om hvilke rettigheter og plikter de har. Han har sendt dem e-poster med hva han mener er viktig.

Så har de skrevet hvert sitt utkast til klage, og deretter sendt disse til meg. Jeg var nemlig så hyggelig at jeg tilbød meg å lese korrektur. Det er fort gjort å se seg blind på hva man selv skriver. Skrivefeil er jo enkelt å rette, men jeg måtte endre litt på hva de hadde skrevet, for de har en tendens til å gjenta seg selv. I tillegg har de en tendens til å formulere seg litt klønete og useriøst fordi de er ganske sinna når de skriver klagen.

Problemet er at de stadig kommer på ting de vil ha med, og det betyr at når jeg tror jeg er ferdig med å lese korrektur, får jeg et nytt forbanna utkast! :bond:

Men jeg er glad for å kunne hjelpe da! Ettersom det er en sjanse for at saken kommer opp for forliksrådet, er det en fordel å ha det mest mulig saklig formulert og uten skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia; hva skjønte du ikke? Det permanentopplegget? For man vasker jo ansiktet så ofte at fargen slipper mer og mer for hver dag. Og da må jeg farge på nytt :)

Al; Jeg kjøper min på Cubus faktisk. Sikkert samme greiene ;) Og bruker i tillegg sånn blyant for å fylle ut. Bryn er viktig for å ramme ansiktet :jepp:

Kitten; Så snill du er som korrekturleser :jepp: Viktig å sette skyvedørsgarderobeselgere på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke jeg var fri for hydrogenperoksid!?

Det skjønte jeg ikke.. :lol:

Jeg sliter med å finne en farge jeg synes kler meg.. Men sikkert fordi jeg ikke er vant til å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...