kristian82 Skrevet 4. april 2012 #16981 Del Skrevet 4. april 2012 Hva skal du kjøpe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. april 2012 Forfatter #16982 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg handlet ei flaske hvitvin. Storesøster som er her i påsken handlet champis Og mr. Piff har handlet Det blir kos Nå har jeg tilbakelagt siste styrketime før påske, så nå tar jeg påske med god samvittighet. Mulig jeg tar en joggetur om jeg blir for rastløs i løpet av påsken, men ellers så skal jeg bare slappe av Med god samvittighet Nå er det Og mulig jeg må sette på en maskin med klær. Djises, vi vasker mye klær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #16983 Del Skrevet 4. april 2012 Det tyder bare på at "noen" er et godt husmoremne, eller to. GOD PÅSKE til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. april 2012 #16984 Del Skrevet 4. april 2012 Slappaffani! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #16985 Del Skrevet 4. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. april 2012 Forfatter #16986 Del Skrevet 5. april 2012 Vasket to maskiner med klær i går God morgen! Jeg sov til kl ti i dag og mr. Piff sover enda Har enda ikke gjort så masse i dag, men er jo slappaffani, såe det går jo greit Skal lage noe frokost, mulig jeg vekker mr. Piff med frokost på senga? Neh. Jeg er ikke så snill Fortsatt god påske til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. april 2012 #16987 Del Skrevet 6. april 2012 Fortsatt god påske til deg også slappaffani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #16988 Del Skrevet 6. april 2012 Fortsatt god påske til deg, Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. april 2012 Forfatter #16989 Del Skrevet 6. april 2012 I går hadde bi en skikkelig koselig dag Vi var på hytta til tante og onkel, og spiste sjokoladekake før middag Vi er en gigantisk familie, så ca 2% var samlet der og vi var vel 11 stk der mens fem til var på skitur men som og bor der i påsken. Det var skikkelig koselig!! Jeg og mr. Piff dro hjem og lagde lammelår. Nyyydelig! Med herlig tilbehør som hjemmelaget potetmos, smørstekt asparges, dampkokte brokkoli og blomkål og saus baset på sjyen til lammet. Herreguuuud!! Fantastisk. Deretter slappet vi av på sofaen med litt musserende og en film. For en herlig påske! I dag skal jeg å trene, rett og slett for at det er godt for sjela Været her er ikke å skryte så veldig masse av så da må man få ut energien med å trene inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. april 2012 #16990 Del Skrevet 6. april 2012 Høres ut som en skikkelig herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. april 2012 Forfatter #16991 Del Skrevet 6. april 2012 I dag blir det pasta med lett creme fraishe(eller hvordan man skriver det) til middag. Det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. april 2012 #16992 Del Skrevet 7. april 2012 Du trenger vel ikke sånne lettprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. april 2012 #16993 Del Skrevet 7. april 2012 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. april 2012 Forfatter #16994 Del Skrevet 8. april 2012 Vi hadde en liten sammenkomst i går hos oss, vi var ca 10 stk. Og vi kosa oss Ble litt mye men den er bare fin Har akkurat vasket leil og spist plukkfisk til frokost. Når jeg kan kjøre skal jeg til brodern og vi skal leke i snøen kooooos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. april 2012 #16995 Del Skrevet 8. april 2012 Plukkfisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. april 2012 #16996 Del Skrevet 8. april 2012 2 paracet, cola og en snickers frøken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. april 2012 #16997 Del Skrevet 8. april 2012 God påske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2012 #16998 Del Skrevet 8. april 2012 Kos dere i snøen dah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. april 2012 #16999 Del Skrevet 8. april 2012 Hei og hopp din sukkertopp Koser du deg de siste dagene i påsken? : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. april 2012 Forfatter #17000 Del Skrevet 8. april 2012 Plukkfisk! 2 paracet, cola og en snickers frøken? Ja takk til cola pg snickers God påske! God påske Kos dere i snøen dah Vi kosa oss masse Hei og hopp din sukkertopp Koser du deg de siste dagene i påsken? : Ja, jeg storkoser mer Og jeg kom hjem til hjemmelaga pizza som mr. Piff hadde laget Jeg laget rømmedressing, og det hele var helt fantastisk! Jeg har sikkert gått opp et kg på hele påsken! Det er helt grusomt hvor mye jeg har spist! Tror de fleste hadde fått sjokk om jeg hadde ramset opp alt. Har trent to dager og lekt i snøen da, men thats is Vurderere å trene i morgen da Men da har jeg snølekedate med en annen venninne og kidsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå